Καθαρό είναι πλέον το τοπίο σχετικά με το μέλλον της AlphaTauri. Η ομάδα θα παραμείνει υπό καθεστώς ιδιοκτησίας της Red Bull, αλλά με σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της.
Υπ’ ατμόν βρισκόταν η ομάδα της AlphaTauri μετά από αναφορές ότι ο νέος CEO της Red Bull, Oliver Mintzlaff, ήταν δυσαρεστημένος με την απόδοση της.
Εν μέσω εν μέσω προβλημάτων στην έναρξη της σεζόν, ο Marko αναγνώρισε νωρίτερα τον Μάρτιο ότι η AlphaTauri έπρεπε να βελτιώσει τόσο τις επιδόσεις της στην πίστα όσο και την εμπορική της απόδοση.
Τον Απρίλιο ανακοινώθηκε ότι το αφεντικό της ομάδας εδώ και πολλά χρόνια Franz Tost θα αποχωρούσε στο τέλος της σεζόν, με τον Laurent Mekies της Ferrari να τον αντικαθιστά. Ο πρώην γενικός γραμματέας της FIA Peter Bayer θα γίνει Διευθύνων Σύμβουλος της ομάδας.
Μετά από εβδομάδες αξιολόγησης, η Red Bull έχει πλέον οριστικοποιήσει τον νέο τρόπο λειτουργίας της AlphaTauri.
Είχε σκεφτεί την πώληση της ομάδας, αλλά αυτό έχει πλέον αποκλειστεί. Η τρέχουσα βάση στη Faenza της AlphaTauri κοντά στην Imola θα παραμείνει ο κύριος κόμβος της ομάδας, αλλά θα απασχολεί επίσης περισσότερο προσωπικό από το προπύργιο της στο Ηνωμένο Βασίλειο στο Bicester.
Επί του παρόντος, το Bicester στεγάζει το τμήμα αεροδυναμικής της AlphaTauri, αλλά περισσότερο προσωπικό θα σταλθεί εκεί για να βελτιώσει τη συνέργεια του με την ομάδα της Red Bull.
«Η απόφαση έχει ληφθεί. Η AlphaTauri θα παραμείνει πλήρης ιδιοκτησία της Red Bull και θα συνεχίσει να λειτουργεί ως θυγατρική ομάδα», αποκάλυψε ο σύμβουλος της Red Bull, Marko, σε μια συνέντευξη στο YouTube στην αδελφική ιστοσελίδα του Motorsport.com, Formel1.de.
Όμως, σύμφωνα με τον Marko, ο Mintzlaff ζήτησε από την ομάδα να «χρησιμοποιήσει όσες συνέργειες με τη Red Bull Racing επιτρέπονται από τους κανονισμούς», πράγμα που σημαίνει ότι θα μετακινηθεί περισσότερο προσωπικό στο Bicester, το οποίο βρίσκεται λίγο πιο κάτω από τα κεντρικά γραφεία της Red Bull F1 στο Milton Keynes.
«Η συνεργασία με τη Red Bull Racing θα είναι πιο στενή, επίσης όσον αφορά το ανώτατο όριο κόστους και τις συνέργειες». ξεκαθαρίζει ο Μάρκο. “Με την τεχνογνωσία του, την οποία έχει αποκτήσει στη FIA, o Bayer είναι πολύ σημαντικός. Φυσικά, αυτό θα εισρεύσει και στη Red Bull Racing.»
Ωστόσο, ο Marko τόνισε ότι ενώ «εξετάστηκαν πολλές επιλογές», η τοποθεσία της Faenza δεν θα εγκαταλειφθεί και «το υπόλοιπο προσωπικό θα παραμείνει στην Ιταλία», συμπεριλαμβανομένων των Bayer και Mekies.
Ο απερχόμενος διευθυντής της ομάδας Tost θεώρησε ότι ο πιο ομοιόμορφος διαχωρισμός μεταξύ Faenza και Bicester ήταν η σωστή απόφαση καθώς η ομάδα προσπαθεί να είναι πιο ανταγωνιστική στην αγορά εργασίας της F1, με τη μετεγκατάσταση στην Ιταλία να αποδεικνύεται συχνά εμπόδιο για το έμπειρο προσωπικό και τις οικογένειές τους.
«Ήταν πάντα ξεκάθαρο για μένα ούτως ή άλλως ότι η ομάδα θα έμενε στη Faenza. Έχουμε όλη την υποδομή εδώ», εξήγησε ο Tost σε μια ξεχωριστή συνέντευξη που δεν έχει δημοσιευτεί στο YouTube με το Formel1.de.
«Στην Αγγλία, η AlphaTauri έχει ήδη πολλούς υπαλλήλους. Όλο το τμήμα αεροδυναμικής είναι στην Αγγλία. Και αυτό που σίγουρα θα κάνουμε στο μέλλον είναι, αν θέλουμε να υπογράψουμε μηχανικούς αλλά απλώς δεν θέλουν να πάνε στην Ιταλία, για οποιονδήποτε λόγο, στη συνέχεια να μπορούν να εργαστούν από αυτή τη βάση στην Αγγλία.»
«Πιστεύω ότι αυτό θα βοηθήσει την ομάδα στο μέλλον γιατί ήταν πολύ, πολύ δύσκολο στο παρελθόν να φέρει έμπειρους μηχανικούς εδώ στην Ιταλία. Έμπειροι μηχανικοί 35, 40 ετών, έχουν οικογένειες, έχουν παιδιά και δεν θέλουν να πάνε στην Ιταλία».
Αυτό που δεν έχει αποφασίσει ακόμη η Red Bull είναι εάν το όνομα AlphaTauri, που προωθεί την εσωτερική μάρκα ρούχων της Red Bull, θα διατηρηθεί ή αν η ομάδα θα δει αλλαγή ονόματος.
«Αυτό δεν έχει ακόμη αποφασιστεί», είπε ο Tost. «Αυτό είναι στα χέρια της Red Bull, το πώς θέλουν να αποκαλούν την ομάδα στο μέλλον».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!