Ο Valtteri Bottas τελείωσε τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών μετά το Ισπανικό Grand Prix στη Βαρκελώνη ως ταχύτερος συνολικά, με τον γύρο στο 1:16.904 να τίθεται λίγο πριν το μεσημεριανό γεύμα.
Ο οδηγός της Mercedes χρησιμοποίησε τα supersoft Pirelli για τον χρόνο του όταν ο ίδιος και ο Antonio Giovinazzi της Ferrari αντάλλαζαν θέσεις αρκετές φορές την ώρα πριν το μεσημεριανό διάλλειμα.
Ο Giovinazzi δεν βελτίωσε το χρόνο του μετά το πρωινό, οπότε κατέληξε 0.068δ πίσω από τον Bottas με το χρόνο του να τίθεται στα hypersoft και να ολοκληρώνει περισσότερους γύρους από οποιονδήποτε με 148.
Ο Lando Norris της McLaren πήρε την τρίτη θέση με τον τελευταίο του γύρο στην ημέρα, παίρνοντας την καρό σημαία καθώς έκανε το 1:18.039δ χρησιμοποιώντας τα μαλακά Pirelli.
Είχε ένα τετακέ στη στροφή 12 κατά τη διάρκεια του πρωινού, και η McLaren του προκάλεσε μια κόκκινη σημαία το απόγευμα όταν σταμάτησε στην πίστα με ένα “μικρό θέμα” σε ένα γύρο εξόδου.
“Ήταν στην στροφή 12, είναι η μία στροφή που ήταν πολύ δύσκολη λόγω του ανέμου”, δήλωσε ο Norris μετά το πρωινό του τετακέ.
“Ήταν περισσότερο ένα λάθος από την πλευρά μου, πίεσα στην είσοδο λίγο υπερβολικά και έχασα το πίσω μέρος.
“Στην F2 είσαι σε θέση να ελέγξεις το αυτοκίνητο περισσότερο όταν έχεις υπερστροφή και από αυτό που βλέπει ο καθένας στην F1, η υψηλή δύναμη και η νέα επιφάνεια πίστας, το κάνουν πολύ δύσκολο όταν αρχίζει να φεύγει είναι δύσκολο να το κρατήσεις.
“Δεν είχαμε ζημιά ή τίποτα, ήταν απλά ένα τετακέ.”
Ο Kevin Magnussen ήταν ο τέταρτος ταχύτερος με την πρωινή του προσπάθεια, που έγινε στα hypersoft και προκάλεσε μία από τις δύο κόκκινες σημαίες το απόγευμα, όταν έμεινε ανάμεσα στις στροφές 2 και 3.
Ο Nikita Mazepin της Force India ήταν πέμπτος και έθεσε τον καλύτερο χρόνο στα μαλακά με μόλις 20 λεπτά να απομένουν.
Ο Jack Aitken τελείωσε την πρώτη δοκιμή του στη Formula 1 για την Renault στην έκτη θέση, με την πρωινή του προσπάθεια να γίνεται στα hypersoft.
Πίσω από αυτόν, ούτε ο Charles Leclerc της Sauber ούτε ο οδηγός της Williams, Robert Kubica, βελτιώθηκαν το απόγευμα, τελειώνοντας τη μέρα χωριζόμενοι από 0.260δ χρησιμοποιώντας hypersoft στην έβδομη και στην όγδοη αντίστοιχη.
Ο Pierre Gasly ανέλαβε την Toro Rosso που ο Sean Gelael οδήγησε για την πρώτη ημέρα και το μισό των δοκιμών, καταλήγοντας ένατος και 2.506δ πίσω από το ρυθμό χρησιμοποιώντας τα μεσαία και ήταν μπροστά από τη McLaren του Stoffel Vandoorne που ήταν αφοσιωμένη στις δοκιμές με τη Pirelli.
Ο Jake Dennis βελτίωσε το χρόνο του σε 1:20.440δ με τη χρήση μεσαίων με περίπου μία ώρα να απομένει, το οποίο τον έβαλε 10ο μπροστά από τον Gelael και το δεύτερο αυτοκίνητο που έκανε δοκιμές για την Pirelli, την Force India του Nicholas Latifi.
# | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
1 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1’16.904 | 139 | |
2 | Antonio Giovinazzi | Ferrari | 1’16.972 | 0.068 | 148 |
3 | Lando Norris | McLaren | 1’18.039 | 1.135 | 90 |
4 | Kevin Magnussen | Haas | 1’18.274 | 1.37 | 75 |
5 | Nikita Mazepin | Force India | 1’18.344 | 1.44 | 112 |
6 | Jack Aitken | Renault | 1’18.942 | 2.038 | 120 |
7 | Charles Leclerc | Sauber | 1’18.993 | 2.089 | 139 |
8 | Robert Kubica | Williams | 1’19.253 | 2.349 | 123 |
9 | Pierre Gasly | Toro Rosso | 1’19.410 | 2.506 | 39 |
10 | Stoffel Vandoorne | McLaren | 1’19.914 | 3.01 | 96 |
11 | Jake Dennis | Red Bull | 1’20.440 | 3.536 | 75 |
12 | Sean Gelael | Toro Rosso | 1’20.763 | 3.859 | 83 |
13 | Nicholas Latifi | Force India | 1’21.412 | 4.508 | 121 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!