Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA επέλεξε να μην πραγματοποιήσει κάποια αλλαγή στην κατηγορία Hypercar λόγο του κανονισμού (Balance of Performance) BoP για τον 3ο γύρο της σεζόν στην Monza.
Τα αυτοκίνητα των Toyota Gazoo Racing, Alpine Endurance Team και Glickenhaus Racing θα αγωνιστούν με το ίδιο ελάχιστο βάρος και μέγιστη απόδοσης ισχύος όπου εφαρμόστηκε κατά την διάρκεια του προηγούμενου αγώνα στο Portimao τον προηγούμενο μήνα.
Η Toyota με το ζευγάρι των GR010 Hybrids θα αγωνιστεί στα 1066 kg, ενώ η μη-υβριδική Glickenhaus SCG 007 έχει διατηρηθεί στα 1030 kg όπου είναι το η βάση του βάρους των Le Mans Hypercar.
Το αυτοκίνητο της Alpine A480 Gibson και το μη-υβριδικό LMP1 θα παραμείνει στα 952 kg.
Στην ORECA που προμηθεύει την Alpine θα της επιτραπεί να παράγει 450 kW στο μέγιστο, και να μην χρησιμοποιήσει περισσότερα από 918 megajoules ενέργειας σε ένα stint.
Το όριο της Toyota είναι στα 515 kW και 962 MJ αντίστοιχα, ενώ η Glickenhaus θα αγωνιστεί στα 520 kW και 965 MJ για δεύτερο αγώνα με την Podium Advanced Technologies η οποία κατασκευάζει την 007.
Η Toyota κέρδισε τους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν στο Spa και στο Portimao, παρά την μείωση βάρους 26 kg και την μείωση ισχύος 5 kW στον δεύτερο γύρο.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής επικράτησε στην Πορτογαλία μετά τον ρυθμό που έθεσε η Alpine στο ξεκίνημα του αγώνα, η οποία δεν κατάφερε να πιάσει τον ρυθμό του αντιπάλου της ανά stint λόγο του μικρότερου ρεζερβουάρ καυσίμου στο μονοθέσιο της LMP1.
Η Glickenhaus κατάφερε να τερματίσει τον αγώνα στο Portimao αλλά η παρθενική της εμφάνιση στο WEC περιλάμβανε μία αλλαγή στον συμπλέκτη και ένα συμβάν με δύο αυτοκίνητα της GTE-Am.
Αλλαγές στο βάρος για τις δύο μάρκες της GTE-Pro
Τόσο η Ferrari όσο και η Porsche έχουν δεχτεί ρυθμίσεις στο βάρος στον πρώτο γύρο της GTE-Pro από τις αλλαγές στο Balance of Performance φέτος.
Στις δύο AF Corse και στις Ferrari 488 GTE Evos έχει δοθεί μείωση ισχύος 5 kg στο πλαίσιο της αυτόματης διαδικασίας, η οποία τέθηκε σε ισχύ μόνο στους δύο πρώτους εναρκτήριους αγώνες.
Με την σειρά της, η Porsche 911 RSR-19s θα είναι 5 Kg πιο βαριά από ότι ήταν στο Spa και στο Portimao. Οι αλλαγές άφησαν τις Ferraris στα 1255 kg και τις Porsches στα 1264 kg.
Η Porsche με τους Kevin Estre και Neel Jani κέρδισαν τον εναρκτήριο αγώνα, ενώ οι Alessandro Pier Guidi και James Calado πήραν την πρώτη νίκη της Ferrari έπειτα από τον Νοέμβριο του 2019 στον 2ο γύρο.
Το ελάχιστο βάρος των GTE-Am εξαρτάται από το σύστημα success ballast.
Ακολουθώντας η νίκη στην Πορτογαλία, η εργοστασιακή Ferrari της Cetilar Racing θα έχει το πιο γρήγορο αυτοκίνητο για τον Ιταλό κατασκευαστή στον πρώτο εντός έδρας αγώνα στο WEC.
Το βάρος της Cetilar με την Ferrari θα είναι στα 1305 kg, σύμφωνα με το ballast 15 kg για την νίκη στο Portimao, 15 kg για την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα και 5 kg για την 3η θέση στο Spa.
Το επόμενο μεγαλύτερο βάρος είναι των 5 Ferraris συμπεριλαμβανομένης της μία συμμετοχής των Inception Racing, Rinaldi Racing και του No. 61 της AF Corse.
Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της AF Corse συμπληρώνουν το γκρουπ. Σε όλους τους συμμετέχοντες με μία συμμετοχή θα τους δοθεί επιπλέον βάρος 15 Kg λόγο της μη σταθερής παρουσίας τους στο πρωτάθλημα.
Τα πιο ελαφριά αυτοκίνητα της GTE-Am στην Monza θα είναι οι Aston Martin Vantage GTEs των D’station Racing και Aston Martin Racing στα 1247 kg.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!