Ο Lewis Hamilton παραδέχτηκε πως θα μπορούσε πλέον να επαναπαυτεί, μετά τους 7 Παγκόσμιους Τίτλους, ωστόσο δεν λειτουργεί έτσι ο Βρετανός.
Ο Hamilton ισοφάρισε το ρεκόρ των 7 πρωταθλημάτων του Michael Schumacher σε μια κυριαρχική σεζόν το 2020, όπου ξεπέρασε τον αριθμό των νικών του Βρετανού, έχοντας πλέον 95 νίκες στο όνομά του.
Έτσι, σε αυτή τη φάση, θα ήταν εύκολο για τον Hamilton απλά να καθίσει και να σταθεί στα επιτεύγματά του μέχρι τώρα. Ωστόσο, επί της ουσίας ο Βρετανός είναι πολύ πιο προσηλωμένος στην καριέρα του τώρα, εστιάζοντας στις απειλές των άλλων οδηγών και στο πώς θα παραμείνει μπροστά τους.
Επίσης αποκάλυψε πως η στιγμή που η Mercedes ως ομάδα θα ξεκινήσει να “κάθεται πάνω στις δάφνες της”, θα ήταν η στιγμή που θα είχε πάρει ένα κακό μονοπάτι.
“Θεωρώ πως υπάρχει μια υποτιμημένη δουλειά που γίνεται από τον κόσμο στο παρασκήνιο και για τους οδηγούς, αναφορικά με το πώς χειριζόμαστε τα εργαλεία που έχουμε”, είπε ο Βρετανός στο Motorsport.com.
“Η λεπτομέρεια στην οποία φτάνουμε ώστε να προσαρμόσουμε όλα τα μικρά πράγματα, ένα χιλιοστό εκεί, μισό χιλιοστό εκεί, οτιδήποτε μπορεί να είναι. Αλλά κάθε χρόνο, μου δίνεται αυτό το νέο εργαλείο και πρέπει να το μελετήσω όσο κανείς άλλος ώστε να μπορώ να το λειτουργώ σωστά και να προσπαθώ να μένω μπροστά από άλλους οδηγούς”.
“Προσωπικά δεν σκέφτομαι, ‘Ναι, έχω 7 παγκόσμιους τίτλους’. Θα μπορούσα να κάτσω πάνω σε αυτούς και να σκέφτομαι, ‘Είμαι αρκετά καλά’. Αλλά δεν λειτουργεί έτσι το μυαλό μου”.
“Το μυαλό μου σκέφτεται ως εξής: ‘Οι υπόλοιποι οδηγοί με κυνηγούν, πώς θα παραμείνω μπροστά; Πως θα βρίσκομαι ολόκληρα βήματα μπροστά; Πως θα βοηθήσω την ομάδα να κάνει βήματα μπροστά; Και αυτή είναι μια πραγματικά μεγάλη διαδικασία, επειδή μπορούμε εύκολα να πάρουμε τον κακό δρόμο, εάν καθίσουμε πάνω στις δάφνες μας”.
“Εάν δείτε την περσινή χρονιά, έκανε τους αγώνες μου πολύ πιο δύσκολους για μένα επειδή δεν απέδιδα το καλύτερο που μπορούσα, γενικά, τα Σάββατα”.
“Απλά σήμαινε πως η πίεση για την Κυριακή θα ήταν ακόμα υψηλότερη, το οποίο θεωρώ πως μερικές φορές είναι αχρείαστη πίεση. Έτσι, φέτος, το να μπορώ να δουλέψω πάνω σε αυτό, με τον Bono (Peter Bonnington) και τους μηχανικούς, ώστε να εξασφαλίσουμε πως θα δίνουμε καλύτερες εμφανίσεις και τα Σάββατα, σου δίνει μια ανακούφιση κάνοντας την Κυριακή γενικά, όχι ευκολότερη, αλλά λιγότερο πιεσμένη”.
Your 2020 BBC Sports Personality of the Year! ⭐️
Congratulations @LewisHamilton! ??#SPOTY #SPOTY2020 pic.twitter.com/PvPv7WkGOP
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) December 20, 2020
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως, εξοπλισμένος με ένα μονοθέσιο κυριαρχικό όπως η W11, ο Hamilton έφτασε σε νέα επίπεδα κυριαρχίας το 2020, αν και ο ίδιος δηλώνει πως είναι οι ήττες που τον κάνουν καλύτερο οδηγό, παρά οι νίκες.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο παράδειγμα σε αυτό από τον απώλεια του Παγκόσμιου Τίτλου του 2016 από τον Nico Rosberg, στη μοναδική σεζόν της υβριδικής εποχής όπου ο Hamilton δεν στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής.
“Είμαι ξεκάθαρα ένας από τους ανθρώπους που πιστεύει πως οι ήττες με κάνουν δυνατότερο από τις ήττες”, επιβεβαίωσε ο Βρετανός.
“Λέω πως οι δυσκολότεροι αγώνες είναι αυτοί από τους οποίους βελτιώνεσαι περισσότερο. Και δεν αφορά μόνο την πλευρά του οδηγού αυτό, αλλά ισχύει και με τους μηχανικούς και τους τεχνικούς, το νιώθουμε αρκετό καιρό. Και σίγουρα σου δίνει κίνητρο να επιστρέφεις και να παλεύεις πιο γρήγορα, πιο σκληρά την επόμενη φορά”.
“Θα έλεγα ψέματα εάν έλεγα πως δεν βελτιωνόμουν, εννοώ, εάν δεν έπαιρνα τα επιθυμητά αποτελέσματα και ύστερα ίσως να μην βελτιωνόμουν, αλλά σίγουρα πρόκειται να βελτιωθώ…δεν μπορώ να παραμείνω ακίνητος. Αυτό το άθλημα δεν παραμένει ακίνητο, η τεχνολογία εξελίσσεται σταθερά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!