Ο Kimi Raikkonen τελείωσε τις δοκιμές στην κορυφή πριν την έναρξη της χρονιάς, παρά την κόκκινη σημαία που προκάλεσε με την SF70-H.
Ακολουθώντας την παράδοση των τελευταίων τριών ημερών, οι καλύτεροι πρωινοί χρόνοι, δεν άλλαξαν κατά την διάρκεια της απογευματινής περιόδου αφού οι ομάδες επικεντρώθηκαν στην κάλυψη μεγαλύτερων αποστάσεων.
Αυτό σήμαινε πως η καλύτερη προσπάθεια του Raikkonen με 1:18.634 με την χρήση της πολύ μαλακής γόμας, ήταν ο ταχύτερος χρόνος της ημέρας και ταχύτερος σε όλες τις δοκιμές.
Δεν ήταν όλα στην εντέλεια όμως για την Ferrari, καθώς ο Raikkonen προκάλεσε την πρώτη κόκκινη σημαία του απογεύματος και την πέμπτη της ημέρας συνολικά, αφού έμεινε έχοντας ανάποδη κατεύθυνση στο τελευταίο chicane της πίστας.
Η SF70-H παρουσίασε πρόβλημα από την αρχή του γύρου, με τον Raikkonen να χρησιμοποιεί το παλιό κομμάτι της πίστας για να καταφέρει να φτάσει στα pits, μπλοκάροντας όμως τα πίσω ελαστικά του με συνέπεια να ακινητοποιήσει το μονοθέσιο. Ο Φιλανδός επέστρεψε στην πίστα για τα τελευταία 15 λεπτά και συμπλήρωσε συνολικά 111 γύρους.
Ο Max Verstappen έμεινε δεύτερος για την Red Bull, 0.804 πίσω από τον Raikkonen χρησιμοποιώντας τον ίδιο τύπο ελαστικού, ακολουθούμενος από τον Carlos Sainz, ο οποίος έφερε την Toro Rosso στην τρίτη θέση με την πάρα πολύ μαλακή γόμα στην πρωινή περίοδο.
Ο Ισπανός ήταν υπεύθυνος για την έκτη και τελευταία κόκκινη σημαία της ημέρας, όταν η STR12 σταμάτησε στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού, μια ώρα πριν την ολοκλήρωση της περιόδου.
Ο Valtteri Bottas έμεινε τέταρτος, μόλις 0.005 μπροστά από τον teammate του στην Mercedes, Lewis Hamilton, ο οποίος ανέλαβε την W08 για το απόγευμα και πέτυχε τον καλύτερο του χρόνο, 1:19.850, με την πάρα πολύ μαλακή γόμα.
Οι πρωινοί χρόνοι ήταν αρκετοί ώστε να κρατήσουν τον Nico Hulkenberg (Renault) και τον Sergio Perez (Force India) στην έκτη και έβδομη θέση αντίστοιχα, με τον teammate του Hulkenberg, Jolyon Palmer, να έρχεται στην όγδοη θέση με την πάρα πολύ μαλακή γόμα.
Ο Lance Stroll ήταν ένατος για την Williams στην τελευταία ημέρα δοκιμών πριν το ντεμπούτο του στην Μελβούρνη, καλύπτοντας τους περισσότερους γύρους, 132 συνολικά.
Ο Romain Grosjean ολοκλήρωσε την πρώτη δεκάδα με την Haas, απολαμβάνοντας ένα πιο ομαλό απόγευμα, έπειτα από τις δύο κόκκινες σημαίες που προκάλεσε το πρωί, μόλις μπροστά από τον Fernando Alonso της McLaren.
Ο δύο φόρες παγκόσμιος πρωταθλητής, απέφυγε επίσης τα δράματα, μετά τα προβλήματα στα ηλεκτρονικά που τον ανάγκασαν να σταματήσει δύο φορές το πρωί, και βελτίωσε τον ταχύτερό του γύρο με το 1:21.389 όντας στα πάρα πολύ μαλακά ελαστικά. Στην καλύτερη του προσπάθεια όμως, παρεμποδίστηκε από τον Stroll.
Ο Alonso ολοκλήρωσε την ημέρα με ένα σύνολο 43 γύρων στο όνομα του, με την McLaren να καλύπτει ξανά τους λιγότερους γύρους από κάθε ομάδα.
Τέλος, οι Marcus Ericsson και Pascal Wehrlein ολοκλήρωσαν την ημέρα, με τον Wehrlein να αναλαμβάνει την Sauber C36 το απόγευμα, όντας μόλις κάτω από τα πέντε δευτερόλεπτα από την κορυφή με την μαλακή γόμα.
Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Ελαστικό | Γύροι | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | K. Raikkonen | Ferrari | 1:18.634 | 111 | ||
2 | M. Verstappen | Red Bull | 1:19.438 | 0.804 | 71 | |
3 | C. Sainz | Toro Rosso | 1:19.837 | 1.203 | 132 | |
4 | V. Bottas | Mercedes | 1:19.845 | 1.211 | 53 | |
5 | L. Hamilton | Mercedes | 1:19.850 | 1.216 | 54 | |
6 | N. Hulkenberg | Renault | 1:19.885 | 1.251 | 45 | |
7 | S. Perez | Force India | 1:20.116 | 1.482 | 128 | |
8 | J. Palmer | Renault | 1:20.205 | 1.571 | 43 | |
9 | L. Stroll | Williams | 1:20.335 | 1.701 | 132 | |
10 | R. Grosjean | Haas | 1:21.110 | 2.476 | 76 | |
11 | F. Alonso | McLaren | 1:21.389 | 2.755 | 43 | |
12 | M. Ericsson | Sauber | 1:21.670 | 3.036 | 59 | |
13 | P. Wehrlein | Sauber | 1:23.527 | 4.893 | 42 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!