Ο Lewis Hamilton παραδέχεται πως νιώθει αβέβαιος για το κατά πόσο θα μπορέσει να αντιγράψει το επίτευγμα του Fernando Alonso από το 2010, όταν και τότε ο Ισπανός κέρδισε στον πρώτο του αγώνα με την ιταλική ομάδα.
Το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του Βρετανού με τη νέα του ομάδα βρίσκεται ελάχιστα προ των πυλών, με τις χειμερινές δοκιμές να έχουν προγραμματιστεί για την επόμενη εβδομάδα, στην πίστα του Sakhir στο Bahrain.
Εκεί ήταν που, πίσω στο 2010, ο Fernando Alonso ξεκινούσε το stint του με τη Ferrari, και μάλιστα κέρδισε στον πρώτο του αγώνα με το κόκκινο μονοθέσιο. Στο τέλος της σεζόν αυτής, ο Ισπανός βρέθηκε μια ανάσα απ’ το να κατακτήσει τον τρίτο τίτλο της καριέρας του.
Εκείνη τη σεζόν, ο Alonso έχασε τον τίτλο από τον Sebastian Vettel και τη Red Bull, με το δίδυμο αυτό να ξεκινά ένα σερί τεσσάρων double, το οποίο σταμάτησε η Mercedes στην αυγή της υβριδικής εποχής. Αυτή η κυριαρχία, ήταν και ένας από τους λόγους που ο Alonso επέλεξε να φύγει από τη Ferrari στα τέλη του 2014, και τη θέση του πήρε ο Γερμανός τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής.
Αναδεικνυόμενος νικητής στον δεύτερο αγώνα του με τη Ferrari, ο Vettel επίσης δεν κατάφερε να γευτεί έναν τίτλο με τη Scuderia, με την καλύτερη σεζόν αυτού του διδύμου να είναι το 2018, όταν και μέχρι το Hockenheim τα πράγματα έδειχναν να πηγαίνουν βάσει πλάνου. Το αποτέλεσμα, ωστόσο, δεν είχε αίσιο τέλος για τους ανθρώπους στο Maranello.
Πλέον, είναι η σειρά του πιο πετυχημένου οδηγού βάσει στατιστικών στη F1 να καθίσει πίσω από ένα ιταλικό μονοθέσιο, με τον Hamilton να εκφράζει ανοιχτά τον σεβασμό του για όλους τους προκατόχους του που επιχείρησαν να γίνουν επιτυχημένοι με τη Ferrari.
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) February 22, 2025
Ερωτώμενος για το πώς θα πρέπει να πάρει το μέγιστο από το μονοθέσιο του 2025, ο Hamilton δήλωσε στο Motorsport Week: “Αυτό δεν το γνωρίζω. Τα παιδιά έκαναν (τότε) εντυπωσιακή δουλειά. Τρέφω απίστευτο σεβασμό για τους δύο αυτούς οδηγούς (Alonso, Vettel). Έχοντας πάει και κατά το παρελθόν σε νέα ομάδα, το βήμα που χρειάζεται και ο όγκος της δουλειάς που πρέπει να γίνει ώστε να εγκλιματιστείς είναι εξωπραγματικός. Έτσι, τα αποτελέσματά τους αυτά είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά απ’ ό,τι είχα εκτιμήσει τότε”.
“Αυτό που γνωρίζω είναι πως οι δοκιμές μας είναι πιο περιορισμένες από ποτέ. Ευτυχώς, όμως, έχω ήδη περάσει λίγο χρόνο με το μονοθέσιο. Ακόμα εγκλιματίζομαι”.
“Με τη Mercedes, νομίζω, μου πήρε 6 μήνες να κερδίσω για πρώτη φορά. Ειλικρινά, δεν γνωρίζω, αλλά κάνω ό,τι μπορώ ώστε να είμαι έτοιμος για τον πρώτο αγώνα.
Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, επέμεινε πως η ιταλική ομάδα έχει όσα εργαλεία χρειάζονται για να γίνει πρωταθλήτρια, παρά το γεγονός πως έχει από το 2008 να γευτεί τη χαρά ενός τροπαίου.
Όμως, με τον ίδιο να έχει από το μακρινό 2013 να αλλάξει οργανισμό (όταν και άφησε τη McLaren για λογαριασμό της Mercedes), ο Βρετανός εκτιμά πως θα χρειαστεί χρόνος για να χτιστούν ισχυρές σχέσεις εντός της Ferrari.
“Όπως έχουμε δει και μέσα στα χρόνια, οι οδηγοί αλλάζουν θέσεις, κάποιοι αλλάζουν αρκετά πιο συχνά από άλλους. Και πάντα πίστευα για τον εαυτό μου, πως γνωρίζω πόσο πολύ χρειάζεται για να χτιστεί εμπιστοσύνη και να αναπτυχθείς εντός μιας ομάδας και με τον κόσμο της”.
“Όπως το βίωσα με τη Mercedes, όπως το βίωσα και με τη McLaren. Και πραγματικά χαίρομαι τη μακροημέρευση που είχα στις ομάδες αυτές και τους δεσμούς που σχηματίσαμε τότε. Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται μέσα σε μια νύχτα”.
From Lewis to you, Tifosi 🗣 pic.twitter.com/jCbfgQChg5
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) February 22, 2025
Μπαίνοντας στη 19η του σεζόν στο άθλημα, ευρισκόμενος στην ηλικία των 40, ο Hamilton διαβεβαίωσε πως πιέζει περισσότερο από ποτέ εντός της Ferrari ώστε να μην αφεθεί ούτε μια πέτρα αγύριστη στο κυνήγι της τελειότητας.
“Το βήμα αυτό είναι τεράστιο. Δεν θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο”, αναγνώρισε ο Βρετανός. “Ο οργανισμός είναι τεράστιος. Από τους φιλάθλους μπαίνει πολύ έντονο πάθος, υπάρχει τεράστια ποικιλία ανθρώπων, υπάρχει τεράστια επιθυμία για νίκη. Και δεν θες να απογοητεύσεις τον κόσμο αυτό”.
“Θέλεις να είσαι σε θέση να κάνεις όσα υπόσχεσαι. Το πώς αποφάσισα να μπω στην σεζόν αυτή, τις αποφάσεις μου, τη νοοτροπία μου, πρέπει να βελτιωθώ σε κάθε τομέα της δουλειάς μου”.
“Στη φυσική μου κατάσταση, τη διαχείριση χρόνου, το πώς αλληλεπιδρώ με τους μηχανικούς, το πόσο χρόνο περνάω στο εργοστάσιο, άλλα αυτά τα διάφορα πράγματα. Και τα έχω κάνει ξεκάθαρα όλα αυτά και και συνεχίζω να τα κάνω και θα συνεχίσω να τα κάνω στο κυνήγι της τελειότητας για να πετύχω όσα στοχεύω να πετύχω”.
“Πρόκειται, όμως, για πολλή δουλειά πρέπει να παραδεχτώ”.
“Επίσης, όλα αυτά τα νέα brand, η εντελώς νέα κουλτούρα, διαφορετικές γλώσσες, όλες τις φίρμες με τις οποίες καλούμαι να συνεργαστώ πλέον…κάθε μέρα είναι εντελώς διαφορετική πλέον”.
“Βιώνω κάτι εντελώς νέο, το οποίο με ενθουσιάζει πραγματικά”.
“Και όλα αυτά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, δεν έχει περάσει πολύς χρόνος ακόμα. Από την ημέρα που μπαίνεις στην ομάδα μέχρι και τον πρώτο αγώνα, μπορεί ο χρόνος σε όσους είναι απ’ έξω να φαίνεται μεγάλος, όμως για εμάς φαίνεται πολύ μικρός και δεν υπάρχουν συντομεύσεις στην πορεία αυτή που να μπορείς να πάρεις. Απλά ρίχνουμε δουλειά και μπολιάζουμε το έργο μας”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!