Η κόντρα μεταξύ Bastianini και Martin μεταφέρεται πλέον εκτός πίστας, καθώς ο Ιταλός δήλωσε απογοητευμένος από την στάση του Ισπανού, με τον τελευταίο να απαντά.
Ο Martin, ο οποίος έπεσε από την τρίτη θέση στην αρχή του τελευταίου γύρου – ανέβηκε ξανά για να διεκδικήσει τη δέκατη θέση στο τέλος – ενεπλάκη σε μια πρώιμη μάχη με τον Bastianini, ο οποίος ξεκίνησε από την pole.
Ο αγώνας μεταξύ των δύο αναβατών ήταν απροσδόκητα έντονος καθώς σχεδόν συγκρούστηκαν περισσότερες από μία φορές. Αλλά ακριβώς καθώς το ζευγάρι φαινόταν έτοιμο να συνεχίσει τον αγώνα του για αρκετούς γύρους, ο Bastianini αντ’ αυτού έπαθε ζημιά στην μοτοσυκλέτα του όταν υπέστη σπασμένο μπροστινό τροχό στα κράσπεδα μεταξύ της στροφής εννέα και δέκα.
Στον επόμενο γύρο ο Bastianini ήταν αργός στην έξοδο της τρίτης στροφής, κάτι που κόστισε στον Johann Zarco αρκετές θέσεις, καθώς ο αναβάτης της Pramac έπρεπε να αναλάβει δράση αποφυγής. Στη συνέχεια, ο αναβάτης της Gresini Ducati έτρεξε μέσα από το χαλίκι στην τέταρτη στροφή όταν τα φρένα του έσβησαν λόγω του σπασμένου τροχού.
Βρισκόμενος σε θέση να παλέψει για τη νίκη από νωρίς, ο Bastianini έμεινε απογοητευμένος από το ατυχές DNF του, αλλά και τη μάχη του με τον Martin, καθώς περίμενε πιο ομαδικό πνεύμα από τον Ισπανό: «Πάλεψα πολύ με τον Jorge και ήταν πολύ ανταγωνιστικός σήμερα. Ήταν πολύ επιθετικός μαζί μου αλλά ξέρουμε ότι είναι φυσιολογικό να συμβεί.»
«Κρίμα, γιατί είχαμε καλό ρυθμό στην αρχή και ίσως ο Martin δεν έπρεπε να με είχε προσπεράσει. Όταν τον πέρασα πίσω στην έξοδο της στροφής εννέα, κατέληξα στο κράσπεδο και έσπασε ο τροχός.»
«Σίγουρα δεν χρειαζόμασταν αυτό το DNF, ειδικά εφόσον είχαμε τον ρυθμό να κερδίσουμε ή τουλάχιστον να ανέβουμε στο βάθρο.»
Η απάντηση του Jorge Martin, ήρθε με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα του MotoGP. Ερωτηθείς για τη μάχη του με τον Bastianini και αν ήταν λίγο πιο προσωπική δεδομένου του τι διακυβεύεται μεταξύ των δύο αναβατών, ο Martin είπε «Όχι! Ήταν απλώς άλλος ένας αναβάτης μπροστά μου και θα έκανα το ίδιο αν ήταν ο Pecco [Bagnaia] ή ο Jack [Miller], αλλά ήταν αυτός.»
«Προσπάθησα να προσπεράσω και έπρεπε να προχωρήσω γιατί ένιωθα ταχύτερος σε εκείνο το σημείο. Ήταν κρίμα που χάσαμε το βάθρο σήμερα γιατί ήμουν ανταγωνιστικός και σούπερ γρήγορος. Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ χαρούμενος για το Σαββατοκύριακο και σε όλες τις δοκιμαστικές περιόδους ήμασταν στην πρώτη τετράδα.»
«Στον αγώνα ήμουν εξαιρετικά συνεπής και μπορούσα να ανακτήσω αυτό το κενό των 1,7 δευτερολέπτων που έχασα όταν έκοψα το chicane. Σίγουρα, χάσαμε το βάθρο και εν τέλει έπεσα, αλλά ούτως ή άλλως, είμαστε γρήγοροι και ανταγωνιστικοί για το επόμενους αγώνες».
Σαφώς πιο γρήγορος από τον Miller στους τελευταίους γύρους, ο Martin έκανε μια κίνηση στην πρώτη στροφή στην αρχή του τελευταίου γύρου.
Αλλά καθώς χαμήλωσε στη δεξιά στροφή, ο Ισπανός έχασε το μπροστινό μέρος της μηχανής του GP22 και μαζί με αυτό τις ελπίδες να διεκδικήσει το τρίτο του βάθρο στο MotoGP της σεζόν.
Παρά το γεγονός ότι ήταν στο όριο τόσο με ρυθμό όσο και με ελαστικά, ο Martin δεν ένιωθε ότι η κίνηση ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνη.
Ο αναβάτης της Pramac πρόσθεσε: «Ήταν το μόνο σημείο που μπόρεσα να προσπεράσω γιατί ήμουν καλύτερος από αυτόν [στροφή 1]. Δεν ήταν τόσο ριψοκίνδυνο, αλλά είμαστε όλοι στο όριο και στον τελευταίο γύρο τα ελαστικά είναι επίσης λίγο στο όριο. Έπρεπε να προσπαθήσω αλλιώς δεν θα κοιμόμουν απόψε».
Ο Martin πρόσθεσε ότι δεν επηρεάστηκε από καμία αλλαγή στην πίεση των μπροστινών ελαστικών ενώ ακολουθούσε τον Miller: «Δεν νομίζω γιατί επιλέξαμε το σκληρό μπροστινό μέρος επειδή όλοι ήταν με το μαλακό και με το σκληρό μπροστινό ένιωθα σιγουριά και δεν ήταν θέμα.»
Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι στην Ducati είναι δυσαρεστημένοι από την στάση του Martin κατά την διάρκεια του αγώνα. Μάλιστα θεωρείται πως αν ο Bastianini συνέχιζε τον αγώνα ενδεχομένως να έκοβε περαιτέρω βαθμούς από τον Fabio Quartararo, ζωτικής σημασίας πλέον για την εξέλιξη του πρωταθλήματος, σύμφωνα με στελέχη της ομάδας.
Η τελική απόφαση για τον αναβάτη που θα οδηγεί την 2η εργοστασιακή Ducati θα παρθεί στο Misano, με τον Bastianini προς το παρόν να έχει το πλεονέκτημα. Ωστόσο αξίζει να αναρωτηθούμε, κατά πόσο έχει επηρεάσει την απόδοση των νεαρών αναβατών η επιλογή της Ducati να πυροδοτήσει αυτή την κόντρα για την κενή εργοστασιακή θέση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!