Ο Marc Marquez πιστεύει ότι η δεύτερη θέση ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα που θα μπορούσε να έχει επιτύχει στο ολλανδικό TT στο Assen, με τις πιθανότητες νίκης «πολύ μικρές».
Ο Marquez, ο οποίος ξεκίνησε τον αγώνα από την τέταρτη θέση, έκανε μια τολμηρή στρατηγική για τα ελαστικά για να βάλει ένα μαλακό πίσω ελαστικό για τον αγώνα 26 γύρων για να προσπαθήσει να ανταγωνιστεί με τους ανεβασμένους ρυθμούς των Suzuki και Yamaha.
Βοηθήθηκε από την πτώση του Alex Rins με την GSX-RR στην 9η στροφή, ενώ η δεύτερη Suzuki του Joan Mir έκανε λάθος στην προτελευταία στροφή μόλις δύο γύρους αργότερα, γλιστρώντας στην έκτη θέση.
Αν και δεν μπόρεσε να συγκρατήσει την εργοστασιακή M1 του Vinales, άρπαξε τη δεύτερη θέση από τον Fabio Quartararo αργά στον αγώνα και γρήγορα απομακρύνθηκε. Υποχώρησε από το να επιτεθεί στον Vinales στο τελευταίο γύρο, πέφτοντας στα πέντε δευτερόλεπτα πίσω στη καρό σημαία.
“Φυσικά σήμερα, αν είδατε την επιλογή των ελαστικών, καταλάβατε ήδη τον αγώνα μου”, δήλωσε ο Marquez.
“Η κούρσα μου δεν ήταν μια μέγα στρατηγική για να κερδίσω τον αγώνα, αν όχι ήταν για να τελειώσω τον αγώνα στο βάθρο.
“Ο λόγος για αυτό ήταν ότι η πιθανότητα να κερδίσω τον αγώνα ήταν πολύ μικρή και είπα ότι θα προσπαθήσουμε να είμαστε με το μαλακό ελαστικό και να προσπαθήσουμε να πιέσουμε και να είμαστε εκεί για περίπου 15-20 γύρους και στη συνέχεια να επιβιώσουμε μόνο τους τελευταίους γύρους.
“Μόλις ο Maverick με πέρασε, είδα ότι είχε καλύτερο ρυθμό και στη συνέχεια προσπάθησα να τον χρησιμοποιήσω για να ξεφύγω από τους άλλους.
“Ο στόχος μου ήταν απλώς να τον ακολουθήσω για 3-4 γύρους για να επεκτείνω το χάσμα στον Fabio και τους άλλους αναβάτες και μετά να διαχειριστώ τον αγώνα προς το τέλος”.
Ο Marquez εξήγησε τις δυσκολίες του με την Honda στη γρήγορη πίστα του Assen, ιδιαίτερα στο δεύτερο μισό του γύρου, το οποίο αποτελείται κυρίως από εναλλασσόμενες στροφές υψηλής ταχύτητας που λειτουργούσαν εναντίον του ενώ πάλευε με τη Yamaha.
“Έχουμε μία πολύ φυσική μοτοσυκλέτα για αυτό το είδος της πίστας, αυτή η πίστα έχει πολύ γρήγορη αλλαγή των κατευθύνσεων και ίσως η μοτοσυκλέτα μας δεν είναι τόσο σταθερή όπως των άλλων και έχουμε μικρότερη πρόσφυση στις πολύ γρήγορες στροφές, φαίνεται πως οι άλλοι είναι σε θέση να έχουν κράτημα με έναν πραγματικά καλό τρόπο.
“Όμως, τα πήγαμε καλά και εργαζόμασταν καλά σαν ομάδα και το πιο σημαντικό ήταν ότι βρισκόμασταν στο βάθρο, και στις τρεις τελευταίες πίστες που δυσκολευτήκαμε, είχαμε αποτέλεσμα δεύτερος-πρώτος-δεύτερος γι ‘αυτό είμαι πραγματικά χαρούμενος γι’ αυτό”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!