Ο Kimi Raikkonen της Ferrari έκανε τον ταχύτερο χρόνο της δεύτερης ημέρας των δοκιμών στο Silverstone, κερδίζοντας τη Mercedes του Esteban Ocón κατά 0.5δ.
Ο Ocón έθεσε το χρόνο του, χρησιμοποιώντας τα μαλακά ελαστικά το πρωί, αλλά κατά τη διάρκεια της αιχμής της θερμοκρασίας στη πίστα το απόγευμα, η Ferrari έβαλε ένα σετ μαλακά και έβγαλε τον Raikkonen έξω. Ο χρόνος που έκανε ήταν πάνω από 0.2δ πιο γρήγορα από ό, τι η καλύτερη του προσπάθεια στις κατατακτήριες στο βρετανικό GP του περασμένου Σαββατοκύριακου, αλλά θα εξακολουθούσε να τον είχε αφήσει στην πέμπτη θέση στο grid πίσω από τις Red Bull.
Ο Pierre Gasly ήταν τρίτος ταχύτερος στη Red Bull μετά από μια προσπάθεια με τα μαλακά ελαστικά αργά στην ημέρα που τον είδε να βελτιώνει σε 1:31.429 – περίπου ένα δευτερόλεπτο από το ρυθμό των οδηγών στις κατατακτήριες το Σάββατο. Ο αναπληρωματικός οδηγός της Red Bull είναι υπό αξιολόγηση για μια θέση στη Toro Rosso το επόμενο έτος και πέρασε το μεγαλύτερο μέρος των 103 γύρων του στη δοκιμή με τα μεσαία ελαστικά.
Ο 17-χρονος ρώσος Nikita Mazepin κατάφερε να πάρει την τέταρτη θέση στη μόλις δεύτερη ημέρα δοκιμών του στη Force India. Ο χρόνος έγινε με τα super-soft, που σημαίνει ότι είχε ένα πλεονέκτημα ελαστικών σε σχέση με ους οδηγούς γύρω του στην κατάταξη, αλλά ήταν ένας αξιοσέβαστος γύρος και μόνο 0.2δ πίσω από την καλύτερη προσπάθεια του Fernando Alonso στην ίδια σύνθεση ελαστικού την Τρίτη.
Ο Stoffel Vandoorne ήταν πίσω από το τιμόνι της McLaren, την Τετάρτη και χρησιμοποίησε ένα σετ μαλακών ελαστικών για να πάει πέμπτος ταχύτερος, 1.099δ από την καλύτερη προσπάθεια του Raikkonen. Για λίγο βγήκε με το ultra-soft, το οποίο είναι το γρηγορότερο ελαστικό στη γκάμα της Pirelli, αλλά και το λιγότερο κατάλληλο για την πίστα του Silverstone, αλλά δεν όρισε ένα χρόνο.
Ο Valtteri Bottas ήταν έκτος ταχύτερος για την Williams, θέτοντας ένα χρόνο 1.758δ πίσω από τον Raikkonen το απόγευμα μετά από ένα πρωινό με μεγάλα κομμάτια γύρων, με δοκιμές αεροδυναμικής στη νέα εμπρός πτέρυγα της ομάδας. Η Williams έβαλε την διώροφη πίσω πτέρυγα της στο αυτοκίνητο κατά τη λήξη της ημέρας, η οποία χρησιμοποιείται για την προσομοίωση αλλαγής στην ισορροπία αεροδυναμικής ενόψη 2017, αλλά είναι παράνομη σύμφωνα με τους κανονισμούς για φέτος.
Ο νεαρός αμερικανός Santino Ferrucci ήταν έβδομος ταχύτερος στη δεύτερη μέρα του στη Haas μετά τη χρήση μαλακών ελαστικών για να μειώσει τον καλύτερο χρόνο γύρου του σε 1:33.141 κατά τη διάρκεια των 103 γύρων. Αυτός ακριβώς νίκησε τη Renault του Jolyon Palmer, ο οποίος έθεσε τον προσωπικό του γρήγορο γύρο αργά το απόγευμα πριν ο κινητήρας του εμφανίσει βλάβη κατά την επιστροφή του στα pits μετά την καρό σημαία.
Ο νέος της Red Bull, Sergio Sette Camara ήταν ένατος ταχύτερος στο ντεμπούτο του στην Toro Rosso, με τον οδηγό του GP2 Jordan King δέκατο ταχύτερο στη Manor, 4.3δ από τον ρυθμό του Raikkonen, αλλά 1.1δ πιο γρήγορα από ό, τι το αυτοκίνητο του 2014 της Mercedes, που συμμετείχε από την Pirelli για την ανάπτυξη εργασιών των ελαστικών του 2017.
Καθώς η βροχή διέκοψε τις δοκιμές της Pirelli, την Τρίτη, ο Pascal Wehrlein κατάφερε να ολοκληρώσει 128 γύρους στο Silverstone την Τετάρτη με μόλις δύο σύντομες διακοπές για ένα ψιλόβροχο και μια υδραυλική διαρροή. Η Pirelli θα αξιολογήσει τώρα τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια των δύο ημερών για τα δομικά υλικά και συνθέσεις των ελαστικών του 2017 που δοκίμαζε.
# | Οδηγός | Ομάδα | Καλύτερος γύρος | Διαφορά | Γύροι |
1 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1:30.665 | 103 | |
2 | Esteban Ocon | Mercedes | 1:31.212 | 0.547 | 139 |
3 | Pierre Gasly | Red Bull | 1:31.429 | 0.764 | 103 |
4 | Nikita Mazepin | Force India | 1:31.561 | 0.896 | 69 |
5 | Stoffel Vandoorne | McLaren | 1:31.764 | 1.099 | 114 |
6 | Valtteri Bottas | Williams | 1:32.423 | 1.758 | 98 |
7 | Santino Ferrucci | Haas | 1:33.141 | 2.476 | 107 |
8 | Jolyon Palmer | Renault | 1:33.308 | 2.643 | 98 |
9 | Sergio Sette Camara | Toro Rosso | 1:34.040 | 3.375 | 82 |
10 | Jordan King | Manor | 1:35.060 | 4.395 | 70 |
11 | Pascal Wehrlein (PIRELLI) | Mercedes * | 1:36.182 | 5.517 | 128 |
* 2014-spec car
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!