Στη McLaren δήλωσαν πως δεν ενδιαφέρονται να αλλάξουν πρόωρα τους οδηγούς τους με βάση όσα έχουν συμφωνηθεί για το 2021, καθώς θεωρούν πως έχουν το πάνω χέρι στην προκείμενη στιγμή, την ώρα που οι υπόλοιπες ομάδες βιώνουν αναταραχές.
Η ομάδα του Woking ήταν στο κέντρο των αλλαγών οδηγών που ξεκίνησε από τη Ferrari, η οποία επέλεξε να μην ανανεώσει τη συνεργασία της με τον Sebastian Vettel για το 2021.
Ο αντικαταστάτης του Vettel ήταν ο Carlos Sainz, με τη McLaren να συμφωνεί παράλληλα με τον Daniel Ricciardo, ο οποίος θα γίνει teammate του Lando Norris. Πριν λίγες μέρες, ανακοινώθηκε μάλιστα πως ο Vettel θα είναι οδηγός της Aston Martin από του χρόνου.
Με τις συμφωνίες για το 2021 να έχουν οριστικοποιηθεί, υπήρξαν πολλές προτάσεις περί πρόωρης λύσης συμβολαίων και μετακίνησης των οδηγών μεταξύ των ομάδων, ώστε οι οδηγοί να έχουν προβάδισμα στο να μάθουν καλύτερα τις νέες τους ομάδες.
Ωστόσο, ο CEO της McLaren, Zak Brown, απέκλεισε την πιθανότητα να δεχτεί η ομάδα κάτι τέτοιο, επειδή θεωρεί πως η σταθερή σχέση που έχει η McLaren με τον Sainz είναι σε αντίθεση με τα προβλήματα που βιώνουν οι αντίπαλες ομάδες.
“Είμαστε ικανοποιημένοι με το οδηγικό μας δίδυμο φέτος”, δήλωσε ο Brown. “Είμαστε χαρούμενοι με τα οδηγικά δίδυμα και των άλλων ομάδων επίσης φέτος”.
“Θεωρώ πως έχουμε δύο οδηγούς που κάνουν εξαιρετική δουλειά, και κάποιες άλλες ομάδες έχουν αναταραχές στα γκαράζ τους”.
“Έτσι, θεωρώ πως θέλουμε να συνεχίσουμε την αρμονική σχέση που έχουμε αυτή τη στιγμή. Και πιστεύω πως εάν σκεφτόμασταν να το αλλάξουμε αυτό, θα γινόταν ίσως μονάχα προς όφελος μιας άλλης ομάδας, η οποία πιθανώς να είναι πιο αποσταθεροποιημένη εντός των γκαράζ της”.
Αυτή τη στιγμή, η McLaren βρίσκεται στην τρίτη θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών και έχει καλές πιθανότητες να κρατήσει αυτή τη best-of-the-rest θέση, πίσω από τη Mercedes και τη Red Bull.
Αλλά, αν και φέτος παρουσιάζονται κάποιες ευκαιρίες, είναι το μακροπρόθεσμο στο οποίο εστιάζει την προσοχή της η βρετανική ομάδα, αν και αναγνωρίζει πως ίσως και κάποιοι αντίπαλοι βρουν ευκαιρίες εκεί.
“Εν τέλει, στόχος μας είναι να συμβαδίσουμε με όποιον βρίσκεται στην πρώτη θέση: και αυτή η ομάδα εδώ και αρκετό καιρό είναι η Mercedes”, σχολίασε ο Brown. “Σίγουρα παίρνουμε θάρρος που ανταγωνιζόμαστε πλέον με τη Ferrari επειδή αυτό δεν συνέβαινε πέρυσι και δεν έχει γίνει για εδώ και αρκετό καιρό”.
“Είμαι πιο ενθαρρυμένος που κλείνουμε τη διαφορά και θεωρώ πως το 2022, με αυτή την επανεκκίνηση που θα ισχύει για όλους μας, θα μας δοθεί μια καλή ευκαιρία. Πάνω σε αυτό, η Renault δείχνει να ανακάμπτει δυνατά, η Racing Point είναι γρήγορη και μόλις απέκτησε έναν τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή”.
“Έτσι, θεωρώ πως, ενώ θέλουμε να πιάσουμε τις τρεις ομάδες που είναι καλύτερες από εμάς αυτή τη στιγμή, ή προς το παρόν τις δύο ομάδες, θα πρέπει να δώσουμε πολλή προσοχή και να αναγνωρίσουμε πως η 4η, η 5η, η 6η και η 7η ομάδα αυτή τη στιγμή θα είναι σοβαροί ανταγωνιστές μας όταν μπει σε ισχύ το πλαφόν στα budget”.
“Όλοι ξεκινούν με μια λευκή κόλλα χαρτί, το οποίο θεωρώ πως τότε σημαίνει πως θα έχουμε μια τρομερή εποχή για τη Formula 1”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!