Έπειτα από τον εντυπωσιακό αγώνα 6 ωρών στην Monza, δείτε τι έγινε μετά το τέλος του αγώνα αλλά και κατά την διάρκεια του 3ου γύρου της σεζόν του WEC.
Οι Brendon Hartley, Kazuki Nakajima και Sebastien Buemi παρέμειναν στην κορυφή της βαθμολογίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος οδηγός παρά τον καταστροφικό αγώνα του No. 8 της Toyota GR010 Hybrid, ωστόσο το προστατευτικό μαξιλάρι μειώθηκε από τους νικητές στην Monza Jose Maria Lopez, Mike Conway και Kamui Kobayashi.
Οι οδηγοί του No. 8, οι οποίοι κέρδισαν στο Spa και στο Portimao, βρίσκονται στους 75 βαθμούς έναντι 69 για το τρίο του No. 7 της Toyota. Το γεγονός για την βαθμολογία οδηγών της Hypercar στο πρωτάθλημα του WEC είναι ότι υπήρξε νικητής από την LMP2 στο βάθρο όπου σημαίνει πως οι Hartley, Nakajima και Buemi έφυγαν με 12 βαθμούς παρά τον τερματισμό τους 43 γύρους πίσω από τον νικητή.
Η βαθμολογία της κατηγορίας Hypercar.
Welcome to Hypercar victory lane @Mikeconway26, @kamui_kobayashi & @pechito37! ? ?#6HMonza #GoHyper #ToyotaGAZOORacing @FIAWEC pic.twitter.com/y4OLJBWKHH
— TOYOTA GAZOO Racing WEC (@TGR_WEC) July 18, 2021
Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Pascal Vasselon δήλωσε ότι υπήρχαν “προβλήματα ισορροπίας” με το No. 8 στο εναρκτήριο stint, όπου εξηγούσε γιατί ο Mike Conway δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον Sebastien Buemi. “Οι οδηγοί μας, ειδικά αυτοί οι δύο, είναι στο ίδιο επίπεδο,” είπε αυτός. “Οπότε δεν περιμέναμε 3 ή 4 δέκατα διαφορά. Υπήρχε θέμα ισορροπίας στο μονοθέσιο No. 8.”
Τα υπόλοιπα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στο μονοθέσιο No. 8 της Toyota κατά την διάρκεια του σαββατοκύριακου ήταν ένα πρόβλημα στην πίεση του καυσίμου, όπως επιβεβαίωσε ο Vasselon. Η Toyota άλλαξε το σύστημα καυσίμου του μονοθέσιου με ένα μεγάλο pit stop, όπου μετά το αυτοκίνητο βγήκε και πάλι στην πίστα.
Ο Kamui Kobayashi είχε και ένα δεύτερο πρόβλημα όπου αναγκάστηκε λίγο μετά να κάνει επανεκκίνηση στο No. 7 της Toyota με δύο ώρες να απομένουν. Ένα κλατάρισμα στο πίσω δεξί ελαστικό παρουσιάστηκε στην Parabolica, αλλά οι επιπτώσεις ήταν μικρές καθώς ο Kobayashi μπήκε στα pit για μία γρήγορη αλλαγή ελαστικών.
.@BrendonHartley is lacking power. The @TGR_WEC #8 is going to the pits.#WEC #6HMonza pic.twitter.com/BZ7rT2LtJq
— WEC (@FIAWEC) July 18, 2021
Η United Autosports συνεχίζει ακάθεκτη στην LMP2, με τα προβλήματα όμως να παραμένουν για κάποιες ομάδες
Ο αγώνας της Κυριακής σηματοδοτούσε τον 5ο στην ιστορία του WEC όπου ένα μονοθέσιο της LMP2 παρουσιάστηκε στο βάθρο, καθώς η United Autosports τερμάτισε στην 3η θέση. Στους προηγούμενους αγώνες όπου τα μονοθέσια της LMP2 ήταν στο βάθρο ήταν στο Bahrain το 2020 (Jackie Chan DC Racing), στο Le Mans το 2017 (Jackie Chan DC Racing), στο Bahrain το 2013 (G-Drive Racing/ADR) και στο Sebring το 2012 (Starworks Motorsport).
Ο Filipe Albuquerque ξεχώρισε με την νίκη του στην LMP2 καθώς ο Πορτογάλος συνέχισε με την 6η νίκη του σε 7 αγώνες στην κατηγορία του, ξεκινώντας από το Bahrain το 2019. Ο Phil Hanson πήρε την 6η του νίκη σε 8 αγώνες στο WEC.
Grab some popcorn and enjoy this superb three-way LMP2 fight!#WEC #6HMonza @JotaSport @HighClassRacing @followWRT pic.twitter.com/2iKoVZReB5
— WEC (@FIAWEC) July 18, 2021
Το ντεμπούτο της Risi Competizione στην LMP2 μετατράπηκε σε περίοδο δοκιμών μετά την ζημιά στην μπροστινή αεροτομή που είχε σαν αποτέλεσμα την “κακή ισορροπία” του No. 82 και της Oreca 07 Gibson, σύμφωνα με τον αγωνιστικό υπεύθυνο Gary Holland. Η Risi στην συνέχεια είχε και μία ποινή 20 δευτερολέπτων, η οποία την έριξε στην 10η θέση της κατηγορίας.
Στην κατασκευάστρια σασί της LMP2 Oreca επιβλήθηκε πρόστιμο €25,000 επειδή δεν υπήρχε αντάπτορας στο πίσω μέρος των μονοθέσιων. Η Oreca δεσμεύεται από τους κανονισμούς να παρέχει η ίδια τον αντάπτορα λόγο μείωσης κόστους για τις ομάδες.
Οι μάχες της GTE-Am μας άφησαν με το στόμα ανοιχτό έως το τέλος του αγώνα, με την AF Corse να παίρνει τη νίκη
Οι Francois Perrodo, Alessio Rovera και Nicklas Nielsen μετακινήθηκαν στους δύο βαθμούς πίσω από τους πρωτοπόρους της βαθμολογίας στην GTE-Am Antonio Fuoco, Giorgio Sernagiotto και Roberto Lacorte με την Cetilar Racing, ακολουθώντας η νίκη από την τελευταία θέση του grid. Το No. 83 της AF Corse με την Ferrari 488 GTE Evo δέχθηκε ποινή και πήγε στην τελευταία θέση λόγο τεχνικών παραβιάσεων.
Ο Perrodo δήλωσε μετά τον αγώνα: “Έπρεπε να δείτε τα πρόσωπα μας όταν μάθαμε για την ποινή μετά τις κατατακτήριες! Σε οποιαδήποτε περίπτωση, πρέπει να σεβόμαστε τους κανονισμούς και εκκινήσαμε από την τελευταία θέση.”
Το τελευταίο διπλό βάθρο για την Aston Martin στην GTE-Am ήταν στον αγώνα 6 ωρών του COTA τον Φεβρουάριο του 2020. Η D’station Racing βρέθηκε για πρώτη φορά στην τριάδα πίσω από την NorthWest AMR.
We have no words.
Amazing racing.
Amazing drivers.#WEC #6HMonza @northwestamr @dstation_racing pic.twitter.com/qLGidE94tv— WEC (@FIAWEC) July 18, 2021
Η GR Racing έχασε την επαφή της με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της GTE-Am μετά το πρόβλημα που είχε με την Porsche. Ενώ οι Ben Barker, Tom Gamble και Mike Wainwright έπεσαν στην 9η θέση ενώ πάλευαν για την 5αδα.
Η Iron Lynx συμπλήρωσε μόνο 16 γύρους, μετά την κατασκευή του αυτοκινήτου από την αρχή λόγο ατυχήματος στο FP2. Το αυτοκίνητο δήλωσε εγκατάλειψη μαζί με το No. 708 της Glickenhaus SCG 007 LMH, λόγο προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η παρηγοριά για την Glickenhaus με το No. 708 είναι ότι ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο στις ευθείες της Monza. Ο Pipo Derani και ο Brendon Hartley της Toyota ήταν ταχύτεροι με 317.6 km/h κατά την διάρκεια του FP3.
*Ο επόμενος αγώνας είναι ο 24ωρος του Le Mans, σε ένα μήνα από τώρα στις 21-22 Αυγούστου. Με τις ομάδες να πραγματοποιούν δοκιμές στην ίδια πίστα στις 15 Αυγούστου. Οι βαθμοί στο Le Mans μετράνε ως διπλοί.
Τα highlights του αγώνα
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!