Ταχύτερος στην πρωινή περίοδο των χειμερινών δοκιμών στην Βαρκελώνη ήταν ο Charles Leclerc με 1:20.165, στην 2η θέση βρέθηκε η McLaren και στην 3η η Mercedes με τον George Russell.
Με τις χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης να αποτελεί την πρώτη προσπάθεια των ομάδων για να δουν που βρίσκονται τα νέα μονοθέσια ενόψει της νέας σεζόν, η FIA επέλεξε να μην παρευρίσκονται δημοσιογράφοι καθώς και τηλεοπτικά μέσα, διότι οι ομάδες δεν είναι ακόμα έτοιμες, με την τυπική επίσημη εμφάνιση τους να γίνεται στις επόμενες προγραμματισμένες δοκιμές στο Μπαχρέιν πριν την έναρξη της σεζόν.
Η νέα εποχή της Formula 1 όμως είναι ήδη εδώ και το F1fan.gr θα σας μεταφέρει τι έγινε στην πρωινή περίοδο των χειμερινών δοκιμών στην Βαρκελώνη με τις ομάδες να επιλέγουν είτε έναν οδηγό για όλη την ημέρα είτε δύο οδηγούς για την πρωινή και απογευματινή περίοδο.
Το pit lane άνοιξε στις 10:00 (Ώρα Ελλάδος) και μερικές ομάδες βγήκαν στα πρώτα λεπτά για να πραγματοποιήσουν τους πρώτους αναγνωριστικούς γύρους, με σκοπό να ελέγξουν όλα τα συστήματα ασφαλείας και να διορθώσουν οτιδήποτε χρειαστεί για να λάβουν τις μέγιστες πληροφορίες από τα μονοθέσια.
We’re out for lap 1 of testing. LET’S GO! 👊 @LandoNorris #F1Testing pic.twitter.com/zQxtXRUkro
— McLaren (@McLarenF1) February 23, 2022
Να επισημάνουμε ότι οι ομάδες έχουν ελεύθερη επιλογή ελαστικών κατά την διάρκεια των τριών ημερών στην Βαρκελώνη με 7 διαφορετικές γόμες από την Pirelli, 5 για στεγνό οδόστρωμα και 2 για βρεγμένο.
Ο πρώτος χρόνος ήταν του Russell με 1:27.730, σχεδόν 10 δευτερόλεπτα μακριά από την pole του Hamilton – να επισημανθεί όμως ότι ήταν ο πρώτος χρόνος με ένα νέο μονοθέσιο και στην πρωινή περίοδο.
Στο πρώτο μισάωρο βγήκαν οι 9 από τις 10 ομάδες, με την Haas να παρουσιάζει το νέο μονοθέσιο αλλά ενώ όλα έδειχναν ότι θα αγωνιστεί ο Mazepin, τελικά εμφανίστηκε ο Mick Scumacher.
The #VF22 is officially unveiled ✨#HaasF1 pic.twitter.com/rY7EF71qCR
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) February 23, 2022
Ο Max Verstappen ήταν από τους οδηγούς όπου ξεκίνησε ένα μεγάλο stint στην πρώτη ώρα της πρωινής περιόδου, έχοντας το No.1 στο μονοθέσιο του.
Ακόμη ένα χαρακτηριστικό των χειμερινών δοκιμών είναι ότι οι χαμηλές θερμοκρασίες της πίστας απαιτούν την απαραίτητη προσπάθεια για το ζέσταμα των ελαστικών, με την στροφή 1 να είναι η πιο δύσκολη καθώς τα μονοθέσια πρέπει να φρενάρουν με περισσότερα από 300km. Σε προηγούμενες χρονιές είχαμε και την παρουσία χιονιού στην πίστα, ενώ φέτος η ηλιοφάνεια και τα σύννεφα φαίνεται πως δεν θα αλλάξουν έως την Παρασκευή.
Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής της Red Bull ολοκλήρωσε 19 γύρους, ψάχνοντας να βρει τα σημεία στην πίστα και να μάθει όσο περισσότερο μπορεί το μονοθέσιο, με τον Sergio Perez να βρίσκεται στο τιμόνι της RB18 αύριο την Πέμπτη.
Ο Charles Leclerc ήταν ταχύτερος στην 1η ώρα με την Ferrari, σημειώνοντας 1:21.718 και 2ος ήταν μέχρι εκείνη την στιγμή ο Tsunoda.
Στο τιμόνι της Alfa Romeo βρέθηκε ο Robert Kubica, αναπληρωματικός οδηγός της ομάδας, με τον Bottas να πιάνει το τιμόνι στην απογευματινή περίοδο. Η Alfa Romeo αγωνίζεται στο τριήμερο με ένα ειδικό livery διότι είναι η μοναδική ομάδα που δεν έχει παρουσιάσει ακόμη το μονοθέσιο της.
That unmistakable trackside sound 🥰#F1 pic.twitter.com/mrYzKiKuvx
— Formula 1 (@F1) February 23, 2022
Ο Sebastian Vettel συμπλήρωσε τους μέγιστους γύρους με την AMR22 έως και την 2η ώρα, με τον Lance Stroll να μπαίνει στο cockpit το απόγευμα.
Αρκετή κουβέντα φαίνεται πως υπάρχει στα paddock για τον σχεδιασμό των αεραγωγών της Red Bull, με την μπροστινή αεροτομή να είναι ολόιδια με το concept car, παρότι το σασί και τα πλαϊνά φαίνεται πως ξεχωρίζουν αρκετά από τα υπόλοιπα μονοθέσια.
Πολλές ομάδες επέλεξαν να εμφανιστούν με τα aero-rakes όπως βλέπουμε κάθε χρόνο στις δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν, με αυτό τον σχεδιασμό είτε στο μπροστινό μέρος, είτε στα πλαϊνά μέρη ή στο πίσω μέρος του μονοθέσιου να βοηθάει τις ομάδες ώστε να βγάλουν σημαντικά συμπεράσματα και να συλλέξουν όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούν.
Η Mercedes βρέθηκε και πάλι στην κορυφή σχεδόν στα μισά της περιόδου με 1:21.403 και τον Russell να σημειώνει όσους περισσότερους γύρους μπορεί, το ασημί μονοθέσιο φαίνεται πως έχει βρει ρυθμό από πολύ νωρίς.
Ο Robert Kubica είχε συμπληρώσει 13 γύρους μέχρι και την 2η ώρα της περιόδου, με τον πολύπειρο Πολωνό οδηγό να δίνει σημαντικές οδηγίες και πληροφορίες στην ομάδα της Alfa Romeo.
Ο Latifi οδήγησε την Williams στην πρωινή περίοδο, με τον Albon να πραγματοποιεί το ντεμπούτο του με την FW44 το απόγευμα της Τετάρτης.
Ο Charles Leclerc βρέθηκε και πάλι στην κορυφή των χρόνων με 1 ώρα και 15 λεπτά να απομένουν σημειώνοντας 1:20.165, φορώντας την σκληρή γόμα.
Καθώς μπαίναμε στην τελευταία ώρα της πρωινής περιόδου, οι μηχανικοί θα πρέπει να λάβουν υπόψη ακόμη ένα σημαντικό παράγοντας, ο οποίος είναι οι νέες γόμες 18 ιντσών της Pirelli.
Μία ακόμη σημαντική πληροφορία η οποία έρχεται από τα paddock είναι ότι δεν γνωρίζουμε τα καύσιμα των μονοθέσιων και είναι δύσκολο να γίνει ο υπολογισμός των χρόνων. Στόχος των ομάδων για το τριήμερο είναι να μαζέψουν όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούν ενόψει της νέας σεζόν.
📍 Back in business#F1 pic.twitter.com/dstCg7xCni
— Formula 1 (@F1) February 23, 2022
Το μονοθέσιο της Alfa Romeo παραμένει στο γκαράζ της ομάδας με τον Robert Kubica να μην έχει σημειώσει κάποιο, ενώ στο cockpit αναμένεται να δούμε τον Valtteri Bottas το απόγευμα. Αύριο αναμένεται να τρέξει ο οδηγός rookie Zhou Guanyu.
Ο Kubica προς το τέλος της περιόδου βγήκε και πάλι στην πίστα σημειώνοντας 1:25.909. Ο λόγος που κόλλησε στο γκαράζ ήταν επειδή ανέφερε κάποια προβλήματα στο μονοθέσιο του.
Στα τελευταία λεπτά της πρωινής περιόδου είχαμε κάποιες βελτιώσεις στους χρόνους με την θερμοκρασία στην πίστα να ανεβαίνει ενόψει της συνέχειας.
Coming in hot. 🔥
That's a wrap for #SV5, he finishes his first day of running with 52 laps on the board.#F1Testing pic.twitter.com/rvUhEX7W99
— Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team (@AstonMartinF1) February 23, 2022
*Σειρά έχουν οι απογευματινές δοκιμές στην Βαρκελώνη: 15:00 – 19:00
Τα αποτελέσματα της πρωινής περιόδου στην 1η ημέρα δοκιμών (προσωρινοί χρόνοι):
- Leclerc, Ferrari, 1:20.165s, C3
- Norris, McLaren, 1:20.474s, C3
- Russell, Mercedes,1:20.784s, C3
- Vettel, Aston Martin, 1:21.276s, C3
- Tsunoda, AlphaTauri, 1:21.638s, C3
- Verstappen, Red Bull, 1:22.246s, C2
- Alonso, Alpine, 1:23.317s, C3
- Latifi, Williams, 1:23.379s, C3
- Mazepin, Haas, 1:24.505s, C2
- Kubica, Alfa Romeo, 1:25.909s, C3
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!