Ο Esteban Ocón έθεσε τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο πρωινό των δοκιμών στο Silverstone, κάνοντας καλή χρήση του χρόνου του με την Mercedes W07 για να ολοκληρώσει 59 γύρους πριν από το μεσημεριανό διάλειμμα.
Ο Ocón είναι αναπληρωματικός πιλότος της Renault, αλλά έχει συμβόλαιο με τη Mercedes μακροπρόθεσμα και οδηγά για τη γερμανική μάρκα στο DTM. Η δεύτερη μέρα του στο τιμόνι τον είδε να χρησιμοποιεί τα μαλακά ελαστικά για πρώτη φορά σε αυτή τη δοκιμή, με αποτέλεσμα τον καλύτερο γύρο του στο 1:31.212 – κερδίζοντας τον καλύτερο χρόνο του Fernando Alonso από την Τρίτη κατά ένα κλάσμα του δευτερολέπτου. Τελείωσε τη περίοδο το πρωί 1.518δ μπροστά από τη Ferrari του Kimi Raikkonen με τα μεσαία ελαστικά καθώς ο Φινλανδός ολοκλήρωσε 35 γύρους έθεσε το δεύτερο ταχύτερο χρόνο συνολικά.
Ο οδηγός του GP2 Pierre Gasly βρίσκεται για δεύτερη ημέρα στο τιμόνι της Red Bull, καθώς η ομάδα συνεχίζει να τον αξιολογεί ως πιθανό αντικατάσταση για τον Daniil Kvyat στην Toro Rosso το επόμενο έτος. Ο καλύτερος χρόνος του Gasly με τα μεσαία ελαστικά ήταν 0.066δ πιο γρήγορα από ό, τι της Renault του Jolyon Palmer στα μαλακά, ο οποίος με τη σειρά του ήταν μόλις 0.003δ πιο γρήγορα από ό,τι ο Stoffel Vandoorne στην McLaren με τα μαλακά.
Ο αμερικανός 18-χρονος Santino Ferrucci ήταν πίσω στη Haas για τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών μετά το ντεμπούτο του την Τρίτη. Με τα μαλακά ελαστικά πριν από το μεσημεριανό διάλειμμα βελτίωσε τον καλύτερο χρόνο του από την Τρίτη κατά 0.9δ με 1:33.934. Ο ρώσος 17-χρονος Nikita Mazepin κάνει επίσης το ντεμπούτο του στη F1 αυτή την εβδομάδα και έχει θέσει ένα χρόνο 1:34.553 στην Force India για να πάρει τον έβδομο ταχύτερο χρόνο. Ένας τρίτος νέος στις δοκιμές της F1, ο βραζιλιάνος Sergio Sette Camara, ήταν όγδοος πιο γρήγορος στην πρώτη μέρα του στη Toro Rosso, βελτιώνοντας λίγο πριν από το μεσημεριανό διάλλειμα, παρά ένα τετακέ που είχε νωρίτερα, όπως ο ίδιος έβγαινε από την τελευταία στροφή.
Ο Pascal Wehrlein επέστρεψε στην πίστα με τη Mercedes του 2014, όπως ο ίδιος συνέχισε το πρόγραμμα δοκιμών του με τον προμηθευτή ελαστικών της Pirelli. Η “τυφλή” δοκιμή περιλαμβάνει εργασίες δομικών υλικών και συνθέσεων για τα ελαστικά του 2017 πριν τα νέα ευρύτερα πρωτότυπα ελαστικά της Pirelli πατήσουν την πίστα για πρώτη φορά τον επόμενο μήνα.
Οι Valtteri Bottas και Jordan King έμειναν να χρησιμοποιούν τα μεσαία ελαστικά και ήταν 10ος και 11ος ταχύτερος, καθώς φάνηκε να επικεντρώνονται σε μεγαλύτερα κομμάτια χιλιομέτρων.
# | Οδηγός | Ομάδα | Ταχύτερος χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
1 | Esteban Ocon | Mercedes | 1:31.212 | 59 | |
2 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1:32.730 | 1.518 | 39 |
3 | Pierre Gasly | Red Bull | 1:33.404 | 2.192 | 45 |
4 | Jolyon Palmer | Renault | 1:33.470 | 2.258 | 51 |
5 | Stoffel Vandoorne | McLaren | 1:33.473 | 2.261 | 50 |
6 | Santino Ferrucci | Haas | 1:33.934 | 2.722 | 59 |
7 | Nikita Mazepin | Force India | 1:34.553 | 3.341 | 31 |
8 | Sergio Sette Camara | Toro Rosso | 1:35.002 | 3.790 | 38 |
9 | Pascal Wehrlein (PIRELLI) | Mercedes * | 1:36.182 | 4.970 | 61 |
10 | Valtteri Bottas | Williams | 1:36.280 | 5.068 | 58 |
11 | Jordan King | Manor | 1:37.417 | 6.205 | 24 |
* 2014-spec car
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!