Ο Hadjar εξηγεί τον «εφιαλτικό» πόνο που ένιωθε εξαιτίας της ζώνης ασφαλείας στις κατατακτήριες του Ιαπωνικού GP.
Ο Isack Hadjar ξεπέρασε τον έντονο πόνο που του προκάλεσαν οι ζώνες ασφαλείας του και προκρίθηκε στο Q3 για την Racing Bulls στις κατατακτήριες για το grand-prix της Ιαπωνίας. Ο πόνος από τις ζώνες ασφαλείας παραλίγο να κοστίσει στον Isack Hadjar την ευκαιρία να προλάβει το δεύτερο μέρος των κατατακτήριων για το ιαπωνικό Grand Prix, αλλά ο οδηγός της Racing Bulls εκτίμησε ότι έκανε έναν «απίστευτο» γύρο για να μπορέσει να προκριθεί.
Ο Hadjar ακούστηκε στον ασύρματο να παραπονιέται για ένα απροσδιόριστο πρόβλημα στο cockpit του μονοθεσίου του κατά την διάρκεια του FP3, το ίδιο πρόβλημα επανεμφανίστηκε και στο πρώτο μέρος των κατατακτήριων καθώς προσπαθούσε να προκριθεί στο Q2.
Έπειτα από έλεγχο της ομάδας στο μονοθέσιο του οδηγού, προέκυψε ότι οι ζώνες ασφαλείας του Γάλλου ήταν πολύ σφιχτά δεμένες, αλλά δεν μπόρεσε να λυθεί το πρόβλημα κατά την διάρκεια του Q1, καθώς δεν είχε χρόνο να βγει από το αυτοκίνητο για να επανατοποθετήσει τις ζώνες. Το πρόβλημα διορθώθηκε αλλά μόνο αφού ξεπέρασε το πρώτο εμπόδιο των κατατακτήριων.
Μιλώντας στο Sky Sports F1, ο Hadjar δήλωσε ότι έπρεπε να «ξεπεράσει» τον πόνο και ότι ήταν ευχαριστημένος με την προσπάθειά του να μπει στο Q2 – η οποία αργότερα του έδωσε την ευκαιρία να προκριθεί στο Q3 για δεύτερη φορά στους τρείς πρώτους αγώνες της σεζόν και στο τέλος και την έβδομη θέση στο grid για το Ιαπωνικό GP.
«Ήταν ένας εφιάλτης.», δήλωσε ο Hadjar. «Δεν γνωρίζω πώς τα κατάφερα να προκριθώ, είμαι πραγματικά περήφανος για την προσπάθεια μου, όπως και για τον γύρο που έκανα στο Q1 με την συνθήκη που είχα να διαχειριστώ, απλά απίστευτος. Συνειδητοποίησα καθώς περνούσα την στροφή 3 ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά για εμένα. Η αλήθεια είναι ότι παραλίγο να τρακάρω. Ευτυχώς δεν το έκανα. Στον λίγο χρόνο που έχουμε μεταξύ Q1 και Q2 χρειάστηκε να βγω από το μονοθέσιο για να λυθεί το πρόβλημα».
Μιλώντας στα μέσα ενημέρωσης, ο Hadjar πρόσθεσε: «Στο Q1, φυσικά και δεν έχεις χρόνο να βγεις από το μονοθέσιο, οπότε έπρεπε να το αντιμετωπίσω και να περάσω στο Q2. Αλλά όταν επέστρεψα στο αυτοκίνητο για την έναρξη του Q2, έβαλα ξανά τις ζώνες, όλα ήταν καλά. Aπλά πονούσα».
Ο Hadjar τερμάτισε τελικά στην έβδομη θέση, ισοφαρίζοντας το καλύτερο αποτέλεσμά του από το Κινεζικό Grand Prix, αποτέλεσμα που τον έφερε μπροστά από τον νέο team-mate του Liam Lawson, αλλά και μπροστά από τον νέο οδηγό της Red Bull και παλιό ομόσταβλο του Yuki Tsunoda.
Ο δευτεραθλητής στην F2 του 2024 εξήγησε ότι σιγά σιγά άρχισε να νιώθει αυτοπεποίθηση κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων και αισθάνθηκε αρκετά σίγουρος για το μονοθέσιο μέχρι να φτάσει στο Q3, ώστε να πάρει περισσότερα ρίσκα με την οδήγησή του – κάτι που τελικά τον έφερε πάνω από τον Lewis Hamilton στη σειρά εκκίνησης.
«Δεν ήμουν ακόμα ευχαριστημένος με τα πάντα γύρο από το μονοθέσιο, με κάθε γύρο που κάναμε μπορούσαμε να βελτιώσουμε όλο και περισσότερο την ισορροπία στο μονοθέσιο και σε συνδυασμό με τις ρυθμίσεις που κάναμε το μονοθέσιο απλά ζωντάνεψε σε αυτόν τον τελευταίο γύρο», δήλωσε ο Hadjar στο Sky Sports F1. «Ήταν φανταστικό, για να είμαι ειλικρινής- δεν θα μπορούσα να κινηθώ πιο γρήγορα.»
«Όταν βρίσκεσαι στον τελευταίο γύρο του Q3 τα πάντα είναι διαφορετικά, σκέφτεσαι σε πιά σημεία της πίστας μπορείς να ρισκάρεις λίγο περισσότερο και ελπίζεις ότι θα βελτιώσεις τον χρόνο σου. Η ενέργεια που χρειάζεται να καταναλώσεις για να είσαι συγκεντρωμένος 100% είναι μεγάλη, αλλά ναι, στον τελευταίο μου γύρο ήμουν στο 100%, οπότε απλά κατάφερα να είμαι αρκετά συγκεντρωμένος ώστε να κάνω το επόμενο βήμα».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!