Ο Christian Horner θέλησε να διαψεύσει τον ισχυρισμό του Toto Wolff ότι ο ίδιος θέτει υπό αμφισβήτηση τους κανονισμούς κινητήρων της Formula 1 για το 2026, επειδή ανησυχεί για την εξέλιξη και την πρόοδο της δικής του μονάδας ισχύος.
Στην Αυστρία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Horner εξέφρασε τους φόβους του ότι οι επόμενοι κανονισμοί του αθλήματος θα μπορούσαν να δημιουργήσουν έναν “τεχνικό Φρανκενστάιν” στη F1, ή ένα μείγμα χαρακτηριστικών του σασί και της μονάδας ισχύος που θα μπορούσε να υπονομεύσει το θέαμα στην πίστα.
Οι μονάδες ισχύος της επόμενης γενιάς της Formula 1 θα μοιράζουν ομοιόμορφα την ισχύ που παράγεται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και την αυξημένη μπαταρία και το υβριδικό σύστημα. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Horner, έχουν εμφανιστεί ανησυχίες σχετικά με τον κίνδυνο οι οδηγοί να βιώσουν εξάντληση της μπαταρίας στα μισά του γύρου ή να πρέπει να εκτελέσουν αντισυμβατικές ενέργειες, όπως το κατέβασμα ταχύτητας στην ευθεία!
“Νομίζω ότι αυτό που τον φοβίζει περισσότερο ίσως είναι ότι το πρόγραμμα του κινητήρα του δεν πάει καλά, και τότε ίσως θέλει να το “σκοτώσει” με αυτόν τον τρόπο,” σχολίασε ο αυστριακός όντας πολύ επικριτικός για την τακτική του Horner.
“Έτσι, πρέπει πάντα να αναρωτιέσαι ποιο είναι το πραγματικό κίνητρο για να πει κάτι τέτοιο,” πρόσθεσε.
Ο Horner, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν εντυπωσιάστηκε από τα σχόλια του Wolff και επιμένει ότι η πρωταρχική του εστίαση είναι να αποτρέψει τυχόν λάθη κατά την οριστικοποίηση του πακέτου κανονισμών του 2026.
“Δυστυχώς, αυτό είναι τυπικό για τον Toto, που επικεντρώνεται μόνο στην δική του απόδοση,” δήλωσε ο Horner.
“Το δικό μου ενδιαφέρον αφορά στην πραγματικότητα το άθλημα και όχι τον αυτοσκοπό,” ανέφερε στην συνέχεια ο Christian.
“Είναι ακόμα πολύ νωρίς για να πούμε ποιος θα έχει ανταγωνιστικό ή μη ανταγωνιστικό κινητήρα το 2026. Για μένα, το πιο σημαντικό πράγμα είναι, από αθλητική άποψη, ότι όλοι έχουμε συλλογική ευθύνη να συνεργαστούμε με τη FIA και τον κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων, για να διασφαλίσουμε ότι το προϊόν είναι όσο το δυνατόν καλύτερο. Διαφορετικά, έχουμε όλοι αποτύχει,” εξήγησε για το τι τον κινητοποιεί να κάνει τα παραπάνω σχόλια.
Καθώς οι ομάδες και οι κατασκευαστές κινητήρων ερευνούν τους μελλοντικούς κανόνες του αθλήματος, όλοι αποκτούν καλύτερη κατανόηση της νέας βάσης των κανονισμών και των επιπτώσεών τους.
“Οι κανονισμοί είναι ένα υβρίδιο αυτού που αρχικά προοριζόταν,” πρόσθεσε ο Horner.
“Φυσικά, μόνο καθώς δουλεύεις μέσα από ένα σύνολο κανονισμών μπορείς να ανακαλύψεις πού είναι οι περιορισμοί τους. Νομίζω ότι η FIA είναι πολύ υπεύθυνη όσον αφορά την επιστάμενη έρευνα (due diligence). Και, νομίζω, ότι ορισμένες ομάδες μοιράζονται πολύ παρόμοιες απόψεις σχετικά με αυτό,” ανέφερε για τους προβληματισμούς που έχει με την μέχρι τώρα μορφή των κανονισμών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!