Η Aston Martin σχολιάζει το μέλλον του Vettel καθώς ένας βασικός χορηγός εκ Σαουδικής Αραβίας αντιτίθεται στον ακτιβισμό του. Ο Sebastian Vettel δεν έχει ακόμη υπογράψει νέο συμβόλαιο με την Aston Martin, με την Aramco να είναι δυσαρεστημένη με τον τέσσερις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.
Ο Sebastian Vettel κατάφερε θαυμάσια να διασώσει τον αγώνα του, καθώς τερμάτισε στους βαθμούς στο Βρετανικό Grand Prix, παρόλο που ξεκίνησε από τη 18η θέση. Ο Γερμανός αρχικά συμμετείχε σε μια σύγκρουση με τον Alex Albon στον εναρκτήριο γύρο, λόγω του ότι ο οδηγός της Williams Racing επιβράδυνε για να αποφύγει το φρικτό τρακάρισμα του Guanyu Zhou.
Ο Vettel χτύπησε κατευθείαν στο κιβώτιο ταχυτήτων του Albon, στέλνοντάς τον στον τοίχο στη στροφή 1. Προς υπεράσπιση του Γερμανού, όλα έγιναν μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου και δεν είχε πού να πάει. Ευτυχώς, το AMR22 του Γερμανού μπορούσε να επισκευαστεί κατά τη διάρκεια του διαστήματος της κόκκινης σημαίας.
Η 9η θέση του Vettel προσέφερε σημαντικούς βαθμούς για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, ειδικά με τους δύο οδηγούς της ομάδας Haas F1 να τερματίζουν επίσης στους βαθμούς. Η Aston Martin βρίσκεται τώρα στην ένατη θέση στην κατάταξη των κατασκευαστών, δύο βαθμούς πίσω από τη Haas και επτά πίσω από την AlphaTauri.
Ο Vettel ως τώρα είναι ο πρωταγωνιστής στη βρετανική ομάδα φέτος. Ωστόσο, ο 35χρονος δεν έχει υπογράψει ακόμη νέο συμβόλαιο για το 2023. Ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν έχει αυτοκίνητο για την επόμενη σεζόν, λόγω επιπλοκών με έναν βασικό χορηγό της Aston Martin.
Η Aramco, η κρατική εταιρεία πετρελαίου της Σαουδικής Αραβίας, πιστεύεται ότι είναι δυσαρεστημένη με τη συμπεριφορά του Vettel όσον αφορά τον ακτιβισμό του. Συγκεκριμένα, ο Vettel υπήρξε ένθερμος υποστηρικτής της κλιματικής αλλαγής και της μείωσης της χρήσης ορυκτών καυσίμων, κάτι που προμηθεύει η Aramco.
Μάλιστα ο Γερμανός πιλότος οδήγησε την Κυριακή το πρωί το εικονικό FW14B της Williams του Nigel Mansell, για τα 30 χρόνια από την νίκη του Βρετανού το 1992. Και συν τοις άλλοις, για να αποδείξει ότι ενδιαφέρεται για το μέλλον όσο και για το παρελθόν, ο Vettel χρησιμοποίησε βιώσιμα καύσιμα μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα, κάτι που έχει ειπωθεί πως θα εισαχθεί στην F1 από το 2026. Μία μικρή απόδειξη πως ο ήχος κι η απόδοση ενός μονοθέσιου δεν είναι συνυφασμένα με το ορυκτό καύσιμο.
Φημολογείται ότι ο Vettel αποφάσισε να μην χρησιμοποιήσει ειδικό κράνος στο GP του Καναδά, αφού η Aramco ενημέρωσε την ομάδα ότι είχαν αντίρρηση για την αρνητική δημοσιότητα που θα εκλάμβανε η εταιρία. Ο δε Vettel μίλησε κατά της εξόρυξης πισσώδης άμμου του Καναδά, κάτι που αποκάλεσε «κλιματικό έγκλημα».
Η υποστήριξη του Vettel σε αυτά τα ζητήματα είναι υποτίθεται το μόνο εμπόδιο, με την Aston Martin να επιθυμεί να διατηρήσει τον Γερμανό για την επόμενη σεζόν. «Η συνεισφορά του στην κατασκευή του μονοθέσιου υπερτερεί κατά πολύ οποιωνδήποτε αρνητικών κραδασμών», είπε το αφεντικό της ομάδας Mike Krack.
«Με έναν οδηγό του διαμετρήματος του Sebastian, πρέπει να ζεις και με ισχυρές απόψεις. Πρώτα και κύρια, θέλετε έναν γρήγορο οδηγό αγώνων. Και με τον Seb, αυτό εξυπακούεται. Ο ρυθμός του είναι ακόμα εκεί. Δεν υπάρχουν πολλοί κορυφαίοι οδηγοί με τόση εμπειρία που εξακολουθούν να δουλεύουν σε αυτό το επίπεδο. Είμαστε πολύ χαρούμενοι μαζί του και ευχόμαστε να είχε υπογράψει χθες».
Τέλος, ο Krack συνέχισε εξηγώντας ότι ο Vettel θέλει πρώτα να δει βελτίωση από την ομάδα, πριν αποφασίσει να υπογράψει εκ νέου, κι ότι αν δει φως στο τέλος του τούνελ τότε η απόφαση του θα γίνει πολύ πιο εύκολη. Άλλωστε όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο επικεφαλής της Aston Martin, «ο Sebastian Vettel δεν αγωνίζεται για την 17η θέση.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!