Τη δική του οπτική αναφορικά με τα πικάντικα team radio που αντάλλαξε με την ομάδα του στο GP του Miami έδωσε ο Lewis Hamilton, δείχνοντας πως η φλόγα του ανταγωνισμού παραμένει μέσα του.
Μπορεί να είναι ο δεύτερος πιο έμπειρος οδηγός στην ιστορία της F1, με 362 εκκινήσεις στην καριέρα του, ωστόσο ο Βρετανός δείχνει πως παραμένει με άσβεστο κίνητρο, και ισχυρίζεται πως τα έντονα team radio του με τη νέα του ομάδα αποτελούν απόδειξη αυτού.
Η στρατηγική της Ferrari βρέθηκε ξανά υπό πυρά την Κυριακή του GP του Miami, καθώς τόσο ο Hamilton όσο και ο teammate του, Charles Leclerc, κατέληξαν να δημιουργούν προβλήματα ο ένας στον άλλο, παραμένοντας πολύ στενά ο καθένας στο πεδίο δράσης του άλλου.
Έχοντας εκκινήσει 12ος στο grid, με τη σκληρή γόμα, ο Hamilton βγήκε 8ος αμέσως μετά την αλλαγή ελαστικών του, ακριβώς πίσω από τον Leclerc. Όντας στο δεύτερο stint του με μαλακότερη γόμα, ο Βρετανός δήλωσε τον εκνευρισμό του που ένιωθε πως έχανε χρόνο πίσω από τον Leclerc, στον μηχανικό αγώνα του, Riccardo Adami. “Θερμαίνω τα ελαστικά μου, “αυτό δεν είναι καλή ομαδική δουλειά”, “πιείτε και τσάι σκεπτόμενοι αυτό”, ήταν μερικές από τις ατάκες του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή στο σημείο αυτό.
Εν τέλει, ο Βρετανός ξεκαθάρισε πως όλες του οι εκφράσεις ήταν “σαρκασμός, όχι θυμός”, και πρόσθεσε επί του θέματος: “Ό,τι ειπώθηκε ήταν κατάλληλο για ανηλίκους, σωστά; Σίγουρα, δεν ξέρω τί πρόκειται να γράψετε, εάν έδειξα σεβασμό ή όχι. Ειλικρινά, δεν ένιωθα κάτι τέτοιο”.
“Λειτουργούσα σε φάση: ‘ελάτε παιδιά, απλά θέλω να κερδίζω’. Εξακολουθεί να καίει μέσα μου ακόμα αυτή η φωτιά. Δεν πρόκειται να απολογηθώ επειδή είμαι μαχητής. Δεν πρόκειται να απολογηθώ επειδή το θέλω ακόμα. Και γνωρίζω πως το ίδιο θέλουν και όλοι στην ομάδα”.
Εν τέλει, η Ferrari άλλαξε θέσεις τα μονοθέσια, με τον Hamilton να παίρνει καθαρό αέρα και να προσπαθεί να κυνηγήσει τη Mercedes του Kimi Antonelli. Ωστόσο, όσο οι γύροι περνούσαν, η πιο ανθεκτική σκληρή γόμα του Leclerc έδειχνε να κερδίζει έδαφος και ήταν ο Μονεγάσκος αυτός που έφτασε να ζητήσει να αλλάξουν ξανά θέσεις καθώς ένιωθε να χάνει χρόνο.
Εν τέλει, ο Hamilton παραχώρησε εκ νέου τη θέση που του δόθηκε, με τον Leclerc ωστόσο να μην καταφέρνει να κερδίσει κάτι παραπάνω. Εν τέλει, το δίδυμο της ιταλικής ομάδας τερμάτισε σε ένα διόλου εντυπωσιακό για τις απαιτήσεις της, 7-8.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Fred Vasseur, ξεκαθάρισε τα πράγματα ανάμεσα στους οδηγού του, με στόχο την αρμονία εντός του οργανισμού.
“Στην κατάσταση αυτή, ο Lewis θα πρέπει να κατανοήσει το τί πιστεύω στο pit wall. Μπορεί να με εμπιστευτεί, μπορώ να τον εμπιστευτώ και το ίδιο ισχύει με τον Charles”.
“Όταν καλούμαι να πάρω μια απόφαση, παίρνω την απόφαση αυτή για τη Ferrari, με τα ζωντανά δεδομένα. Δεν είναι ότι μου περισσεύει μισή ώρα ώστε να δω τα δεδομένα. Θα πρέπει να αποφασίσεις ποιος είναι ο ταχύτερος στην πίστα, εάν αυτό οφείλεται στο DRS ή όχι. Ίσως είμαι κάπως αργός, αλλά μου πήρε έναν γύρο ή έναν και μισό ώστε να πάρουμε την απόφαση”.
“Όταν βρίσκεσαι πίσω, έχεις την αίσθηση πως πρέπει να σου δοθεί η θέση στην επόμενη στροφή. Όταν βρίσκεται μπροστά αναρωτιέσαι εάν αυτή η διαφορά είναι μόνο απόρροια του DRS. Νομίζω πως αντικρύσαμε την ανάποδη κατάσταση 10 μόλις γύρους μετά”.
From the garage to the track, we’re in this together 👊 pic.twitter.com/9FzQmu0rkF
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) May 5, 2025
Το Miami ήταν ο πρώτος αγώνας της σεζόν που η Ferrari δεν κατάφερε να διεκδικήσει σε κανένα σημείο μια θέση στο βάθρο. Ωστόσο, ο Hamilton παραμένει αισιόδοξος πως ενόψει βρίσκονται καλύτερες ημέρες, ελέω και των επερχόμενων αναβαθμίσεων αλλά και των πιο αυστηρών ελέγχων στις εμπρός πτέρυγες. Το τελευταίο, περιμένουν στο Maranello πως θα έχει θετικό αντίκτυπο στη σχετική ανταγωνιστικότητά τους, εν συγκρίσει με τις άλλες ομάδες”.
“Πραγματικά πιστεύω πως όταν διορθώσουμε μερικά από τα προβλήματα που έχουμε με το μονοθέσιο, θα είμαστε ξανά στη μάχη με τη Mercedes και τη Red Bull”, συνέχισε ο Hamilton. “Δεν μπορεί να γίνει πιο γρήγορα απ’ ότι τώρα αυτό το πράγμα”.
“Θα προσπαθούμε κάτι διαφορετικό σε κάθε αγώνα. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε πάνω στις διαδικασίες μας. Ανυπομονώ για τη στιγμή που θα μπορώ να διεκδικώ σταθερά βάθρο. Αυτό θα ήταν ωραίο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!