Ο Max Verstappen ήταν έκπληκτος από τον “τρελό” ρυθμό με τον οποίο κινούταν ο Lando Norris με φθαρμένη γόμα στο GP του Miami, τονίζοντας πως δεν είχε την ικανότητα να τον ακολουθήσει.
Ο Ολλανδός ήταν πρώτος στα πρώτα στάδια του αγώνα, εκκινώντας από την pole. Ωστόσο, έπεσε πίσω από τον Lando Norris όταν ο οδηγός της McLaren έκανε αλλαγή ελαστικών στον 29ο γύρο, εκμεταλλευόμενος το αυτοκίνητο ασφαλείας που έφερε στην πίστα η επαφή Magnussen-Sargeant.
Κατά την επανεκκίνηση του αγώνα, ο Verstappen δεν μπόρεσε σε κανένα σημείο να απαντήσει στους χρόνους του προπορευόμενου, Norris, βλέποντας εν τέλει την καρό σημαία από τη 2η θέση, 7,6 δευτ. πιο πίσω από τον Βρετανό, που πήρε την πρώτη του νίκη στην 110η του συμμετοχή.
“Θεωρώ πως το περίμενε πολύ καιρό και, ξέρετε, χαίρομαι που με κέρδισε ο Lando σήμερα”, ήταν στο σχόλιο του Verstappen. “Ξεκάθαρα το άξιζε”.
“Στο τέλος ήταν κατά πολύ ταχύτερος μας. Έτσι ναι, το να κερδίζεις τον πρώτο σου αγώνα είναι, θεωρώ, πάντα αρκετά συναισθηματικό”.
“Σε κάνει να αναπολείς όλες τις ημέρες που δούλεψες για να φτάσεις στη Formula 1, και τα όνειρά σου για να ανέβεις στο βάθρο και να ανέβεις μάλιστα στο ψηλότερο σκαλί”.
“Φυσικά, δεν χαίρομαι με τη σημερινή μας ημέρα, αλλά μπορείς να εκτιμήσεις και σεβαστείς αυτό που πέτυχε ο Lando σήμερα. Χαίρομαι πολύ για λογαριασμό του”.
Ο οδηγός της Red Bull παραδέχτηκε πως οι χρόνοι του Norris στην αναβαθμισμένη MCL38, με πατημένη μάλιστα γόμα ήταν τόσο εντυπωσιακοί που, ακόμα και εάν ήταν αυτός πρώτος, δεν θα μπορούσε μάλλον να τον κρατήσει πίσω του.
Ερωτηθείς για το εάν εξεπλάγη από τον ρυθμό της ομάδας του Woking στο Miami, ο Verstappen απάντησε: “Δεν τον πρόσεξα ιδιαίτερα στην αρχή του αγώνα επειδή είχα περισσότερο το μυαλό μου στον Oscar που ήταν πίσω από τις Ferrari. Στη συνέχεια έκανα αλλαγή και πληροφορήθηκα για τον ρυθμό με τον οποίο κινούταν με την φθαρμένη μέση γόμα”.
“Ήταν αρκετά τρελός ο ρυθμός. Θέλω να πω, δεν θα μπορούσα ποτέ να πετύχω τέτοιους χρόνους”.
“Ήξερα, άρα, πως ακόμα και εάν δεν έβγαινε ποτέ το αυτοκίνητο ασφαλείας, όταν έβγαινε με φρέσκια γόμα έξω, θα έπρεπε να πιέσω πολύ για να μπορέσω να τον κρατήσω πίσω μου. Το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πράξη, ωστόσο, βγήκε. Έτσι είναι οι αγώνες, κάποιες φορές τα πράγματα εξελίσσονται καλά για σένα, κάποιες εξελίσσονται κατά σου”.
“Ακόμα και με όλες τις ευκαιρίες που είχαμε σήμερα να κερδίσουμε, δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι μετά την επανεκκίνηση. Μόλις το συνειδητοποίησα, προσπάθησα να σταθεροποιηθώ στη θέση μου και να εξασφαλίσω τη 2η θέση”.
Congrats on your first #F1 win, @LandoNorris 🤝#F1 || #MiamiGP 🇺🇸 pic.twitter.com/rzRRqxViWp
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) May 5, 2024
Ο Verstappen, κατά τη διάρκεια του Sprint του Σαββάτου, παραπονέθηκε για την ισορροπία της RB20, κάτι που συνεχίστηκε και στον αγώνα, καθώς δεν δόθηκε εν τέλει κάποια λύση ή βελτίωση σε αυτό.
“Ήταν αρκετά κακή θα έλεγα στον αγώνα (η ισορροπία), αλλά ουδέποτε ένιωσα ιδιαίτερα άνετα όλο το τριήμερο στο κομμάτι αυτό”, πρόσθεσε ο πρωταθλητής.
“Θεωρώ πως στη μέση ήταν ίσως κάπως καλύτερα τα πράγματα, αλλά με τη σκληρή γόμα ήταν καταστροφή”.
“Πολύ χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης, πολύ δύσκολη η ισορροπία στις χαμηλές ταχύτητες. Δεν μπορούσα να βασιστώ ιδιαίτερα στο πίσω μέρος. Στις γρήγορες καμπές, μάλιστα, είχα έντονη υποστροφή. Όταν, άρα, έχεις αυτά τα δύο θέματα δεν μπορείς να ισορροπήσεις το μονοθέσιο επειδή κυνηγάς δύο εντελώς διαφορετικές καταστάσεις”.
“Ναι, λοιπόν, οδηγούσα με όση πρόσφυση είχα διαθέσιμη, η οποία δεν ήταν ιδιαίτερα πολλή”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!