Ο Lewis Hamilton φάνηκε ενοχλημένος μετά το τέλος του Τουρκικού GP με την επιλογή που έγινε όσον αφορά την αλλαγή ελαστικών, η οποία εν τέλει ήταν ένας κακός συμβιβασμός ανάμεσα στο να αλλάξει και να μην αλλάξει ελαστικά.
Σε ένα βρεγμένο και νωπό Istanbul Park, ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής επιφορτίστηκε με την ανάκαμψη από την 11η θέση στην εκκίνηση, έχοντας πάρει ποινή 10 θέσεων για αλλαγή ΜΕΚ και έχοντας ξεπεράσει το επιτρεπτό όριο των 3 για το 2021.
Με τον αγώνα να οδεύει στα τελευταία στάδιά του, ο Hamilton έδειξε να τα πηγαίνει καλά με τον περιορισμό των χαμένων βαθμών, όντας στις θέσεις του βάθρου, πίσω από τους Valtteri Bottas και Max Verstappen, οι οποίοι εν τέλει τελείωσαν και στο 1-2.
Ο Βρετανός ωστόσο αντιμετώπισε το δίλημμα του τί να κάνει με τα ελαστικά του. Η πίστα από τη μία στέγνωνε, ωστόσο ήταν πολύ νωπή για ελαστικά slick, ενώ τα ενδιάμεσα με τα οποία ξεκίνησε είχαν φθαρεί σε σημαντικό βαθμό.
Τελικά, μετά από καθυστέρηση αρκετών γύρων, ο Hamilton άλλαξε ελαστικά βάζοντας φρέσκα ενδιάμεσα, κάτι που του κόστισε 2 θέσεις, με τον Βρετανό να τερματίζει 5ος, πίσω από τον Charles Leclerc.
Έτσι, ο Verstappen μάζεψε 7 περισσότερους βαθμούς, οι οποίοι τον έφεραν πρώτο στο Πρωτάθλημα Οδηγών, με διαφορά 5 βαθμών από τον οδηγό της Mercedes, με 6 αγώνες να απομένουν για το τέλος της φετινής σεζόν.
Ο Βρετανός ήταν ξεκάθαρα εκνευρισμένος με την απόφαση αυτή που πάρθηκε καθώς θεωρούσε πως θα μπορούσε να είχε μείνει εντός πίστας χωρίς αλλαγή ελαστικών και να έχει ένα καλύτερο πλασάρισμα στο τέλος.
Ο Hamilton μάλιστα δεν κατάφερε να απειλήσει με τα φρέσκα ελαστικά τον Leclerc, όντας απειλούμενος και από τον Pierre Gasly, ο οποίος είχε πατημένα ενδιάμεσα και σε καλύτερη κατάσταση λειτουργίας.
“Γιατί δώσαμε έτσι τη θέση;”, ανέφερε ο Hamilton στον Pete Bonnington, μηχανικό αγώνα του, μέσω του team radio. “Δεν θα έπρεπε να μπούμε. Έχω τεράστιο πρόβλημα με το graining”.
Ενώ λίγο αργότερα, που η Mercedes ενημέρωσε τον Hamilton για τη διαφορά του με τον Gasly, απάντησε φωνάζοντας: “Άσε με μόνο μου”.
Ο Hamilton δήλωσε μετά τον αγώνα που η στρατηγική που ακολούθησαν ήταν μετέωρη ανάμεσα σε δύο ξεκάθαρες επιλογές: το να αλλάξουν νωρίς ελαστικά ή να μείνουν με τα ίδια.
Στη συνέντευξή του στο Sky F1, στην ερώτηση για το εάν ήξερε πως θα έχανε θέσεις με την αλλαγή ελαστικών του, ο Βρετανός απάντησε: “Δεν το γνώριζα τότε, αλλά θα μπορούσα πιθανώς να υποθέσω πως θα έχανα. Οι υπόλοιποι ήταν μόλις 15 δεύτερα πίσω μου. Η αλλαγή κρατά 24 δευτερόλεπτα, έτσι γνώριζα πως θα έχανα ίσως μια θέση, αλλά και πάλι…”.
Hamilton and Perez served up a treat with this mini battle ?#TurkishGP ?? #F1 pic.twitter.com/jOTcurRWue
— Formula 1 (@F1) October 10, 2021
Σχετικά με το εάν πίστευε πως τα ελαστικά του θα κρατούσαν μέχρι το τέλος, ο Hamilton απάντησε: “Του Ocon τα κατάφεραν έμαθα, έτσι υποθέτω πως και τα δικά μου θα έφταναν. Τα ελαστικά ήταν λεία, έτσι δεν ξέρεις πόσο πολύ θα αντέξουν, έτσι σίγουρα υπάρχει μια ανησυχία για τη διάρκεια ζωής τους”.
“Αλλά επίσης, δεν ήμουν και πολύ γρήγορος στο τέλος της ζωής τους. Δυσκολευόμουν, είχα πολύ λίγη πρόσφυση, δεν ήμουν πολύ σίγουρος γιατί, αλλά ξαφνικά δεν είχα και τόσο κακό ρυθμό. Αλλά εξακολουθούσα να χάνω χρόνο σε σχέση με τους υπόλοιπους πίσω μου”.
“Θεωρώ πως πιθανώς εκ των υστέρων θα έπρεπε να μείνω στην πίστα ή να μπω πολύ νωρίτερα επειδή όταν αλλάζεις ελαστικά με 8 γύρους για το τέλος δεν έχεις τον χρόνο να περάσεις τη φάση του graining της ενδιάμεσης γόμας σε μια πίστα που στεγνώνει, έτσι πέρασα μετά όλη αυτή την ολισθηρή φάση όπου σχεδόν έχασα περισσότερες θέσεις. Είναι λίγο εκνευριστικό αλλά έτσι έχουν τα πράγματα”.
“Ήταν ωραία η τρίτη θέση και πίστεψα πως εάν μπορούσα να κρατηθώ εκεί θα ήταν εξαιρετικό αποτέλεσμα από την 11η θέση, αλλά το τελικό αποτέλεσμα ήταν χειρότερο…ωστόσο θα μπορούσε να είναι ακόμα χειρότερο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!