Όπως όλα δείχνουν οι ομάδες ήρθαν σε συμφωνία για το ζήτημα του “παγώματος” στην εξέλιξη των μονάδων ισχύος από το 2022, κάτι που ανοίγει ουσιαστικά τον δρόμο στην Red Bull ώστε να διατηρήσει τους κινητήρες της Honda και μετά την αποχώρηση της ιαπωνικής εταιρίας από το σπορ στα τέλη της φετινής σεζόν.
Με τις ομάδες σήμερα να έχουν συνάντηση τόσο με την FIA όσο και με τους ιθύνοντες της Formula 1, συζητήθηκε το ζήτημα της εξέλιξης των κινητήρων, με τις πληροφορίες που διέρρευσαν να θέλουν μία συμφωνία για το “πάγωμα” να θεωρείται δεδομένη. Έτσι, αν και το προηγούμενο διάστημα υπήρχαν ενστάσεις από την Ferrari και την Renault, φαίνεται ότι βρέθηκε τελικά η χρυσή τομή.
Θυμίζουμε ότι μετά την ανακοίνωση της αποχώρησης της Honda από το σπορ στα τέλη του 2021, η Red Bull έδειξε εξαρχής ότι επιθυμούσε να διατηρήσει τις ιαπωνικές μονάδες ισχύος – με την προϋπόθεση βέβαια να μην αναλάβει και το κόστος της εξέλιξής τους. Διαφορετικά η μόνη εναλλακτική θα ήταν η επιστροφή στην Renault, κάτι που φάνταζε απίθανο μετά τα όσα συνέβησαν ανάμεσα στις δύο πλευρές την περίοδο 2014-2018, ωθώντας ουσιαστικά την αυστριακή εταιρία να “απειλήσει” με έξοδο από την F1 αν δεν υπήρχε συμφωνία για το πάγωμα της εξέλιξης από το 2022.
Πλέον αναμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις, ενώ από την πλευρά της Red Bull και της Honda θα πρέπει να βρεθεί μία κοινή πορεία ώστε να γίνει ομαλά η μετάβαση στην κατασκευή των μονάδων ισχύος υπό την επίβλεψη της Red Bull. Μάλιστα, το προηγούμενο διάστημα είχε γίνει γνωστό ότι η Honda ήταν πρόθυμη να βοηθήσει όσο το δυνατόν περισσότερο την αυστριακή ομάδα, τόσο με την παροχή τεχνογνωσίας όσο και με την παροχή ανθρώπινου δυναμικού.
Τέλος, σύμφωνα με τις πληροφορίες, στη σημερινή συνάντηση συζητήθηκε και το ενδεχόμενο διοργάνωσης “Sprint Races” κατά τη διάρκεια του φετινού πρωταθλήματος, οι οποίοι θα διεξάγονται τα Σάββατα πριν από τους βασικούς αγώνες της Κυριακής, κάτι ανάλογο με αυτό που συμβαίνει στην Formula 2. Και σε αυτό το ζήτημα φάνηκε να υπάρχει αρχικά συμφωνία, και μένει να δούμε αν αυτήν η σημαντική αλλαγή στη μορφή των αγώνων θα πραγματοποιηθεί στην πράξη.
Να σημειωθεί ότι δεν θα αφορά όλους τους αγώνες, αλλά αρχικά θα διεξαχθεί δοκιμαστικά σε 3 σαβ/κα – ενδεχομένως σε Βραζιλία, Ιταλία και Καναδά – με σκοπό να αξιολογηθεί αν η συγκεκριμένη τροποποίηση ταιριάζει στο σπορ και είναι αρεστή στους φιλάθλους και τις ομάδες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!