Δημοσιεύματα αναφέρουν σήμερα πως η Williams αναμένεται να γίνει μια junior και πελατειακή ομάδα της Alpine από το ξεκίνημα του 2022.
Η Alpine, που πιο προσφάτως ήταν γνωστή ως Renault, μπαίνει στη φετινή χρονιά χωρίς κάποια πελατειακή ομάδα, καθώς η τελευταία της συνεργασία, με τη McLaren, έληξε στο τέλος του 2020, με τη βρετανική ομάδα να προμηθεύεται πλέον κινητήρες Mercedes.
Αυτό σημαίνει πως, σε αντίθεση με τις Mercedes, Ferrari και Red Bull, η Alpine δεν έχει κάποια ομάδα άμεσα διαθέσιμη ώστε να απορροφήσει τους οδηγούς του προγράμματος νέων της. Έτσι, οι Oscar Piastri, Guanyu Zhou και Christian Lundgaard, δεν βρίσκουν εύκολα διόδους προς τη Formula 1.
Η επικεφαλής της ακαδημίας νέων οδηγών της Alpine, Mia Sharizman, έχει δηλώσει στο παρελθόν πως η ομάδα προσπαθεί να βρει τρόπους να φέρει τους οδηγούς της στην κορυφαία κατηγορία, ωστόσο δεν θεωρεί πως και η προμήθεια κινητήρων σε μια τέτοια ομάδα είναι κάτι αναγκαίο.
“Είναι κάτι για το οποίο έχουμε αναγνωρίσει τρόπους και μέσα ώστε εν τέλει να δώσουμε θέσεις στους οδηγούς μας”, είχε δηλώσει η Sharizman στο Autosport.
“Χωρίς προμήθεια κινητήρων ή χωρίς κάποιους δεσμούς, μπορεί ακόμα να υπάρξει μια συνεργασία με άλλες ομάδες. Δεν πρόκειται να εμβαθύνω πολύ σε αυτό”.
“Αλλά έχοντας πει αυτό, εστιάζουμε σε αυτά που έχουμε, εστιάζουμε στις δύο θέσεις που έχουμε, την ακαδημία που έχουμε και τα εργαλεία μας”.
“Προφανώς, το να τους φέρουμε στην ομάδα μας είναι προτεραιότητα. Αλλά πιστεύουμε πως εξακολουθεί να υπάρχει χώρος για συνεργασίες με άλλες ομάδες, ανεξαρτήτως από την προμήθεια κινητήρων”.
Αρχές Φεβρουαρίου, το Motorsport.com σε δημοσίευμά του ανέφερε πως αφού οι συζητήσεις Alpine και Alfa Romeo για προμήθεια κινητήρων διακόπηκαν, η γαλλική ομάδα στράφηκε στη Williams.
Η ιταλική έκδοση της Gazzetta Dello Sport πλέον αναφέρει πως με τον CEO της Renault, Luca De Meo να το θεωρεί αναγκαίο, έχει έρθει συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές.
“Οι φιλοδοξίες είναι μεγάλες και είναι πολύ ξεκάθαρο στον De Meo, όπως επίσης και σε όλους που κατανοούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, πως όσο η Alpine παραμένει μόνη της, δεν θα μπορέσει εξ’ ίσου να ανταγωνιστεί επί ίσοις όροις τη Mercedes, η οποία έχει τρεις πελάτες (McLaren, Aston Martin, Williams), τη Ferrari (Alfa Romeo και Haas) και τη Honda (Red Bull και AlphaTauri)”, ανέφερε το δημοσίευμα.
Με βάση αυτό, η πιθανή συνεργασία ανάμεσα σε Alpine και Williams θα περιλαμβάνει προμήθεια κινητήρων από το 2022 και ως αντάλλαγμα, η βρετανική ομάδα θα γίνει ουσιαστικά μια junior ομάδα της Alpine, δίνοντας θέση σε όποιον οδηγό θεωρεί η γαλλική ομάδα πως θέλει να προωθήσει στο grid.
Τον Ιανουάριο, η Williams ανακοίνωσε πως θα αύξανε την τεχνολογική της συνεργασία με τη Mercedes από το 2022, με κιβώτια και άλλα εξαρτήματα να αγοράζονται από τα Ασημί Βέλη. Εάν όντως επέλθει συμφωνία με την Alpine όμως μια τέτοια συνεργασία θα πρέπει να τελειώσει.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!