Ο Kimi Räikkönen της Ferrari έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε ξηρές συνθήκες, μετά την αρχικά βρεγμένη τεχνητά πίστα για δοκιμές των βρόχινων ελαστικών, για το τελικό πρωινό της πρώτης δοκιμής στη Circuit de Barcelona-Catalunya, την Πέμπτη.
Η πίστα ποτίστηκε τεχνητά με υδροφόρες το πρωί, μετά από το αίτημα του προμηθευτή ελαστικών, την Pirelli, εν μέσω καταγγελιών πέρυσι από τους οδηγούς για τα ελαστικά της εταιρείας.
Έτσι χρησιμοποιήθηκαν οκτώ υδροφόρες λίγο μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών της Τετάρτης, και τα οχήματα ήταν σε δράση και πάλι πριν από την έναρξη της δράσης την Πέμπτη.
Συνολικά, 250.000 λίτρα νερού περιέλουσαν το οδόστρωμα, με λίγους γύρους να γίνονται σε μία ήσυχη πρώτη ώρα.
Μόνο λίγοι γύροι πραγματοποιήθηκαν στο βρόχινο ελαστικό, πριν η πίστα στεγνώσει επαρκώς για τα ενδιάμεσα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν, με τη Red Bull του Max Verstappen πιο γρήγορη στα πράσινα λάστιχα.
Με μόλις πάνω από μια ώρα να απομένει, τα slick ελαστικά τοποθετήθηκαν στα αυτοκίνητα καθώς η ξηρή γραμμή σχηματίστηκε, με τον Räikkönen αρχικά ταχύτερο, πριν η Force India του Sergio Pérez μειώσει το σημείο αναφοράς.
Ο Stoffel Vandoorne, απόλαυσε μια σύντομη περίοδο στην κορυφή των χρόνων με τα Ultra Softs, πριν τον περάσει ο Räikkönen.
Ο Φινλανδός είχε ταχύτερο χρόνο στο 1:22.305, με τα κίτρινα Soft.
Ο πρώην teammate του, με τη Haas τώρα, Romain Grosjean, αναδείχθηκε ως πιο κοντινός στον Räikkönen, με 0.434δ πιο κάτω, με τον ταχύτερο χρόνο του στα super Softs.
Ο Vandoorne πήρε την τρίτη θέση, έχοντας βελτιωθεί στα super Softs, όπως πρόσθεσε επιπλέον χιλιόμετρα στην MCL32, σε ένα πιο ενθαρρυντικό πρωινό για την ομάδα.
Ο Verstappen ήταν τέταρτος, με τον Pérez πέμπτο, και τον Nico Hulkenberg έκτο, ο οδηγός της Renault ολοκλήρωσε τους περισσότερους γύρους, 51, σε όλη την περίοδο των τεσσάρων ωρών.
Ο Antonio Giovinazzi επέστρεψε στο πιλοτήριο της Sauber στη θέση του τραυματία Pascal Wehrlein και πήρε την έβδομη θέση, μπροστά από τον Valteri Bottas, σε ένα περίεργο πρωινό για τη Mercedes.
Μετά από τρεις ημέρες πολλών γύρων, η Mercedes βρήκε πρόβλημα για πρώτη φορά το 2017, καθώς δήλωσε πως μια ηλεκτρική βλάβη εμπόδισε τον Lewis Hamilton από το να βγάλει στη πίστα την W08.
Ο Hamilton επέλεξε να φέρει εβδομάδα του σε μια πρόωρη διακοπή, με τον Bottas να βγαίνει για τη Mercedes κατά τη διάρκεια των τελικών 15 λεπτών, αν και ο ίδιος δεν έκανε ένα ανταγωνιστικό χρόνο.
Τα προβλήματα της Toro Rosso συνεχίστηκαν, μετά τα θέματα μετάδοσης την Τετάρτη, με τον Kvyat να κάνει μόνο ένα γύρο εξόδου σε υγρές συνθήκες πριν περάσει τον υπόλοιπο χρόνο στο γκαράζ.
Η Williams δεν αγωνίστηκε καθόλου, και θα απουσιάζει σήμερα, μετά το ατύχημα την Τετάρτη.
Η πίστα θα ποτιστεί για μια ακόμη φορά κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος μιας ώρας, προκειμένου να υπάρχουν περαιτέρω γύροι με τα βρόχινα ελαστικά.
Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Ελαστικά | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | K. Raikkonen | Ferrari | 1:22.305 | 45 | ||
2 | R. Grosjean | Haas | 1:22.739 | 0.434 | 49 | |
3 | S. Vandoorne | McLaren | 1:23.918 | 1.613 | 35 | |
4 | M. Verstappen | Red Bull | 1:23.920 | 1.615 | 43 | |
5 | S. Perez | Force India | 1:24.893 | 2.588 | 25 | |
6 | N. Hulkenberg | Renault | 1:24.974 | 2.669 | 51 | |
7 | A. Giovinazzi | Sauber | 1:25.037 | 2.732 | 37 | |
8 | V. Bottas | Mercedes | 1:36.512 | 4.207 | 9 | |
9 | D. Kvyat | Toro Rosso | 1 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!