Ο Oscar Piastri δήλωσε πρόθυμος να δώσει τη νίκη στο σημερινό Sprint του GP του Sao Paulo στον teammate του, Lando Norris, παρά το γεγονός πως αυτός αναδείχτηκε χθες poleman στο Interlagos.
Ο Norris απέχει 47 βαθμούς από τον Verstappen στο Πρωτάθλημα Οδηγών, μειώνοντας επιπλέον 10 βαθμούς τη διαφορά στο GP του Μεξικό της προηγούμενης εβδομάδας. Θα πρέπει, ωστόσο, εάν ο οδηγός της McLaren θέλει να στεφθεί φέτος πρωταθλητής, να αυξήσει τη διαφορά βαθμών που κόβει από τον Verstappen, καθώς απομένουν 4 αγώνες για το φινάλε της σεζόν, στο Abu Dhabi.
Από το GP του Αζερμπαϊτζάν και έπειτα, η McLaren πήρε την απόφαση να υποστηρίξει πιο ενεργά τον Norris στο κυνήγι του τίτλου του, έτσι αναμένεται περισσότερη υποστήριξη απ’ τον teammate του, Oscar Piastri, όταν κληθεί από τις περιστάσεις. Σε εκείνο το χρονικό σημείο, η ομάδα ανέφερε ρητά πως δεν είχε σκοπό να αναγκάσει τον Piastri να θυσιάσει νίκες για χάρη του Norris.
Ωστόσο, ο Αυστραλός δήλωσε πως είναι εντάξει με το να δώσει μια νίκη σε Sprint στον ομόσταβλό του, καθώς ακόμα και ο ένας βαθμός μπορεί να κάνει τη διαφορά.
“Θα δούμε ποιος είναι ο ρυθμός μας αύριο και για τους δυο μας”, δήλωσε στο Sky Sports F1. “Θεωρώ πως πρώτος στόχος μας θα πρέπει να είναι το 1-2 και έπειτα θα δούμε και με ποια σειρά”.
“Ξέρω πως ο Lando κυνηγά το Πρωτάθλημα Οδηγών, και για την ομάδα δεν έχει ιδιαίτερη διαφορά το πώς θα τερματίσουμε”.
Ερωτώμενος για το εάν θα παρέδιδε ακόμα και νίκη, ο Piastri απάντησε: “Ναι, έχω πει πως θα το έκανα όταν έγιναν οι συζητήσεις αυτές. Θα ήταν ωραίο για μένα να κερδίσω, αλλά η διαφορά του ενός βαθμού είναι μικρή και δεν μιλάμε για τον κυρίως αγώνα, έτσι θα δούμε”.
“Ο Lando χρειάζεται βαθμούς στο Πρωτ
“The best spot in the house for tomorrow.” 🧡#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/iZBg2mISnS
— McLaren (@McLarenF1) November 1, 2024
άθλημα Οδηγών πολύ περισσότερο από μένα. Φυσικά, εξακολουθώ να θέλω να κερδίσω, έτσι βάζω προσπάθεια στο να έχω καλό ρυθμό που να ξέρω πως δεν πρόκειται να μην γίνει ορατός”.
Για 29 χιλιοστά πήρε την pole στο χθεσινό Sprint Quali του Interlagos ο Piastri έναντι του teammate του, με τις MCL38 να κλειδώνουν την πρώτη σειρά της εκκίνησης. Η εμφάνιση αυτή ήταν επιστροφή για τον Piastri στα υψηλά στάνταρ, καθώς στους τελευταίους αγώνες δεν είχε μπορέσει να ματσάρει τον ρυθμό του Norris, ειδικά στις κατατακτήριες.
“Θεωρώ πως όλα δούλεψαν και ήρθαν στη θέση τους λίγο καλύτερα απ’ το αναμενόμενο, όμως ήδη ήμασταν αρκετά άνετοι από το FP1 το πρωί”, εξήγησε ο Piastri.
“Η νέα επιφάνεια της πίστας άλλαζε επίπεδα πρόσφυσης πολύ γρήγορα, ήταν σχεδόν ενάμιση δευτερόλεπτο ταχύτερη στο τέλος. Στον τελευταίο γύρο με τη μαλακή, η οποία άντεξε και για δεύτερη προσπάθεια, κάτι που ήταν καλό, κατάφερα να βρω τον χρόνο για την pole”.
Τέλος, ο Piastri αναφέρθηκε και στη νέα πίσω πτέρυγα του μονοθεσίου του, η οποία είναι μια επιλογή συμβιβασμού ανάμεσα στις ήδη υπάρχουσες πτέρυγες διαρρύθμισης χαμηλής και μέσης κάθετης δύναμης. Κατά τον οδηγό, αυτή απέδωσε από πλευράς απόδοσης τα αναμενόμενα και ήταν μια ευχάριστη ενίσχυση σε έναν αγώνα που οι άμεσοι αντίπαλοι της McLaren δεν έχουν έρθει με αναβαθμίσεις.
“Ναι, είναι καλή”, σχολίασε επί της αναβάθμισης ο Piastri. “Η ομάδα πιέζει συνεχώς για να προσπαθήσει να φέρει τις βελτιώσεις και ταχύτερα. Η νέα αυτή πτέρυγα είναι καλή αναβάθμιση για εμάς στην πίστα αυτή. Είμαστε ικανοποιημένοι με το πώς αποδίδει”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!