Μία από τις πιο ελπιδοφόρες περσινές μεταγραφικές κινήσεις, κατέληξε τελικά φέτος σε μία από τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις της σεζόν….Ο λόγος φυσικά για τη συμφωνία μεταξύ Zarco και ΚΤΜ, στην οποία δόθηκε χθες και επίσημα τέλος.
Με μία λιτή ανακοίνωση, γνωστοποιήθηκε ότι ο Γάλλος και η αυστριακή ομάδα συμφώνησαν να μην τηρήσουν το διετές συμβόλαιο που υπογράφηκε μεταξύ των δύο πέρυσι, αλλά αντίθετα η συνύπαρξη των δύο να τελειώσει με το πέρας της φετινής σεζόν.
Πάντως, η πρόωρη λήξη της συμφωνίας δεν έρχεται ως έκπληξη, με τις φήμες που υπήρχαν στο αυστριακό GP να μιλούσαν ακόμη και για αποχώρηση του Γάλλου στα μέσα της σεζόν. Η απόδοση και η γενικότερη εικόνα του Zarco στην ΚΤΜ μόνο απογοητευτική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, για έναν οδηγό που θυμίζουμε ότι εντυπωσίαζε επί δύο χρόνια με την Tech 3 Yamaha (2017,2018), και θεωρούνταν από τα καλύτερα ανερχόμενα ταλέντα.
Όμως, η πορεία του στην ΚΤΜ είναι εφιαλτική…Όχι μόνο δεν έχει καταφέρει να προσαρμοστεί καθόλου στην RC16, όχι μόνο έχει το 1/3 σχεδόν των βαθμών του team-mate του, Pol Espargaro, αλλά και η γενικότερη εικόνα του δε θυμίζει σε τίποτα τον αναβάτη που πέρυσι μονοπώλησε σε μεγάλο βαθμό το μεταγραφικό ενδιαφέρον των κορυφαίων ομάδων.
“Ο Zarco προσπάθησε να προσαρμόσει το στυλ οδήγησής του στην RC16, και η ομάδα προσπάθησε αδιάκοπα να διαμορφώσει μοτοσικλέτα στις επιθυμίες και τις απαιτήσεις του Γάλλου, ενώ ο Pol Espargaro έκανε τακτικές εμφανίσεις στο Q2 και βρισκόταν συνεχώς γύρω από τις 10 πρώτες θέσεις”, δήλωσε η KTM.
“Τελικά, τόσο ο Johann όσο και η ομάδα αποφάσισαν να μην προχωρήσουν στο κοινό τους έργο για το 2020, και τώρα θα επικεντρωθούν στο να δώσουν το μέγιστο στους τελευταίους οκτώ αγώνες και τους υπόλοιπους μήνες της σεζόν του 2019.”
Δεν έγινε λόγος για το ποιος αναβάτης θα τον αντικαταστήσει, αλλά φαβορί θα πρέπει να θεωρείται ο Miguel Oliveira, ο οποίος κάνει καλές εμφανίσεις με την Tech 3, και ήταν η πρώτη ΚΤΜ στο Red Bull Ring.
Το μέλλον του Zarco έτσι στο MotoGP είναι αβέβαιο, ιδιαίτερα καθώς όλες οι κορυφαίες ομάδες έχουν επιβεβαιωμένους αναβάτες για το 2020. Ακόμη και η παραμονή του Lorenzo στην Honda επιβεβαιώθηκε, ενώ ο Jack Miller θεωρείται σχεδόν απίθανο να μην ανανεωθεί από την Pramac.
Ακόμη και στις δορυφορικές ομάδες οι θέσεις είναι λίγες, και μένει να δούμε αν θα υπάρξει κάποια έκπληξη ή ο Γάλλος θα μετακινηθεί στα World Superbikes, καθώς υπήρχαν τέτοιες φήμες το προηγούμενο διάστημα.
Είναι κρίμα πάντως για έναν αναβάτη που έδειξε τόσες προοπτικές μέχρι πέρυσι, να βρίσκεται πλέον χωρίς θέση για το 2020.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!