Ο Grosjean ξεκίνησε από την 10η θέση και έκανε το pit stop του στον 23ο γύρο, αλλάζοντας τα ελαστικά που ξεκίνησε τον αγώνα, βάζοντας την μαλακή γόμα. Αυτό έριξε τον Grosjean στην 15η θέση, από εκεί και πέρα ο Γάλλος έκανε έναν μοναχικό αγώνα τερματίζοντας στην 13η θέση, ολοκληρώνοντας ένα μέτριο σαββατοκύριακο για αυτόν και την ομάδα του. Σε δηλώσεις του είπε:
“Ήταν δύσκολη μέρα σήμερα, δεν είχαμε πολύ κάλο ρυθμό με τα ελαστικά, αλλά και με την κυκλοφορία, η οποία σκότωσε τα ελαστικά μου, έβαλα τη μαλακή γόμα αλλά και πάλι ήμασταν πολύ αργοί. Πρέπει να καταλάβουμε γιατί ο ρυθμός μας δεν ήταν τόσο καλός όσο ήταν στις κατατακτήριες “.
Από την πλευρά του ο Magnussen ήταν ο τελευταίος οδηγός που μπήκε για pit stop, μπαίνοντας στον 37ο γύρο, βγάζοντας την μαλακή γόμα και βάζοντας την πολύ μαλακή που ήταν χρησιμοποιημένη μόνο τρεις γύρους . Το να παραμείνει για τόσο πολύ ώρα στην πίστα επέτρεψε στον Magnussen να ανέβει στην έβδομη θέση, αλλά τα άλλ μονοθέσια που είχαν κάνει νωρίτερα pit stop ήταν γρηγορότερα και τον προσπέρασαν. Ο Magnussen επέστρεψε στον αγώνα 14ος, αλλά πέρασε γρήγορα την Williams του Lance Stroll και τον teammate του, τερματίζοντας στην 12η θέση, τελειώνοντας ένα σαββατοκύριακο με αρκετά προβλήματα.
Ο Δανός στη συνέχεια είπε:
“Ένιωσα ότι η Toro Rosso χτύπησε το ελαστικό μου στην αρχή, αλλά δεν συνέβη τίποτα, ευτυχώς, δεν υπήρξε καμία επαφή. Απλά δεν πήρα αρκετά στον πρώτο γύρο. Θα ήταν πάντα δύσκολο να ξεκινήσω με την αντίστροφη στρατηγική δηλαδή με σκληρότερο ελαστικό, αυτό με κράτησε έξω περισσότερο, ο ρυθμός ήταν καλός στο αυτοκίνητο, απλά έπρεπε να βγάλω ένα μεγάλο χρονικό διάστημα με τα ελαστικά και να περιμένω να κάνουν κάποιο λάθος μπροστά μου στις μάχες που έδιναν τα άλλα μονοθέσια, επιστρέψαμε λίγο στο τέλος, αλλά δεν ήταν αρκετό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!