Ο Daniel Ricciardo έθεσε το ρυθμό στο πρωινό της πρώτης μέρας δοκιμών του Μπαχρέιν, καθώς η ομάδα της Red Bull επικεντρώθηκε στην προσπάθεια του να καταλάβει πώς να εξάγει περισσότερη ταχύτητα από το μονοθέσιο του.
Το πρόγραμμα του Αυστραλού λίγο πριν το μεσημεριανό διάλειμμα ήταν μια σειρά από σύντομες διαδρομές, και σε μία από αυτές έθεσε τον καλύτερο χρόνο 1:32.349 με supersofts για να περάσει τον Lewis Hamilton στην κορυφή του πίνακα.
Ο Hamilton είχε επιστρέψει στην πίστα μετά από ένα ηλεκτρικό πρόβλημα το πρωί που έφερε μια κόκκινη σημαία για να προχωρήσει με το έντονο πρόγραμμα του.
Με την Mercedes αποφασισμένη να χρησιμοποιήσει την τρέχουσα εβδομάδα για να κατανοήσει καλύτερα τη διαχείριση των ελαστικών, η μέρα δεν ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, όταν η W08 του Hamilton σταμάτησε με πρόβλημα «ηλεκτρικής αποσύνδεσης» μόλις 15 λεπτά στην ημέρα.
Υπήρξε περαιτέρω απογοήτευση όταν πήρε στους βοηθούς της πίστας σχεδόν 25 λεπτά για να φέρουν το αυτοκίνητό του πίσω στα pit.
Αλλά με το ζήτημα του να έχει επιλυθεί γρήγορα, ο Hamilton ήταν σε θέση να επιστρέψει και ο καλύτερος γύρος του 1:32.822 ήταν 0.473δ πιο αργός από τον Ricciardo.
Ο Nico Hulkenberg πέρασε το πρωινό με αεροδυναμική δοκιμή για τη Renault και κατέληξε τρίτος γρηγορότερος, με την ομάδα πρόθυμη να βρει βελτιώσεις στο αυτοκίνητό της για να βοηθήσει το ρυθμό αγώνα της.
Τέταρτος, ο Lance Stroll της Williams, ο οποίος επικεντρώθηκε κυρίως στη διαχείριση των ελαστικών, πέρασε το πρωί πειραματιζόμενος με τρόπους καλύτερης κατανόησης και διαχείρισης των Pirelli.
Ο Romain Grosjean επέστρεψε στη δράση για την Haas, με την εστίαση του Γάλλου στις δοκιμές νέων προϊόντων από τον προμηθευτή φρένων Carbone Industrie, καθώς η αμερικανική ομάδα ζυγίζει αν θα αλλάξει ή από την Brembo.
Η δοκιμές είναι μέχρι τις 6:10 μ.μ. τοπική ώρα απόψε, χάρη σε μια καθυστέρηση 10 λεπτών για την έναρξη των δοκιμών το πρωί καθώς κάποια container ήταν σε επικίνδυνη θέση στο τέλος του pitlane.
Η μόνη άλλη κόκκινη σημαία του πρώτου πρωινού προκλήθηκε από τον Sean Gelael της Toro Rosso, του οποίου το αυτοκίνητο υπέστη αποτυχία κινητήρα μετά από τέσσερις γύρους. Μια νέα μονάδα ισχύος της Renault τοποθετείται για να μπορέσει ο Ινδονησιανός να επιστρέψει στη δράση αργότερα.
Υπήρξαν επίσης προβλήματα κινητήρα και για την Honda, με τον οδηγό ανάπτυξης της McLaren Oliver Turvey να ολοκληρώνει μόνο δύο γύρους εγκατάστασης το πρωί.
Η Honda ανακάλυψε μια διαρροή νερού στο ERS, η οποία οδήγησε στην ανάγκη να τοποθετηθεί μία νέα μονάδα ισχύος.
# | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | Daniel Ricciardo | Red Bull | 1m32.349s | 43 | |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m32.822s | 0.473s | 33 |
3 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m33.624s | 1.275s | 43 |
4 | Lance Stroll | Williams | 1m33.729s | 1.380s | 35 |
5 | Romain Grosjean | Haas | 1m33.848s | 1.499s | 40 |
6 | Antonio Giovinazzi | Ferrari | 1m34.967s | 2.618s | 67 |
7 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m35.043s | 2.694s | 48 |
8 | Marcus Ericsson | Sauber | 1m35.317s | 2.968s | 52 |
9 | Alfonso Celis Jr | Force India | 1m37.661s | 5.312s | 21 |
10 | Sean Gelael | Toro Rosso | 1m38.111s | 5.672s | 27 |
11 | Oliver Turvey | McLaren | – | – | 2 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!