Ο Ferdinand Habsburg έφερε την Realteam όπου διαχειρίζεται η WRT στην κορυφή της πρωινής περιόδου την Κυριακής για το Prologue Test του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, όπου είδαμε στην κορυφή τρία μονοθέσια της κατηγορίας LMP2 να βρίσκονται μπροστά από το πρώτο Hypercar.
Ο Habsburg ήταν ταχύτερος με χρόνο 1:48:049 στο No. 41 με την Oreca 07 Gibson, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο του σαββατοκύριακου μέχρι στιγμής. Η WRT με τον Rene Rast βρέθηκε στην 2η θέση, 0.283 δευτερόλεπτα πίσω. Ο Will Owen τερμάτισε στην 3η θέση με την United Autosports.
Οι συνθήκες στην πίστα του Sebring ήταν πιο ψυχρές συγκριτικά με τις δύο περιόδους δοκιμών του Σαββάτου, αν και ο ήλιος παρέμεινε καθ’ όλη την διάρκεια.
Πίσω από τα τρία μονοθέσια της LMP2, ο Matthieu Vaxiviere βρέθηκε στην 4η θέση γενικής καθώς ήταν το ταχύτερο Hypercar. Ο Γάλλος σημείωσε χρόνο 1:48:707 λίγο μετά την 2η ώρα όταν μπήκε στο τιμόνι του No. 36 και της Alpine A480 Gibson.
Η Toyota Gazoo Racing με τον Brendon Hartley ήταν η 2η ταχύτερη στην κατηγορία Hypercar, αλλά οι δύο οδηγοί της κατηγορίας Hypercar χωρίστηκαν από τους συμμετέχοντες της LMP2 Team Penske, Prema, Richard Mille Racing Team και το δεύτερο μονοθέσιο της United Autosports.
Ο Olivier Pla με την Glickenhaus Racing ήταν μακριά από την πρώτη τριάδα της κατηγορίας, με λιγότερο από μισό δέκατο πίσω από τον Hartley.
Sunny and bumpy. This is how we like it, @sebringraceway.#WEC #WECPrologue #RespectTheBumps pic.twitter.com/nhPimZLIwi
— WEC (@FIAWEC) March 13, 2022
Η Porsche με τον Michael Christensen ήταν ταχύτερη στην κατηγορία GTE-Pro με το No. 92 και την Porsche 911 RSR-19, αν και ήταν ένα δύσκολο πρωινό για τον Γερμανό κατασκευαστή.
Μετά τον χρόνο του Christensen όπου τον έφερε στην κορυφή με 1:55:315, αυτός έδωσε το τιμόνι στα χέρια του συνοδηγού Kevin Estre. Ο Γάλλος σταμάτησε το αυτοκίνητο λόγο ενός προβλήματος στον σύστημα μετάδοσης κίνησης όπου ήταν ο βασικός λόγος για την 1η από τις 4 κόκκινες σημαίες.
Οι άλλες κόκκινες σημαίες εμφανίστηκαν λόγο μίας στάσης της ARC Bratislava με τον Tijmen van der Helm, ένα τρακάρισμα για το No. 71 της Spirit of Race με την Ferrari 488 GTE Evo και οδηγό τον Franck Dezoteux και ένα σπινιάρισμα για την United Autosports με οδηγό τον Josh Pierson.
Παρά το γεγονός ότι δεν συμπλήρωσαν άλλους γύρους, οι Estre και Christensen παρέμειναν στην κορυφή των χρόνων, ένα δευτερόλεπτο μακριά από το No. 64 και την Corvette C8.R με οδηγό τον Tommy Milner. Η 2η Porsche τερμάτισε την περίοδο στην 3η θέση, μπροστά από τις δύο AF Corse με Ferraris.
Η Porsche βρέθηκε επίσης στις πρώτες θέσεις της GTE-Am, με τους οδηγούς Seb Priaulx και Matteo Cairoli να σημειώνουν ακριβώς τον ίδιο χρόνο στον γύρο τους. Ο Priaulx πρώτος σημείωσε χρόνο 1:57:573 με το No. 77 της Dempsey-Proton Racing με την Porsche 911 RSR-19, μόνο που ο Cairoli με το No. 46 της Team Project 1 ήρθε πολύ αργότερα.
Ο Memo Gidley συμπλήρωσε αρκετούς γύρους πίσω από το τιμόνι της Proton με Porsche. Μετά από 15 γύρους, τερμάτισε με καλύτερο χρόνο 2:01:511.
Sebring is the beginning of a new journey for the Richard Mille Racing Team. We’ve spent some quality time with them yesterday. Full format will be released next week on our YouTube channel.#WEC @SebOgier @Charles_Milesi @LilouPilote pic.twitter.com/xSM2ruO6Gs
— WEC (@FIAWEC) March 13, 2022
*Η απογευματινή περίοδος είναι προγραμματισμένη για τις 20:50 (Ώρα Ελλάδος)
Τα αποτελέσματα της πρωινής περιόδου
A sunny session of testing has come to an end in Sebring. We'll go green again at 2:50 PM (local time) for the last part of the 2022 #WECPrologue.@SignatechAlpine @PorscheRaces @RealteamRacing @ProtonRacing @AFCorse #WEC pic.twitter.com/zKxfzvhwVT
— WEC (@FIAWEC) March 13, 2022
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!