Το αφεντικό της Mercedes Formula 1, Toto Wolff, παραδέχτηκε ότι «διαχειρίστηκαν εντελώς λάθος τα μηνύματα» μετά το pitstop του του Lewis Hamilton στο Μονακό, όταν προσπαθούσε να «κόψει» τον Max Verstappen.
Ο Verstappen τελικά τερμάτισε έκτος, μια θέση μπροστά από τον Hamilton, σε έναν αγώνα που καθορίστηκε από τη διαχείριση των ελαστικών καθώς οι 10 πρώτοι στο grid παρέμειναν στην ίδια σειρά.
Με τους δύο οδηγούς να προσπαθούν να ξεφορτωθούν τα μεσαία ελαστικά από τα οποία είχαν αλλάξει υπό την κόκκινη σημαία στον πρώτο γύρο, η Mercedes έκανε την πρώτη κίνηση φέρνοντας τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Hamilton στα πιτ στον 51ο γύρο.
Αλλά ο Βρετανός δεν έλαβε ένα μήνυμα “κρίσιμος γύθρος εξόδου” και επέστρεψε πίσω από τον Verstappen όταν η Red Bull τον κάλεσε στα pit έναν γύρο αργότερα, ωθώντας έναν απογοητευμένο Hamilton να ρωτήσει: “Γιατί δεν μου είπατε ότι ο out-lap ήταν κρίσιμος;”
Ερωτηθείς μετά τον αγώνα για να εξηγήσει τι συνέβη, ο Wolff απάντησε: «Αυτή ήταν μια κακή επικοινωνία πρώτα μεταξύ μας στο pitwall που κάναμε λάθος.
«Θα έπρεπε να ήταν ένα “κρίσιμος γύρος εξόδου”, προσπαθώντας να τον «κόψουμε». «Αλλά στη συνέχεια έγινε μια συζήτηση για το αν θα ήταν αρκετό αυτό από το νέο ελαστικό. Και έτσι το μήνυμα που πήρε ήταν στην καλύτερη περίπτωση μπερδεμένο αλλά μάλλον λάθος. Θα έπρεπε να ήταν κρίσιμος γύρος εξόδου και η ανησυχία στο παρασκήνιο ήταν ότι αν επιβαρύναμε αυτό το ελαστικό σε έναν μόνο γύρο, τότε τι θα γινόταν αργότερα.
“Αλλά συνοπτικά λάθος μήνυμα προς τον Lewis, αυτό ήταν λάθος της ομάδας.”
Ερωτηθείς να εξηγήσει γιατί ο Hamilton περίμενε τόσο πολύ στον αγώνα προτού επιλέξει να μπει στα pit, καθώς είχε ανοίξει από καιρό ένα κενό στον επόμενο οδηγό, την RB του Yuki Tsunoda, ο Wolff πρόσθεσε αργότερα: «Θέλαμε να είμαστε κοντά στον Verstappen και μετά να κάνουμε το undercut, κάτι που προφανώς κάναμε εντελώς λάθος με τα μηνύματα».
Ο George Russell επέλεξε να μην μπει στο pit και συνέχισε με τα μεσαία λάστιχα που είχε βάλει υπό την κόκκινη σημαία, που προκλήθηκε από τη σύγκρουση του Sergio Perez με τον Kevin Magnussen, με τον Βρετανό να επιζεί τελικά από την πίεση του Verstappen για να τερματίσει πέμπτος. Το κορυφαίο κουαρτέτο των Charles Leclerc, Oscar Piastri, Carlos Sainz και Lando Norris όλοι ξεκίνησαν με το μεσαίο ελαστικό και πήγαν στα πιο ανθεκτικά σκληρά ελαστικά υπό την κόκκινη σημαία που μπορούσαν να αντέξουν πιο άνετα μέχρι το τέλος.
Ο Wolff παραδέχτηκε ότι “τη στιγμή που συνέβη το ατύχημα, ήταν ξεκάθαρο ότι ήμασταν πραγματικά με την πλάτη στον τοίχο ” και πιστεύει ότι η Mercedes δεν μπορούσε να κάνει πολλά για να αλλάξει την μοίρα της στον αγώνα.
«Βασικά, δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλά που μπορείς να αλλάξεις στο Μονακό», είπε. «Σχεδόν τελειώνεις εκεί που ξεκινάς».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!