Μετά το πρόβλημα υγείας που διαπιστώθηκε στον Felipe Massa, η Williams έδωσε την ευκαιρία στον αναπληρωματικό οδηγό της, Paul di Resta, να οδηγήσει για το υπόλοιπο του αγωνιστικού τριημέρου στην Ουγγαρία.
Ο Σκωτσέζος δεν είχε οδηγήσει καθόλου τα φετινά μονοθέσια, ενώ ο τελευταίος του αγώνας στην F1 ήταν το 2013. Επιπλέον, μπήκε στο μονοθέσιο με όλες τις ρυθμίσεις να έχουν γίνει για τον Massa.
“Δεν πρόκειται να πω ψέματα – φοβόμουν, ήμουν νευρικός και ανήσυχος! Δεν έχω οδηγήσει ένα από αυτά τα αυτοκίνητα για τρεισήμισι χρόνια, εκτός από 10 γύρους που έκανα με ένα αυτοκίνητο του 2014 – έπειτα να σε ρίχνουν στις κατατακτήριες, που είναι ό,τι πιο δύσκολο, είναι σαν να πέφτεις από βράχο!”
“Ειλικρινά, ένιωσα άνετα αρκετά γρήγορα. Μόλις απενεργοποίησα τον περιοριστή ταχύτητας στα pit, ήμουν καλά και βελτίωνα μισό δευτερόλεπτο σε κάθε γύρο. Υπάρχουν ακόμα πολλές δυνατότητες”.
“Αυτά τα αυτοκίνητα είναι κορυφαία και είναι σαν να οδηγείς το πιο ισορροπημένο αυτοκίνητο που έχεις οδηγήσει ποτέ! Η ομάδα με προετοίμασε όσο καλύτερα μπορούσε. Ήταν απολύτως εξωπραγματικό.”
“Αισθανόμουν πολύ ασφαλής στις γρήγορες στροφές και λίγο λιγότερο ασφαλής στις εξόδους. Θα μπορούσα να πατάω το γκάζι λίγο πιο γρήγορα, αλλά η διαδρομή του πεντάλ είναι πολύ μεγαλύτερη από ό,τι είμαι συνηθισμένος και υπάρχουν δύο επιπλέον ταχύτητες για να κατεβάσεις (ο Σκωτσέζος αγωνίζεται στο DTM). Πρέπει να συνηθίσεις”.
Ειδικότερα, ο χρόνος στο Q1 του Di Resta ήταν μόλις επτά δέκατα πιο αργός από τον καλύτερο του Stroll στην ίδια περίοδο, αλλά πιο γρήγορος από ό,τι είχε καταφέρει ο Massa στις τρεις ελεύθερες περιόδους. Ο Σκωτσέζος τώρα στοχεύει στον αγώνα, όπου όπως είπε ελπίζει για το καλύτερο, χωρίς καμία πίεση.
“Πάω χωρίς πίεση. Θέλω να ανέβω θέσεις, θα βελτιωθώ και μένει να δούμε πώς θα αντέξω σωματικά για πάνω από 70 γύρους εδώ στη ζέστη”.
“Το αυτοκίνητο του 2017 δεν με εξέπληξε. Περιμέναμε να είναι λίγο πιο γρήγορα από ό,τι ήταν. Ο αγώνας είναι μια διαφορετική ιστορία. Δεν ξέρω πού είναι τα ελαστικά και ποτέ δεν έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο με υψηλό φορτίο καυσίμου, οπότε θα είναι και πάλι ένα σοκ στην πρώτη στροφή”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!