Ο Fernando Alonso βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων για το πρώτο πρωινό του 2ήμερου δοκιμών μέσα στη σεζόν στο Silverstone.
Ο Alonso έκανε χρόνο 1:31.290 κατά τη διάρκεια ενός μικτού κομματιού τριών γύρων, ένα χρόνο σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από ό, τι ο χρόνος του στα προκριματικά στο βρετανικό GP του Σαββατοκύριακου. Ωστόσο, ο ίδιος χρησιμοποίησε το super-soft ελαστικά το πρωί της Τρίτης, το οποίο είναι ένα στάδιο πιο μαλακό από το μαλακότερο διαθέσιμο στο Σαββατοκύριακο του αγώνα.
Ο Alonso ήταν 1.5δ πιο γρήγορος από τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του, τον Esteban Ocón, ο οποίος ήταν στο τιμόνι της Mercedes W07. Ο Ocón, ο οποίος έχει συμβόλαιο με τη Mercedes παρά το γεγονός ότι είναι αναπληρωματικός οδηγός της Renault, έμεινε στο μεσαίο ελαστικό για όλη την πρωινή περίοδο, όπως ο ίδιος ολοκλήρωσε 80 γύρους σε τρεις και μισή ώρες για τους παγκόσμιους πρωταθλητές.
Τρίτος ταχύτερος ήταν οδηγός του GP2 και αναπληρωματικός οδηγός της Williams Alex Lynn, ο οποίος ήταν περαιτέρω 1.6δ από το ρυθμό του Ocón και 3.1δ από το ρυθμό του Alonso. Ολοκλήρωσε 38 γύρους κατά τη διάρκεια του πρωινού και τελείωσε τη περίοδο με χρόνο 0.013δ πιο γρήγορα από ό, τι ο οδηγός του GP3 και της Ακαδημίας της Ferrari, Charles Leclerc. Ο 18-χρονος Leclerc έκανε το ντεμπούτο του στην F1 για τη Ferrari μετά από μια επιτυχημένη διαδρομή με την Haas κατά τα πρώτα δοκιμαστικά για το βρετανικό GP.
Η Force India με τον rookie Nikita Mazepin ξεκίνησε την πρώτη από τις δύο μέρες στις δοκιμές με το πέμπτο ταχύτερο χρόνο, 0.122δ πιο γρήγορα από ό, τι η Toro Rosso με τον Carlos Sainz. Ο Santino Ferrucci έκανε επίσης το ντεμπούτο του στη Haas με 53 γύρους στο Silverstone και ένα καλύτερο γύρο στο 1:34.866.
Ο Pascal Wehrlein άλλαξε τη Manor του για το μονοθέσιο του 2014 της Mercedes, όπως ο ίδιος ξεκίνησε τις δοκιμές ελαστικών του 2017 για την Pirelli. Παρά το γεγονός ότι τα ελαστικά ήταν το ίδιο μέγεθος με τα φετινά, τα υλικά κατασκευής και οι συνθέσεις είναι πρωτότυπα για τα νέα φαρδύτερα ελαστικά που θα εισαχθούν το επόμενο έτος. Ο Wehrlein εξακολουθεί να είναι συμβεβλημένος με τη Mercedes και έτρεξε με το No.23 – ένας από τους αριθμούς δοκιμών της ομάδας – και όχι το συνηθισμένο του 94.
Ο Wehrlein ήταν 0.649δ πιο γρήγορος από ό, τι η Manor του Rio Haryanto, ο οποίος με τη σειρά του ήταν πιο γρήγορος από τον Sergey Sirotkin στη Renault. Ο Pierre Gasly τελείωσε το πρωινό, στο τέλος του πίνακα των χρόνων μετά από μόλις επτά γύρους στη Red Bull. Οι πρώτοι δύο γύροι ολοκληρώθηκαν με μια πρωτότυπη συσκευή Halo για τη προστασία του κεφαλιού, αλλά με καλύτερο χρόνο 12 δευτερολέπτα από το ρυθμό κανένας γύρος του δεν ήταν αντιπροσωπευτικός του πραγματικού ρυθμό του αυτοκινήτου.
# | Οδηγός | Ομάδα | Ταχύτερος γύρος | Διαφορά | Γύροι |
1 | Fernando Alonso | McLaren | 1:31.290 | 55 | |
2 | Esteban Ocon | Mercedes | 1:32.833 | 1.543 | 80 |
3 | Alex Lynn | Williams | 1:34.433 | 3.143 | 38 |
4 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:34.446 | 3.156 | 17 |
5 | Nikita Mazepin | Force India | 1:34.521 | 3.231 | 35 |
6 | Carlos Sainz | Toro Rosso | 1:34.643 | 3.353 | 77 |
7 | Santino Ferrucci | Haas | 1:34.866 | 3.576 | 53 |
8 | Pascal Wehrlein (PIRELLI) | Mercedes * | 1:34.982 | 3.692 | 48 |
9 | Rio Haryanto | Manor | 1:35.631 | 4.341 | 35 |
10 | Sergey Sirotkin | Renault | 1:36.575 | 5.285 | 30 |
11 | Pierre Gasly | Red Bull | 1:43.891 | 12.601 | 7 |
* 2014-spec car
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!