Ο Lorenzo είχε μία επιθετική προσέγγιση στο Brno, αλλά αναγκάστηκε να μπει στα pit με επτά γύρους να απομένουν, αφότου έχει χάσει μεγάλο μέρος του κεντρικού πέλματος από το μπροστινό ελαστικό. Το απρόβλεπτο ξαφνικό pit stop, τον ανάγκασε να αλλάξει στη δεύτερη μοτοσυκλέτα του, η οποία ήταν εφοδιασμένη με slick ελαστικά για μια πιθανή κανονική αλλαγή μοτοσυκλέτας. Η πίστα ήταν ακόμα πάρα πολύ υγρή για slick ελαστικά και έτσι επέστρεψε στα pit ένα γύρο αργότερα για να επιστρέψει στην πρώτη μοτοσικλέτα του, η οποία εφοδιάστηκε μετέπειτα με ένα νέο μπροστινό ελαστικό. Αυτό, στη συνέχεια, του επέτρεψε να τελειώσει τον αγώνα σε μια απογοητευτική και μακρινή δέκατη έβδομη θέση.
“Είναι πολύ κρίμα, επειδή έκανα έναν υπέροχο αγώνα, είχα κάποιες δυσκολίες μόνο στην αρχή με το φρενάτισμα, όταν υπήρχε λίγο περισσότερο νερό και ιδιαίτερα με τα σκληρά ελαστικά στην έξοδο δεν είχα πρόσφυση” είπε ο ισπανός για τον αγώνα του.
“Θα έπρεπε να είσαι πολύ προσεκτικός και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ήμουν αρκετά μακριά από την κορυφή. Σιγά-σιγά, στέγνωνε η πίστα, το πίσω μέρος γινόταν καλύτερο και άρχισα να κερδίζω εμπιστοσύνη, έτσι επτά γύρους πριν από το τέλος το μπροστινό ελαστικό τελείωσε και έτσι έπρεπε να αλλάξω μηχανή δύο φορές και τελείωσα τον αγώνα με την αρχική μηχανή στη δέκατη έβδομη. Ο Rossi ήταν άτυχος στο Mugello και εγώ ήμουν πολύ άτυχος σήμερα, πολύ κακή τύχη αυτή τη σεζόν. Πρέπει να προσπαθήσουμε ώστε αυτό να μην συμβαίνει πιο συχνά, γιατί βλέπουμε να συμβαίνει μερικές φορές στο ξηρό και σήμερα στο βρεγμένο και πρέπει να προσπαθήσουμε να μην έχουν περισσότερες ατυχίες ελαστικών στο μέλλον.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!