Είμαστε στο 2018 και πλέον όχι απλώς έχουμε εξοικειωθεί με τα “νέα δεδομένα” της Formula 1, αλλά έχουμε αρχίσει να ξεχνάμε και τις παλιές εποχές.
Οι αλλαγές που έγιναν την συγκεκριμένη δεκαετία, ήταν οι περισσότερες που έχουν πραγματοποιηθεί ποτέ στο άθλημα. Πλέον, δεν υπάρχει “η μάχη” μεταξύ προμηθευτών ελαστικών, δεν υπάρχουν οι μάχες ρόδα με ρόδα, δεν υπάρχει ο ανεφοδιασμός. Το KERS και το DRS ήταν αλλαγές στις οποίες το μεγαλύτερο ποσοστό των φίλων της Formula 1 δεν συμφωνεί. Φέτος έγινε άλλη μια αλλαγή με την προσθήκη του Halo, στο πλαίσιο της αύξησης του επιπέδου ασφαλείας για τους οδηγούς.
Καλώς ή κακώς το KERS δεν κράτησε για πολύ. Από την άλλη, το DRS υπάρχει και όπως φαίνεται… θα συνεχίσει να υφίσταται για πολύ καιρό ακόμα. Δυστυχώς, ιδιαίτερα από πέρσι, το DRS επιβάλλεται. Οι συνθήκες είναι πολύ δύσκολες, καθώς κανένα μονοθέσια, από καμία ομάδα, φέτος (πέρσι η Ferrari ως έναν βαθμό το κατάφερνε) να μείνει κολλημένο πίσω από ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο και να επιχειρήσει κάποιου είδους προσπέραση.
Χαρακτηριστικό και πρόσφατο παράδειγμα στο grand prix της Ισπανίας την περασμένη Κυριακή. Εκεί, ο Valtteri Bottas είχε πολύ ταχύτερο ρυθμό από τον Vettel. Όμως, σε καμία περίπτωση δεν κατάφερε όχι απλώς να τον προσπεράσει, αλλά έστω να κολλήσει πίσω του και να καταφέρει να ασκήσει μεγαλύτερη πίεση.
Δυστυχώς, βρισκόμαστε σε μια εποχή που πλέον, το DRS επιβάλλεται. Είναι ο μοναδικός τρόπος ώστε να μπορέσουμε να δούμε κάποια προσπέραση, ή έστω κάποια μάχη.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!