Ο τεχνικός διευθυντής της Renault, Bob Bell δήλωσε πως οι ομάδες που θέλουν να είναι επιτυχημένες το 2017, θα πρέπει να έχουν ξεκινήσει τον σχεδιασμό τους πριν 6 μήνες! Η αναφορά του έγινε με γνώμονα ότι την επόμενη σεζόν τα μονοθέσια θα έχουν εντελώς διαφορετική αεροδυναμική, ενώ τα ελαστικά θα είναι πολύ πιο φαρδιά σε σχέση με τα σημερινά μονοθέσια. Οι προβλέψεις αναφέρουν ότι θα είναι ταχύτερα έως και 5 δευτερόλεπτα συγκριτικά με τα σημερινά δεδομένα.
«Τόσο στον αεροδυναμικό σχεδιασμό, όσο και στα μηχανικά μέρη, πιστεύω πως θα είναι εντελώς διαφορετικά μονοθέσια. Πραγματικά, η ομάδα που θα κάνει την καλύτερη δουλειά το 2017, ίσως να έχει ξεκινήσει τον σχεδιασμό πριν 6 μήνες. Σίγουρα θα υπάρξουν ομάδες που ήδη εργάζονται γι’ αυτό. Είναι μια μεγάλη πρόκληση, αλλά ακόμα μεγαλύτερη για την F1 και για την επαναδιατύπωση των κανονισμών. Νομίζω πως το άθλημα χρειάζεται μια τέτοια αλλαγή».
Ερωτώμενος για το φετινό μονοθέσιο της Renault, αλλά και για τον σχεδιασμό του 2017, ο Bell δήλωσε: «Ο ρυθμός ανάπτυξης του φετινού μονοθεσίου θα είναι αργός στην αρχή της σεζόν, αλλά υπάρχει ένα πρόγραμμα ανάπτυξης και θα φέρουμε αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο, όμως δεν θα είναι τόσο ισχυρές οι αναβαθμίσεις όσο θα περιμέναμε υπό κανονικές συνθήκες. Έχουμε το πρόσθετο πρόβλημα ότι το 2017 πλησιάζει με ένα εντελώς διαφορετικό σύνολο κανονισμών. Έτσι πρέπει να αποφασίσουμε πότε θα σταματήσουμε να ρίχνουμε βάρος στο μονοθέσιο του 2016 και πότε θα ασχοληθούμε περισσότερο με το μονοθέσιο του 2017. Θα είναι μια δύσκολη απόφαση και θα το κρίνουμε κατά τη διάρκεια των πρώτων αγώνων, όπου θα ξέρουμε και σε ποια θέση στην κατάταξη βρισκόμαστε. Αναλόγως τις φιλοδοξίες μας θα ισορροπήσουμε την ανάπτυξη των μονοθεσίων»
Ο Bell αναφέρθηκε επίσης και στο σύστημα Halo το οποίο είδαμε στις χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης.
«Θα είναι το ίδιο για όλους και θα είναι τυποποιημένο μέρος. Τα μονοθέσια θα είναι βαρύτερα και με υψηλότερο κέντρο βάρους με μεγαλύτερη αδράνεια απ’ ότι θα ήταν ιδανική. Όμως, το Halo έρχεται για πολύ σωστούς λόγους και θα είναι ίδιο για όλες τις ομάδες, δεν θα υπάρξει διαφορά. Βέβαια, θα είναι περισσότερη δουλειά για τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς να ενσωματώσουν την συσκευή στα μονοθέσια. Αλλά αυτό είναι καλό για τη Formula 1 και δεν θα επηρεάσει ούτε θετικά ούτε αρνητικά τα μονοθέσια».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!