Ο Lewis Hamilton επέστρεψε μετά από μια πρόωρη διακοπή για να θέσει το ρυθμό για την πρώτη ημέρα των δοκιμών αυτής της εβδομάδας στο Μπαχρέιν την Τρίτη.
Με την έναρξη της δράσης να έχει καθυστερήσει κατά 10 λεπτά, έτσι ώστε οι βοηθοί της πίστας να μεταφέρουν κάποια containers μακριά από ένα επικίνδυνο μέρος στην έξοδο του pitlane, η μέρα του Hamilton δεν είχε ξεκινήσει καλά καθώς έφερε μια κόκκινη σημαία μετά από μόλις 15 λεπτά όταν το αυτοκίνητό του σταμάτησε στη πίστα.
Το ζήτημα ανακαλύφθηκε ότι ήταν μια ηλεκτρική αποσύνδεση, αλλά μόλις η W08 επέστρεψε στα pit, το πρόβλημα διορθώθηκε και ο Hamilton μπόρεσε να προχωρήσει με το πρόγραμμά του.
Ο Hamilton διεξήγαγε ένα μείγμα μεγάλων και μικρών διαδρομών καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, με τη Mercedes να μην κρατά μυστικό το γεγονός ότι θέλει να χρησιμοποιήσει το τεστ αυτής της εβδομάδας για να καταλάβει καλύτερα πώς να διαχειριστεί τα ελαστικά του 2017 της Pirelli.
Στο τέλος, ο Hamilton έκανε τον καλύτερο γύρο του 1:31.358 στα μαλακά ελαστικά στην τελευταία ώρα, που σημαίνει ότι κατέληξε 0,626 δευτερόλεπτα μπροστά από τον οδηγό δοκιμών της Ferrari Antonio Giovinazzi.
Ενώ ο ηγέτης του παγκόσμιου πρωταθλήματος της Ferrari, Sebastian Vettel επικεντρώθηκε στο πρόγραμμα δοκιμών ελαστικών της Pirelli για το 2018 – που σημαίνει ότι δεν του επιτρέπεται να δοκιμάσει τμήματα ανάπτυξης – ο Giovinazzi ήταν επιφορτισμένος με το κύριο έργο της ομάδας του Maranello για την ημέρα.
Οι προσπάθειες του Vettel διακυβεύτηκαν, ωστόσο, από ένα πρόβλημα κινητήρα το απόγευμα που περιόρισε τους γύρους του. Η Pirelli έπειτα συμφώνησε με τις άλλες ομάδες να επεκτείνει το δικό της ιδιωτικό πρόγραμμα δοκιμών μέχρι τις 21:00 τοπική ώρα, ώστε να μην χάσει κάποιο από το χρόνο πίστας που ήλπιζε.
Ο Daniel Ricciardo, ο οποίος έθεσε τον ρυθμό το πρωί, εργάστηκε στην αεροδυναμική αξιολόγηση το πρωί πριν από την εργασία στα ελαστικά το απόγευμα, κατέληξε τρίτος συνολικά.
Ωστόσο, η μέρα του τελείωσε σύντομα όταν υπέστη βλάβη στον κινητήρα της Renault το απόγευμα που τον άφησε ακινητοποιημένο στη στροφή 1. Μια άλλη μονάδα θα τοποθετηθεί κατά τη διάρκεια της νύχτας για να επιτρέψει στον Max Verstappen να τρέξει την Τετάρτη.
“Απλά έσβησε”, δήλωσε ο Ricciardo. “Αυτή τη στιγμή «κοιμάται», δεν είμαι σίγουρος ότι θα «ξυπνήσει»” σχολίασε ο Αυστραλός για την περίπτωση του να καταφέρουν να επαναφέρουν τον κινητήρα από εκτεταμένη βλάβη.
Ο Ricciardo δεν ήταν ο μόνος που υπέφερε από πρόβλημα της Renault, καθώς ο πρωτάρης της Toro Rosso, Sean Gelael είχε επίσης πρόβλημα το πρωί, όταν το αυτοκίνητό του σταμάτησε με υποψία βλάβης του κινητήρα.
Ο Ινδονήσιος μπόρεσε να συνεχίσει αργότερα στην μέρα, προκαλώντας άλλη μία κόκκινη σημαία αργότερα το απόγευμα, πριν καταλήξει στην όγδοη θέση.
Ο τέταρτος γρηγορότερος, Romain Grosjean ήταν επικεντρωμένος στην αξιολόγηση των νέων φρένων της Carbone Industrie, ενώ η Haas θέλει να διερευνήσει εάν θα πραγματοποιήσει ή όχι τη μετάβαση από τον σημερινό προμηθευτή Brembo.
Ο Γάλλος κατέληξε μπροστά από τον οδηγό της Williams, Felipe Massa και τον Nico Hulkenberg της Renault.
Υπήρξαν επίσης προβλήματα κινητήρα για την Honda, με τον οδηγό ανάπτυξης της McLaren, Oliver Turvey να είναι σε θέση να ολοκληρώσει δύο γύρους το πρωί. Η Honda είχε ανακαλύψει μια διαρροή νερού στο ERS, γεγονός που προκάλεσε την ανάγκη να τοποθετηθεί μια νέα μονάδα.
Μετά από ώρες που περίμενε στο γκαράζ, ο Turvey μπόρεσε να τρέξει και πάλι στην τελευταία ώρα και ήταν σε θέση να ολοκληρώσει 17 γύρους – αν και κατέληξε στο κάτω μέρος του πίνακα των χρόνων.
# | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m31.358s | 97 | |
2 | Antonio Giovinazzi | Ferrari | 1m31.984s | 0.626s | 93 |
3 | Daniel Ricciardo | Red Bull | 1m32.349s | 0.991s | 45 |
4 | Romain Grosjean | Haas | 1m33.452s | 1.094s | 87 |
5 | Felipe Massa | Williams | 1m32.509s | 1.151s | 56 |
6 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m33.624 | 2.266s | 74 |
7 | Lance Stroll | Williams | 1m33.729s | 2.371s | 35 |
8 | Sean Gelael | Toro Rosso | 1m33.885s | 2.527s | 78 |
9 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m33.894s | 2.536s | 89 |
10 | Alfonso Celis Jr | Force India | 1m33.939s | 2.581s | 70 |
11 | Marcus Ericsson | Sauber | 1m34.550s | 3.192s | 106 |
12 | Oliver Turvey | McLaren | 1m35.011s | 3.653s | 17 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!