Ο Daniel Ricciardo έθεσε ένα νέο ανεπίσημο ρεκόρ γύρου στη πίστα της Βαρκελώνης με το 1:18.047δ λίγο μετά τη 1 μ.μ. της δεύτερης ημέρας του δεύτερου 4ήμερου δοκιμών, καθώς ήταν σχεδόν τρία δέκατα ταχύτερος από τον χρόνο του Felipe Massa το 2008, που είχε το προηγούμενο ταχύτερο γύρο αυτής της διαμόρφωσης του ισπανικού Grand Prix.
Ήταν η Red Bull και η Mercedes που χρησιμοποίησαν το νέο hypersoft ελαστικό της Pirelli για πρώτη φορά, αλλά η κύρια ιστορία της Τετάρτης μέχρι στιγμής ήταν από τον Fernando Alonso και την McLaren όταν ο Ισπανός σταμάτησε στην πίστα μετά από διαρροή λαδιού.
Αυτό ώθησε τη McLaren σε αλλαγή κινητήρα και τελείωσε απότομα μια πολλά υποσχόμενη έναρξη της ημέρας του Alonso. Ο Ισπανός είχε πάει πιο γρήγορος στην πρώτη ώρα με ένα γρήγορο 1:19.856δ στα Hypersoft ελαστικά, περνώντας τη Mercedes του Lewis Hamilton με τα μεσαία με περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο. Ο Alonso συνέχισε για να κάνει αξιοπρεπή διανυθέντα χιλιόμετρα κατά τις πρώτες δύο ώρες το πρωί, πριν σταματήσει σε έναν δρόμο διαφυγής στο εξωτερικό της στροφής 7. Είχε ήδη πέσει κάτω στην σειρά ταχύτερων χρόνων όμως, με τον Hamilton και τον Esteban Ocon της Force India να έχουν περιόδους στην κορυφή.
Η βελτίωση του χρόνου από τον Ocon της Force India ήταν βραχύβια, καθώς ο ταχύτερος τελικός του τομέας είχε ένα θέμα σε αντίθεση με έναν κατά τα καλό γύρο και ο χρόνος του τελικά ακυρώθηκε λίγα λεπτά αργότερα καθώς βρέθηκε πως είχε κόψει το τελικό σικέιν. Αυτό άφησε τον Hamilton – ο οποίος είχε δει επίσης έναν ταχύτερο γύρο του να αφαιρείται για παραβίαση ορίων πίστας – χωρίς αντίπαλο για το μεγαλύτερο μέρος του πρωινού, να θέτει χρόνους με διάφορα ελαστικά, τα μεσαία, supersoft, ultrasoft και τελικά τα hypersoft ελαστικά. Ο τελικός του καλύτερος χρόνος στην νέα υπερμαλακή σύνθεση της Pirelli, που εισήχθη για το 2018, ήταν 1:18.400δ, αλλά ο Ricciardo είχε το ίδιο λάστιχο τοποθετημένο στην RB14 του και τον κέρδισε κατά 0.043δ. Ο Ricciardo έπειτα έβαλε ένα άλλο σετ hypersofts και αύξησε τη διαφορά σε 0.353δ λίγο μετά τη συνήθη έναρξη του μεσημεριανού διαλείμματος, το οποίο είναι άτυπο πλέον έτσι ώστε οι δοκιμές μπορεί να συνεχιστούν μέχρι τις 18:00 τοπική ώρα συνεχόμενα για να βοηθήσουν στο να αντισταθμίσει ο χρόνος που χάθηκε λόγω των κακών καιρικών συνθηκών της περασμένης εβδομάδας.
Οι δύο κορυφαίοι οδηγοί ήταν αρκετά μακριά από τους υπόλοιπους, με τη Ferrari του Sebastien Vettel να είναι η καλύτερη από τους υπόλοιπους, 1.1δ πίσω, έχοντας επικεντρωθεί κυρίως στις διαδρομές με το μεσαίο ελαστικό. Ο Kimi Raikkonen ήταν προγραμματισμένο να τρέξει σήμερα για τη Ferrari αλλά αντικαταστάθηκε από τον Vettel πριν ξεκινήσει τη μέρα επειδή δεν αισθανόταν καλά στην υγεία του.
Ο Alonso ήταν ακόμα τέταρτος, παρά την διακοπή του, 1.809δ πίσω από το ρυθμό. Η ίδια διαφορά από τον Ricciardo στον Alonso κάλυψε τους υπόλοιπους, με τον Carlos Sainz πέμπτο για τη Renault μπροστά από τον Romain Grosjean, τον Lance Stroll, τον Ocon, τον Brendon Hartley και τον Charles Leclerc.
# | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | Ricciardo | Red Bull | 1m18.047s | 80 | |
2 | Hamilton | Mercedes | 1m18.400s | +0.353 | 78 |
3 | Vettel | Ferrari | 1m19.541s | +1.494 | 66 |
4 | Alonso | McLaren | 1m19.856s | +1.809 | 47 |
5 | Sainz | Renault | 1m20.042s | +1.995 | 88 |
6 | Grosjean | Haas | 1m20.237s | +2.190 | 51 |
7 | Stroll | Williams | 1m20.349s | +2.302 | 63 |
8 | Ocon | Force India | 1m20.805s | +2.758 | 56 |
9 | Hartley | Toro Rosso | 1m20.834s | +2.787 | 53 |
10 | Leclerc | Sauber | 1m21.110s | +3.063 | 71 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!