Ο επικεφαλής της Ferrari, Fred Vasseur, έκανε αποτίμηση της εμφάνισης της ομάδας του στο Μπακού, όπου ο Charles Leclerc έχασε μια νίκη που έδειχνε να βρίσκεται στα χέρια του στα πρώτα στάδια του αγώνα.
Η απόδοση της ιταλικής ομάδας έχει πάρει την ανιούσα μετά από κάποια μέτρια αποτελέσματα μέσα στο καλοκαίρι. Χαρακτηριστικό είναι πως ο Charles Leclerc έχει πάρει βάθρα από το Βελγικό GP και ύστερα, με ένα εξ’ αυτών να είναι και η εντυπωσιακή του νίκη μπροστά στους tifosi, στη Monza.
Οι εμφανίσεις αυτές έχουν βοηθήσει τη Ferrari να κλείσει κάπως τη διαφορά από Red Bull και McLaren καθώς σταθερά πλέον βρίσκονται στη συζήτηση για την pole του Σαββάτου, ενώ συλλέγουν και ικανοποιητικούς βαθμούς. Η εμπειρία του Μπακού, ωστόσο, ήταν γλυκόπικρη για την ομάδα με τα κόκκινα.
Μπορεί να πήρε την pole το Σάββατο και στο πρώτο stint με τη μέση να έδειχνε ανίκητος, όμως ο Leclerc έχασε την πρωτιά λίγους γύρους μετά την αλλαγή σε σκληρή, κατόπιν και ενός γενναίου προσπεράσματος από τον Oscar Piastri. Ο Μονεγάσκος είχε αρχικά μια διαφορά 6 δευτερολέπτων, την οποία και έχασε μετά από έναν αργό γύρο εισόδου και εξόδου στα pit. Αυτό, επέτρεψε στον Piastri να επιτεθεί με την καλύτερα προθερμασμένη σκληρή του γόμα, να πάρει την πρώτη θέση με αργοπορημένο φρενάρισμα στα φρένα της Στροφής 1 και έκτοτε να διατηρήσει, μετά και από σκληρή άμυνα, τη νίκη.
Ο Vasseur εξήγησε μετά τον αγώνα πως “είχαμε τον ρυθμό” για τη νίκη, όμως οι δυσκολίες του οδηγού του με τα ελαστικά και η αλλαγή έναν γύρο μετά τον Piastri ξέγραψε την πιθανότητα για μια δεύτερη σερί νίκη.
“Θεωρώ πως μάλλον τον αγώνα τον χάσαμε στον τελευταίο γύρο πριν την αλλαγή και στον πρώτο γύρο μετά. Εάν, τώρα, ξανακάναμε τον αγώνα, θα έπρεπε να κάνουμε έναν γύρο νωρίτερα την αλλαγή μας;”.
“Έτσι έχουν τα πράγματα, θα πρέπει να μάθουμε από ό,τι έγινε και να κάνουμε καλύτερη δουλειά την επόμενη φορά. Το ότι δεν είχε στα χέρια του ένα μεγάλο stint στα δοκιμαστικά σίγουρα επηρέασε τον Charles στο κομμάτι αυτό”.
“Πλέον, αφήνουμε όσα έγιναν πίσω μας. Είναι μια 2η θέση. Συνολικά, η 2η θέση είναι καλό αποτέλεσμα για τον Charles στο Πρωτάθλημα και σίγουρα είμαστε εκνευρισμένοι επειδή είχαμε τον ρυθμό και τη θέση ώστε να κερδίσουμε το Σαββατοκύριακο αυτό”.
Great street racing and battles, looking forward to the next week 😤#AzerbaijanGP 🇦🇿 #F1 pic.twitter.com/l0AJxVcvmY
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) September 15, 2024
Ο επικεφαλής της Scuderia πρόσθεσε επίσης πως “το pit stop ήταν ΟΚ” όμως ο Leclerc έχασε περίπου ένα δευτερόλεπτο στον γύρο εισόδου και εξόδου. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στον Piastri να επιτεθεί και να πάρει και διατηρήσει την πρώτη θέση.
Αν και ο Leclerc σίγουρα μένει με την απορία της νίκης, ο teammate του, Carlos Sainz, αντιμετώπισε χειρότερη μοίρα, καθώς λίγο πριν το τέλος είχε επαφή με τον Sergio Perez που έληξε τον αγώνα και την ευκαιρία για ένα βάθρο και στους δύο.
Ερωτηθείς για το πώς ήταν ο Sainz, ο Vasseur απάντησε: “κάπως νευριασμένος αλλά εντάξει”. Εν τέλι οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και αποφάνθηκαν πως κανείς εκ των δύο δεν φέρει κυρίαρχη ευθύνη, ορίζοντάς το ως αγωνιστικό συμβάν.
Τέλος, ο Vasseur πρόσθεσε πως δεν είχε εξετάσει ο ίδιος τα πλάνα απ’ το συμβάν αλλά τόνισε: “Ξεκίνησε στην ευθεία ανάμεσα στις Στροφές 2 και 3, λόγω του slipstream του Charles. Ήρθαν πολύ, πολύ κοντά μεταξύ τους. Έχω ένα αίσθημα πως αμφότεροι κυνηγούσαν να μπουν στο slipstream και ήδη πριν την επαφή ήταν πολύ κοντά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!