Ενοχλημένος δήλωσε ο Ολλανδός απ’ το γεγονός πως βρισκόταν στο κατόπι του ο Isack Hadjar της Racing Bulls στο Zandvoort.
Στην 3η και 4η θέση βρίσκονταν αντίστοιχα για το μεγαλύτερο μέρος της διάρκειας του αγώνα της Κυριακής στο Zandvoort οι Max Verstappen και Isack Hadjar. Ωστόσο, λόγω της εγκατάλειψης του Lando Norris, 8 γύρους πριν το φινάλε, αμφότεροι ανέβηκαν στο βάθρο στο τέλος της ημέρας.
“Φυσικά και είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στο βάθρο, όμως αναφορικά με το πόσο γρήγοροι ήμασταν, τα πράγματα δεν ήταν καλά”, δήλωσε στο ολλανδικό Viaplay ο πρωταθλητής μετά τον αγώνα. “Θεωρώ πως το ότι ήμουν τρίτος στον αγώνα οφείλεται αποκλειστικά στις κατατακτήριες, επειδή αναφορικά με την ταχύτητα στον αγώνα, δεν ήμουν αρκετά ανταγωνιστικός”.
Παρά το γεγονός ότι τερμάτισε με τη μαλακή γόμα, την ώρα που οι McLaren πήγαν μέχρι τέλους με τα σκληρά ελαστικά, ο ταχύτερος γύρος του Ολλανδού ήταν 650 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός απ’ το ταχύτερο πέρασμα του νικητή, Oscar Piastri.
“Η McLaren βρίσκεται σε άλλο επίπεδο”, παραδέχτηκε ο Verstappen. “Δεν συγκρίνω καν τον εαυτό μου μαζί τους”.
Στην εκκίνηση του αγώνα, ο Verstappen βρέθηκε για λίγο δεύτερος, όταν και είχε καλύτερο ξεκίνημα από τον Norris. Σχετικά γρήγορα, ωστόσο επισκιάστηκε απ’ τον Βρετανό και κατόπιν είχε σταθερά πίσω του τον Isack Hadjar, με τη μεταξύ τους διαφορά να μην ξεπερνά τα τρία δευτερόλεπτα υπό καθεστώς κανονικού αγώνα. Έτσι, ο τετράκις παγκόσμιος πρωταλητής εξέφρασε τις ανησυχίες του για αυτή τη γειτνίαση με την αδελφή Racing Bulls σε ρυθμό.
“Σε όλο τον αγώνα, επί της ουσίας παλεύαμε με την αδελφή μας ομάδα σε ρυθμό”, τόνισε ο Ολλανδός. “Αυτό δεν θα έπρεπε να συμβαίνει. Απλά δεν είναι καλό. Αλλά κατά κάποιο τρόπο, γνωρίζουμε πως το μονοθέσιό μας είχε αυτά τα προβλήματα”.
Η Red Bull έχει δυσκολευτεί σε πολλές περιπτώσεις φέτος να πάρει το πλήρες δυναμικό της RB21, ενός μονοθεσίου με πολύ μικρό παράθυρο λειτουργίας. Στο Zandvoort, o Ολλανδός απέκλεινε απ’ τους αντιπάλους του, επιλέγοντας να μην τρέξει καθόλου με τη σκληρή γόμα στον αγώνα, καθώς είδαν πως το ελαστικό αυτό “είχε χάλια αίσθηση” στις προσομοιώσεις της Παρασκευής,
“Καθόλου μηχανική πρόσφυση”, εξήγησε σχετικά ο 27χρονος. “Αλλά όλοι οι άλλοι, εκτός από εμάς, μπορούσαν να τρέξουν με αυτό. Αυτό σημαίνει πως κάτι πάει λάθος. Γι’ αυτό χρησιμοποίησα τη μέση και τη μαλακγή, αυτά τα ελαστικά έδιναν περισσότερη μηχανική πρόσφυση στις αργές καμπές, όπου και δυσκολευόμασταν πολύ”.
“Το μονοθέσιο απλά δεν είναι αρκετά γρήγορο. Επίσης, έπρεπε να πηγαίνω πολύ προσεκτικά στις γρήγορες στροφές, την ώρα που στις Στροφές 7 & 8 όλοι κινούνταν πιο γρήγορα. Δεν έχω πρόσφυση. Αυτό προφανώς δεν είναι κάτι καλό. Φυσικά, στις κατατακτήριες, στον ένα γύρο, τα πράγματα ήταν καλύτερα, αλλά φέτος το μονοθέσιο απλά δεν μπορεί να σταθεί καλά στους αγώνες”.
Another fine addition to his collection 🏆🏆🏆🏆🏆#F1 || #DutchGP 🇳🇱 pic.twitter.com/1XFQO5ZWut
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) September 2, 2025
Την ώρα που Verstappen και Red Bull βρίσκονται καθ’ οδόν προς την πρώτη κοινή τους σεζόν απ’ το 2020 χωρίς τίτλο στο προσκήνιο, η Racing Bulls έχει να επιδείξει συγκομιδή 60 βαθμών, το καλύτερο άθροισμα απ’ το 2021 για τη μικρή ομάδα απ’ τη Faenza.
Τότε, ο Pierre Gasly είχε 18 παρουσίες σε Q3 και 12 τερματισμούν στο top-7, σκοράροντας και τη μερίδα του λέοντος απ’ τους 142 αγώνες της ομάδας. Ωστόσο, τότε η Red Bull ήταν διεκδικητής του τίτλου, γι’ αυτό και δεν υπήρχε η αντιπαλότητα που κατά περιπτώσεις φαίνεται φέτος.
Αυτό, επίσης, οφείλεται και στο ότι το δεύτερο μονοθέσιο των Κόκκινων Ταύρων δεν φέρνει καλά αποτελέσματα, όποιος κι αν βρίσκεται πίσω απ’ το τιμόνι του. Στο Zandvoort, ο Yuki Tsunoda έληξε ένα σερί μακριά απ’ τις βαθμολογήσεις, ωστόσο ήταν σταθερά ένα δευτερόλεπτο πιο αργός απ’ τον Hadjar, με την κίνηση ωστόσο και τα προπορευόμενα τρενάκια του DRS να συνεισφέρουν αρνητικά στο γυρολόγιο του Ιάπωνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!