Ο επικεφαλής της Aston Martin, Mike Krack, βεβαίωσε ότι δεν έχει κανένα θέμα με τα σχόλια του Fernando Alonso για την AMR23 στο Grand Prix της Σιγκαπούρης.
Ο Alonso δήλωσε ότι το μονοθέσιο ήταν αδύνατο να οδηγηθεί (σ.σ. undriveable) σε έναν αγώνα που τον είδε να τερματίζει 15ος και τελευταίος, μετά από δικά του λάθη, λάθη της ομάδας και προβλήματα του μονοθεσίου.
Ένα άτσαλο μπλοκάρισμα στην προσπάθειά του να μπει στο pit lane κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας τον έφερε πάνω από τη διαχωριστική γραμμή, κίνηση για την οποία τιμωρήθηκε με ποινή πέντε δευτερολέπτων. Στη συνέχεια, η στρατηγική δύο pit stop της ομάδας κατέληξε σε καταστροφή όταν πρόβλημα με το γρύλο οδήγησε σε πολύ μεγάλη καθυστέρηση στο box. Το κερασάκι ήρθε με έξοδο και ακόμα περισσότερο χαμένο χρόνο λίγο μετά τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών, με τον Ισπανό να παλεύει υπέρ του δεόντως να φέρει τη γόμα στην ιδανική θερμοκρασία, ενώ παράλληλα αντιμετώπιζε δυσκολίες στην οδήγηση και πεσμένη απόδοση λόγω προβλήματος σε αεροδυναμικό εξάρτημα.
Ήταν η πρώτη φορά που ο Alonso τερμάτισε εκτός βαθμών φέτος, με τον οδηγό της Aston Martin να πέφτει στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος μετά από το βάθρο του Lewis Hamilton στην πίστα Marina Bay.
Ο Krack δήλωσε ότι κατανοεί τον εκνευρισμό του πιλότου.
«Ως ομάδα, πρέπει να αναγνωρίζουμε την κριτική του οδηγού,» είπε στο motorsport.com.
«Προφανώς δεν υπήρχε η απόδοση που ανέμενε και που είχε συνηθίσει και τότε πιστεύω ότι είναι εντάξει.
Θέλουμε να τα δίνουν όλα και μετά είναι επίσης φυσιολογικό να αντιδρούν έτσι οι αθλητές. Οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.»
Τα πράγματα αρχικά ήταν αρκετά ικανοποιητικά, αν και όχι ιδανικά, για την Aston Martin στη Σιγκαπούρη. Έχοντας μόνο τον Alonso στην πίστα ύστερα από το ατύχημα του Lance Stroll το Σάββατο, η AMR23 βρισκόταν κάπου στα μέσα της δεκάδας, διεκδικώντας την έκτη θέση με αξιώσεις, όταν τα πράγματα άρχισαν να παίρνουν την προαναφερθείσα τροπή.
«Πιστεύαμε ότι είχαμε καλό ρυθμό. Νομίζω ότι ξέραμε εξαρχής ότι θα ήταν δύσκολο να τα βάλουμε με τους πρωτοπόρους. Οπότε νομίζω ότι με τα μεσαία, όλοι ήταν εντάξει,» συνέχισε ο Krack.
«Τότε, μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας, βάλαμε τα σκληρά ελαστικά και είχαμε περισσότερες δυσκολίες, πρέπει να καταλάβουμε το γιατί. Σε σημείο που όταν βγήκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας είπαμε ότι δεν ήμασταν σίγουροι ότι θα μπορούσαμε να πάμε μέχρι το τέλος με ένα ικανοποιητικό επίπεδο απόδοσης.
Και αποφασίσαμε να κάνουμε αλλαγή και τότε η σειρά των γεγονότων, η ποινή, το pit stop πήγε λάθος και μετά βγήκαμε σε πολύ κακή θέση. Και αυτό ήταν εντέλει.»
Με τα πράγματα να δείχνουν καλά για τον Alonso την Παρασκευή, η Aston Martin βρίσκεται για άλλη μια φορά σε σημείο να εξετάζει τα προβλήματα και τα λάθη που οδήγησαν σε ένα κατώτερο του αναμενομένου σαββατοκύριακο.
«Πρέπει να καταλάβουμε τι συνέβη. Έχουμε επίσης κάποια ζημιά στο αυτοκίνητο της οποίας την επίδραση θα πρέπει να καταλάβουμε,» πρόσθεσε ο Krack.
«Είχαμε ένα πρόβλημα σε ένα από τα αεροδυναμικά εξαρτήματα της ανάρτησης. Το είδαμε στα pits και το είδαμε και στις φωτογραφίες.
Είχαμε τρεις διαφορετικές συνθέσεις ελαστικών. Και η Σιγκαπούρη είναι επίσης μέρος όπου είσαι συνέχεια μέσα στην κίνηση, που πάντα επηρεάζει πολύ και δεν ξέρεις πόσο αντέχουν οι άλλοι, τι διαχείριση κάνει ο κόσμος; Οπότε αυτός είναι πάντα ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες για να καταλάβεις.
Για τον Krack, τελικά τη μικρότερη σημασία είχε το λάθος του Alonso που οδήγησε στην ποινή.
«Πρέπει να το εξετάσουμε αυτό. Επειδή υπάρχουν ακόμα κάποιες ρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν, αν είχαν γίνει και αν επίσης του είχαν υπενθυμίσει να τις κάνει. Οπότε θα είμαι προσεκτικός στο να το αποκαλέσω λάθος μέχρι να το αναλύσουμε.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!