Η Mercedes “δούλεψε κατευθείαν με την έναρξη της καλοκαιρινή διακοπής” ώστε να βελτιώσει την απόδοση και την αξιοπιστία του κινητήρα της, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff.
Η F1 κάνει επανεκκίνηση αυτό το Σαββατοκύριακο με το Grand Prix του Βελγίου, τέσσερις εβδομάδες μετά τον τελευταίο αγώνα στην Ουγγαρία.
Οι αγωνιστικοί κανονισμοί, ορίζουν σαφώς πως οι ομάδες θα πρέπει να τηρήσουν μια περίοδο απραξίας 14 ημερών κατά την καλοκαιρινή διακοπή, κάτι το οποίο τις αποτρέπει από το να απασχοληθούν με σημαντικά πεδία έρευνας, όπως την αεροσήραγγα, ανάλυση μέσω CFD (πακέτα υπολογιστικής ρευστοδυναμικής) και την παραγωγή εξαρτημάτων.
Ωστόσο, κάτω από αυτό τον περιορισμό δεν τίθεται και η δραστηριότητα γύρω από τον κινητήρα. Αυτό σήμαινε πως στο Τμήμα Υψηλής Απόδοσης Κινητήρων της Mercedes στο Brixworth η δουλειά συνεχίστηκε μέσα στον Αύγουστο.
Ο Wolff περιέγραψε την καλοκαιρινή διακοπή ως ένα “καλοδεχούμενο διάλειμμα”, δηλώνοντας πως η πλειοψηφία του προσωπικού στο Brackley μπόρεσαν να “γεμίσουν τις μπαταρίες τους”.
“‘Άλλα μέλη της ομάδας επωμίστηκαν σοβαρή δουλειά τις τελευταίες εβδομάδες. Οι εργαζόμενοι στο Brixworth ξεκίνησαν δουλειά αμέσως με την έναρξη της καλοκαιρινής διακοπής για να βελτιώσουν την απόδοση και την αξιοπιστία της μονάδας ισχύος μας”.
“Στο Brackley, αξιοποιήσαμε αυτές τις σχετικά ήρεμες ημέρες για να κάνουμε επεμβάσεις στις εγκαταστάσεις. Είναι τέλειο το να γυρίζεις πίσω από τις καλοκαιρινές διακοπές γνωρίζοντας πως ένα κομμάτι της ομάδας ακόμα απέδιδε στα μέγιστα. Είμαστε ευγνώμονες που οι συνάδελφοί μας συνέχισαν τη δουλειά, όσο εμείς είχαμε άδεια”.
Η Mercedes κατευθύνεται στο Spa με ένα κυρίαρχο πλεονέκτημα και στο πρωτάθλημα οδηγών και σε αυτό των κατασκευαστών. Ο Lewis Hamilton απολαμβάνει μια διαφορά 62 βαθμών από τον ομόσταβλό του, Vallteri Bottas, στο κυνήγι του 6ου τίτλου του. Στους κατασκευαστές, τα ασημί βέλη έχουν μια άνετη διαφορά 150 βαθμών από τη Ferrari, κυνηγώντας τον 6ο σερί τους τίτλο.
Ο Wolff σχολίασε πριν από την καλοκαιρινή διακοπή πως περιμένει τη Ferrari να επιστρέψει αξιόμαχη στο Βέλγιο αλλά και στην Ιταλία που ακολουθεί. Και αυτό γιατί πρόκειται για δύο πίστες που ευνοούν τις υψηλές ταχύτητες και τους δυνατούς κινητήρες, γεγονός που ευνοεί αρκετά τη Scuderia.
“Είμαστε μπροστά και στο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών, όμως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς τέλεια.”, σχολίασε ο Αυστριακός. “Τα τελευταία χρόνια, είδαμε ορισμένες ομάδες να βελτιώνονται πολύ μετά την καλοκαιρινή διακοπή. Έτσι πρέπει τώρα να συνεχίσουμε να πιέζουμε”.
“Με αυτή την οπτική, πλησιάζουμε στην έναρξη του δεύτερου μισού της φετινής σεζόν, κάτι το οποίο φαντάζει πιο πολύ σαν έναρξη μιας καινούριας σεζόν. Και πάλι, πρέπει να σιγουρευτούμε πως δε θα αφήσουμε περιθώριο λάθους και θα συνεχίσουμε να αυξάνουμε τα στάνταρ μας”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!