Ο Gasly είχε ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, κερδίζοντας εννέα θέσεις και φτάνοντας μέχρι την ένατη θέση στα αρχικά στάδια, πριν περάσουν τα ταχύτερα μονοθέσια. Παρ ‘όλα αυτά, ήταν ένας ισχυρός αγώνας για τον Γάλλο, του οποίου το να περάσει τον Stroll ήταν το επίκεντρο.Pierre Gasly, 12η θέση
“Νομίζω ότι είναι σίγουρα ο καλύτερος αγώνας και η καλύτερη επίδοση από τη στιγμή που ήρθα στη Μαλαισία. Είναι αλήθεια ότι ξέραμε πως θα είναι ένας δύσκολος αγώνας ξεκινώντας από την 19η θέση με τις ποινές, αλλά νομίζω ότι τελικά ήταν πραγματικά θετικό το να ανέβω.”
“Γνωρίζαμε ότι το ξεκίνημα ήταν το κλειδί, αφού παρακολουθήσαμε αγώνες από τα τελευταία χρόνια και αν θέλαμε να έχουμε έναν αξιοπρεπή αγώνα, έτσι πήγα από την εξωτερική στην 1η στροφή, στην οποία πέρασα ίσως τρία μονοθέσια και στη συνέχεια στη στροφή 2, μετά από όλο τα χάος μπροστά μου, έμεινα δυνατός και προσπαθούσα να τους αποφύγω όλους!”
“Από την άποψη της απόδοσης, εξάγαμε ό, τι μπορούσαμε. Στην αρχή του πρώτου stint έμενα πολύ κοντά στον Carlos και μετά από αυτό ανέβασα ρυθμό, αλλά ήμασταν αρκετά περιορισμένοι με την φθορά των ελαστικών. Τελικά δεν νομίζω ότι θα μπορούσαμε να πάμε καλύτερα από ό, τι πήγαμε σήμερα.”
Η κακή τύχη του Hartley συνεχίστηκε. Ο ίδιος απέφυγε τις συγκρούσεις στην αρχή, αλλά αναγκάστηκε να μπει στα pits για να εγκαταλείψει λόγω τεχνικών θεμάτων.
Brendon Hartley, DNF
“Είναι κρίμα που έπρεπε να εγκαταλείψω, αλλά είμαι ευχαριστημένος για το μέρος του αγώνα στο οποίο αγωνίστηκα. Είχα ένα πολύ καλό ξεκίνημα και αυτό ήταν το πρώτο κουτάκι που γέμισε. Έπρεπε να περάσω τον Stroll γιατί βρισκόταν μπροστά μου, αλλά όλες οι διαδικασίες στις οποίες εργαζόμαστε ήταν πραγματικά καλές.”
“Κατά τη διάρκεια του πρώτου γύρου έχασα μια θέση από τον Pierre, κάτι που ήταν λίγο ενοχλητικό, αλλά μετά από αυτό νομίζω ότι οδήγησα πολύ καλά. Έχασα την ενδοεπικοινωνία με τον μηχανικό μου για μεγάλο χρονικό διάστημα, έτσι ήταν δύσκολο, ειδικά κατά την επανεκκίνηση μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας, προσπαθώντας να θυμηθώ όλα τα πράγματα που έπρεπε να κάνω! Μου χρειάστηκαν περίπου δέκα γύροι για να φέρω πίσω ξανά την ενδοεπικοινωνία, ήταν πολύ δύσκολο να βρω την υποδοχή!”
“Νομίζω ότι θα μπορούσα να τελειώσω τον αγώνα ακριβώς πίσω από τον Pierre αν δεν είχα το θέμα με την υψηλή κατανάλωση καυσίμου. Γνωρίζαμε ότι υπήρχε ένα πρόβλημα από νωρίς στον αγώνα, καθώς έπρεπε να ξεκινήσω τη μεταφορά του, δεν ήθελα να ρωτήσω, αλλά είχα την αίσθηση ότι δεν θα φτάσουμε στο τέλος και δεν το κάναμε. Ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε έναν καλύτερο αγώνα την επόμενη φορά στο Abu Dhabi και θα κλείσουμε τη σεζόν ψηλά!”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!