Ο Antonio Giovinazzi πραγματοποίησε γύρο πάνω από μισό δευτερόλεπτο γρηγορότερο από το επίσημο ρεκόρ πίστας του Sebastian Vettel, καθώς χρησιμοποίησε τα hypersoft ελαστικά της Pirelli για να ολοκληρώσει άνετα στην κορυφή την πρώτη ημέρα δοκιμών της Formula 1 στο Hungaroring.
Ο Ιταλός σημείωσε μια εντυπωσιακή μέρα πίσω από το τιμόνι της SF71H, αξιοποιώντας την πρωινή του εμφάνιση για ένα θεαματικό απόγευμα, αρχικά με τα μεσαία (1:17.807) και supersoft ελαστικά (1:16.887).
Η προσπάθειά του με τα supersoft τον έφεραν σε απόσταση 0.7 δευτερολέπτων από το ρεκόρ του Vettel, το 1:16.170 στην 3η περίοδο δοκιμών για το Ουγγρικό Grand Prix του περασμένου Σαββατοκύριακου.
Με μόλις δύο ώρες να απομένουν, ο Giovinazzi εμφανίστηκε με τα hypersoft, τα οποία δεν χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, για να σταματήσει το χρονόμετρο στο 1:15.648.
Αυτός ο χρόνος τον έκανε να είναι ακριβώς 3 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον οδηγό της Sauber, Marcus Ericsson, τη στιγμή εκείνη, πριν διακοπούν οι δοκιμές προσωρινά από τη μοναδική κόκκινη σημαία της ημέρας.
Ο Sean Gelael ήταν ο υπαίτιος, έχοντας συντρίψει την Toro Rosso του στη δεξιά γρήγορη Στροφή 11 προς το τέλος του γύρου.
Το ατύχημα του Ινδονήσιου έλαβε χώρα λίγο αργότερα από τότε που έθεσε τον καλύτερο του χρόνο, στο 1:21.451. Ο Gelael διεξήγαγε δοκιμές ελαστικών για την Pirelli, και όχι το πρόγραμμα της Toro Rosso.
Μετά από μία καθυστέρηση 20 λεπτών η περίοδος συνεχίστηκε και ο Ericsson χρησιμοποίησε τα hypersoft ελαστικά για να ρίξει τον χρόνο στο 1:18.155, 2,5δ πιο αργό από του Giovinazzi.
Ο χρόνος αυτός του Ericsson ήταν 0.7δ γρηγορότερος από την προσπάθεια που είχε καταγράψει στην 3η περίοδο δοκιμών με τα ultrasoft.
Ο Ericsson δεν ήταν ο μοναδικός οδηγός βελτίωσε μετά τη διακοπή, με τον Brendon Hartley να είναι 3ος για την Toro Rosso στο 1:19.251.
Ο Νεοζηλανδός χρησιμοποίησε επίσης τα hypersoft για να το επιτύχει, ενώ ο Lando Norris βελτιώθηκε μέχρι το 1:19.294 με τα μαλακά για να τερματίσει την ημέρα στην 4η θέση για τη McLaren.
Μία σύντομη αλλά έντονη μπόρα χτύπησε την πίστα της Βουδαπέστης με μιάμιση ώρα να απομένει, η οποία δεν περιόρισε όλες τις ενέργειες, αλλά εμπόδισε περαιτέρω βελτιώσεις, ενώ μόνο ο Ricciardo και ο Norris επέστρεψαν στην πίστα φορώντας τα ενδιάμεσα ελαστικά.
Ο αντίπαλος του Norris στην F2, George Russell, βρέθηκε 5ος και κατέγραψε λίγα χιλιόμετρα με τη Mercedes, πραγματοποιώντας μόλις 49 γύρους, τους λιγότερους από κάθε άλλο οδηγό.
Ο Russell έθεσε χρόνο στο 1:19.781 με τα supersoft, λιγότερο από ένα δέκατο πιο γρήγορο από τον καλύτερο του Daniel Ricciardo με τα ultrasofts.
Ο Ricciardo βγήκε στην πίστα με τα supersoft μετά τη συντριβή του Gelael και έκανε καλύτερο προσωπικό χρόνο στον πρώτο τομέα πριν μπει στα pits στο τέλος του γύρου.
Ήταν ένας από τους τρεις οδηγούς που δοκίμασαν μία πειραματική εμπρόσθια πτέρυγα, που σχεδιάστηκε σύμφωνα με τους κανονισμούς της F1 για το 2019, κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Οι Nicholas Latifi (Force India) και Oliver Rowland (Williams) ήταν οι άλλοι, καθώς πέρασαν μια σπάνια μέρα πίσω από το τιμόνι για τις ομάδες τους, διεξάγοντας πειραματικές εργασίες και ολοκληρώνοντας ένα πιο συμβατικό πρόγραμμα.
Ο Latifi ήταν ο 7ος ταχύτερος και ο Rowland 9ος, με τον Nico Hulkenberg της Renault να βρίσκεται ανάμεσα τους. Ο Gelael κατέληξε να είναι ο πιο αργός από τους 10 οδηγούς και δεν εμφανίστηκε ξανά μετά το ατύχημα του.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!