Η μονάδα ισχύος της Red Bull για τη σεζόν του 2026, όπου και αλλάζουν ριζικά οι κανονισμοί λειτουργίας της, είναι δέκα ίππους κάτω από το στόχο της, σύμφωνα με δημοσιεύματα από έμπιστα μέσα ενημέρωσης της Γερμανίας.
Η είδηση έρχεται μετά την ανοιχτή αμφισβήτηση του επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, σχετικά με τον αντίκτυπο που θα μπορούσαν να έχουν οι νέοι κανονισμοί στο θέαμα που παρέχεται στις πίστες της Formula 1.
Μιλώντας στα μέσα ενημέρωσης, ο Horner είχε δηλώσει προηγουμένως: “Η F1 πρέπει να είναι ένας αγώνας τροχό με τροχό!”
“Δεν έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε αυτή την πρόκληση και να έχουμε οδηγούς που κατεβάζουν ταχύτητες στις ευθείες για να φορτίσουν τις μπαταρίες του,” είχε σχολιάσει για την ιδιαιτερότητα που ενδέχεται να έχουν οι νέες μονάδες ισχύος, με τους κανονισμούς που θα εισαχθούν το 2026.
Αυτό προκάλεσε την απάντηση του επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, ο οποίος άφησε να εννοηθεί ότι η αμφισβήτηση του Horner για τους νέους κανονισμούς είναι αποτέλεσμα των προβλημάτων στο project της Red Bull Powertrains.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του γερμανικού ειδησεογραφικού πρακτορείου Auto Motor und Sport, “η συζήτηση είναι ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης από το Milton Keynes είναι περίπου δέκα ίππους κάτω από το στόχο”.
“Υπάρχουν “παιδικές” ασθένειες, κάτι που είναι φυσιολογικό για ένα έργο που έχει ξεκινήσει από το απόλυτο μηδέν. Οι συζητήσεις λένε ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης από το Milton Keynes είναι περίπου δέκα ίππους κάτω από τον στόχο,” εξήγησαν σύμφωνα με το ρεπορτάζ που υπάρχει, για την νέα ομάδα παρασκευής κινητήρων που έφτιαξε η Red Bull, μετά την αποχώρηση της Honda…
Αυτή η αναφορά υποστηρίζει ουσιαστικά τις θεωρίες του Toto Wolff, ο οποίος έχει δηλώσει δημόσια ότι η προσπάθεια της Red Bull να μεταβάλλει τις αλλαγές στους κανονισμούς του 2026 για τους κινητήρες να είναι γέννημα θρέμμα των δικών της προβλημάτων στο εργοστάσιό της!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!