Ο επικεφαλής της Toyota παραδέχτηκε πως η ομάδα του φέτος θα αντιμετωπίσει την πιο δύσκολη σεζόν της στο WRC, στη μάχη που δίνει με τη Hyundai για το πρωτάθλημα σε Οδηγούς και Κατασκευαστές.
Ο επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing WRT, Jari-Matti Latvala, έδωσε μια ειλικρινή άποψη σχετικά με τις πιθανότητες της ομάδας του να διεκδικήσει και να κατακτήσει τον τίτλο στο WRC, σε μια μάλιστα σεζόν που θα έχει δύο παγκόσμιους πρωταθλητές σε part-time καθήκοντα.
Η Toyota έχει κυριολεκτικά σαρώσει στην πρόσφατη ιστορία του WRC: 5 Πρωταθλήματα Οδηγών τα τελευταία 5 χρόνια και 4 Πρωταθλήματα Κατασκευαστών τα τελευταία 6 συνθέτουν το σκηνικό μιας ομάδας-φόβητρο. Όλες οι αυτοκρατορίες, ωστόσο, κάποια στιγμή πέφτουν. Και ο Latvala ξέρει πως το 2024 θα είναι η δυσκολότερη σεζόν για την ομάδα από τη Jyvaskyla μέχρι στιγμής.
“Πρόκειται να έχουμε μια δύσκολη σεζόν μπροστά μας”, δήλωσε ο Φινλανδός στο DirtFish. “Είχαμε τρία φανταστικά χρόνια και αυτή η τρίτη σεζόν ήταν απολύτως η καλύτερή μας. Θα πρέπει να σκεφτούμε το τί έχουμε στο οπλοστάσιό μας αλλά και τη Hyundai. Σε σύγκριση με μας, πιθανώς, έχουν καλύτερα ατού αυτή τη στιγμή”.
“Έχουμε δύο παγκόσμιους πρωταθλητές σε part-time σεζόν. Αυτοί (η Hyundai) έχουν δύο οδηγούς ικανούς να παλέψουν για τίτλο, εμείς έχουμε έναν. Ο Elfyn είναι ο οδηγός μας που θα πάει για τον τίτλο. Για τον Taka (Katsuta), βρίσκεται ακόμα σε διαδικασία εκμάθησης. Η ερχόμενη σεζόν γι’ αυτόν θα αφορά το να μπορέσει να ανέβει στο βάθρο, δεν ήταν σκοπός μας να κυνηγήσει τον τίτλο το 2024”.
“Φυσικά, υπό το πρίσμα αυτό, τα πράγματα θα ‘ναι δυσκολότερα. Στόχος μας είναι να προσπαθήσουμε να υπερασπιστούμε το πρωτάθλημα Κατασκευαστών και εάν μπορέσουμε να κερδίσουμε το Πρωτάθλημα Οδηγών θα είναι ένα μεγάλο μπόνους για εμάς”.
Monte magic 🫶 pic.twitter.com/W6Soqe8XfG
— World Rally Championship (@OfficialWRC) January 8, 2024
Ο Latvala στάθηκε, τέλος, στην οδηγική βελτίωση του Evans μετά τα μισά του 2023.
“Το μήνυμα προς τον Elfyn είναι πως δεν χρειάζεται να σκεφτόμαστε το Οδηγών”, συνέχισε ο Latvala. “Βγαίνουμε εκεί έξω και απλά κάνουμε τη δουλειά μας. Να οδηγήσει όπως οδήγησε στην Ιαπωνία και βλέπουμε που θα ‘μαστε μετά”.
“Δεν θέλω να βάλω πίεση στον Elfyn. Έχει όλα όσα χρειάζεται, έχει όλη την ικανότητα και το αγωνιστικό μας είναι γρήγορο και αξιόπιστο. Το να κερδίσει όμως το πρωτάθλημα χρειάζεται και λίγη τύχη επίσης, ώστε όλα τα κομμάτια του παζλ να έρθουν στη σωστή θέση”.
Με 3 δεύτερες θέσεις στα 4 τελευταία χρόνια του WRC, ο Evans σίγουρα έχει εμπειρία αλλά και γνώση του πώς να φτάνεις στην πηγή αλλά να μην πίνεις νερό. Θα καταφέρει άραγε ο Ουαλός να τα βάλει με τους Tanak και Neuville; Οι απαντήσεις σύντομα, με το Rally Monte Carlo να ανοίγει την αυλαία, 25-28 Ιανουαρίου.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!