Ο Valtteri Bottas της Mercedes ήταν άνετα στη κορυφή των χρόνων το πρωινό της Τετάρτης στη Circuit de Barcelona-Catalunya, χρησιμοποιώντας τα πιο μαλακά ελαστικά της Pirelli για να κάνει μια σειρά από γρήγορους χρόνους γύρων.
Ο Bottas πέρασε στη κορυφή από νωρίς, χρησιμοποιώντας Softs, πριν από το σπάσιμο του φράγματος των 1:20 στα Super Softs, και βελτιώνοντας περαιτέρω με τα Ultra Softs.
Ο Bottas τελικά έκανε χρόνο 1:19.705, σχεδόν ένα και μισό δευτερόλεπτο μακριά από τους υπόλοιπους, που οι περισσότεροι εκ των οποίων έκαναν τους καλύτερους χρόνους τους στα Softs.
Η Mercedes συνεχίζει το διαμοιρασμό οδηγών της, με τον Bottas να καλύπτει μια απόσταση αγώνα, πριν παραδώσει το μονοθέσιο στον Lewis Hamilton για το απόγευμα.
Ο Daniel Ricciardo (Softs) ήταν δεύτερος, σημειώνοντας χρόνο στο 1:21, έχοντας περάσει μεγάλης διάρκειας φάσεις στο γκαράζ της Red Bull, όπως μηχανικοί διενεργούν αεροδυναμικές ρυθμίσεις.
Ο Jolyon Palmer (επίσης Softs), τελείωσε δυο δέκατα πιο πίσω, μετά από ένα αρχικό γύρισμα στη στροφή 3, το οποίο άφησε την RS17 ακινητοποιημένη στο χαλίκι και έφερε τις κόκκινες σημαίες.
Παρά το ότι έκανε χρήση μόνο των μεσαίων ελαστικών, ο Sebastian Vettel, ο οποίος έκανε όπως και ο Bottas μια απόσταση αγώνα, ήταν τέταρτος, κοντά πίσω από τους Ricciardo και Palmer.
Ο Marcus Ericsson, είναι για πλήρη ημέρα στη Sauber, σε μια μικρή αλλαγή προγραμματισμού, ήταν ένας άλλος που χρησιμοποίησε πιο μαλακά ελαστικά (Super Softs) καθ’οδόν προς την πέμπτη θέση.
Ο Lance Stroll πήρε επιπλέον χρόνο στη FW40, μετά από ένα τετακέ που έκοψε την πρώτη μέρα του, και ολοκλήρωσε 50 γύρους, με τον καλύτερο χρόνο του (στα Softs), αρκετό για την έκτη θέση.
Αλλά υπέστη ένα άλλο τετακέ λίγο πριν από το μεσημεριανό διάλειμμα.
Ο Stroll έχει οριστεί για μια άλλη μισή ημέρα την Πέμπτη, όταν η πίστα του ισπανικού Grand Prix θα πρέπει να βραχεί τεχνητά για να επιτρέψει στη Pirelli να συγκεντρώσει στοιχεία για τα ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά.
Η Force India, έχοντας ήδη τρέξει με τους οδηγούς αγώνων Sergio Pérez και Esteban Ocón, επέλεξε να δώσει στον οδηγό δοκιμών Alfonso Celis χρόνο με την VJM10, μετά την εμφάνιση του αντίστοιχα αυτή τη περίοδο πέρυσι.
Ο Celis πέρασε ένα μεγάλο κομμάτι του πρωινού σε περίπου 20 δευτερόλεπτα εκτός από το ρυθμό, αλλά βελτιώθηκε σε ένα τρέξιμο μαλακών ελαστικών για να ανέβει έβδομος, ακριβώς μπροστά από τον Fernando Alonso και τον Kvyat – επίσης στα Softs.
Ο Alonso πρόσθεσε 28 περισσότερους γύρους στο ενεργητικό της McLaren-Honda, τουλάχιστον δίνοντας στην ομάδα μία αγωνιστική απόσταση σε δυόμιση μέρες δοκιμών, αν και ήταν τέσσερα δευτερόλεπτα εκτός ρυθμού.
Ο Romain Grosjean πήρε την πρώτη του γεύση από την Haas VF-17, μετά από το διήμερο του Kevin Magnussen, συμπληρώνοντας 27 γύρους, το χαμηλότερο σύνολο γύρων για το πρωί, και είναι ουραγός.
Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Ελαστικό | Γύροι | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | V. Bottas | Mercedes | 1:19.705 | 75 | ||
2 | D. Ricciardo | Red Bull | 1:21.153 | 1.448 | 48 | |
3 | J. Palmer | Renault | 1:21.396 | 1.691 | 51 | |
4 | S. Vettel | Ferrari | 1:21.609 | 1.904 | 69 | |
5 | M. Ericsson | Sauber | 1:21.824 | 2.119 | 54 | |
6 | L. Stroll | Williams | 1:22.351 | 2.646 | 55 | |
7 | A. Celis Jr | Force India | 1:23.781 | 4.076 | 39 | |
8 | F. Alonso | McLaren | 1:23.832 | 4.127 | 28 | |
9 | D. Kvyat | Toro Rosso | 1:23.952 | 4.247 | 31 | |
10 | R. Grosjean | Haas | 1:25.133 | 5.428 | 27 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!