Ο George Russell διέψευσε την άποψη της κοινής γνώμης ότι οι τελευταίες αναβαθμίσεις της Mercedes ευθύνονται για την πρόσφατη πτώση της φόρμας του.
Αφού νίκησε τον Lewis Hamilton στη σεζόν ντεμπούτο του με την ομάδα του Brackley, ο Russell ξεκίνησε το 2023 ξεπερνώντας τον team-mate του στους τέσσερις πρώτους γύρους.
Ωστόσο, από τότε που η Mercedes παρουσίασε ένα αναθεωρημένο μονοθέσιο στο Μονακό, αναβάθμιση που περιελάμβανε πιο συμβατικά sidepods, ο Russell απέτυχε να ξεπεράσει τον Hamilton στις κατατακτήριες και μάλιστα είχε και δύο εξόδους από το Q2 στους τρεις τελευταίους αγώνες!
Βέβαια, ο Russell απέρριψε κάθε γνώμη που θεωρεί ότι οι τεράστιες αλλαγές που έγιναν στην αρχικά προβληματική W14 της Mercedes προκάλεσαν έστω και στο ελάχιστο τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει τελευταία.
Συγκεκριμένα, όταν ρωτήθηκε αν πιστεύει ότι οι αναβαθμίσεις τον “έβλαψαν”, ο Russell είπε:
“Όχι, δεν το νομίζω. Νομίζω ότι είναι απλά στον ρυθμό σου. Μερικές φορές τα πράγματα πάνε καλά για σένα.”
“Το αυτοκίνητο έχει αρκετά παρόμοια αίσθηση με αυτό που είχα στην αρχή της χρονιάς. Μερικές μικρές αλλαγές. Δεν έχουν να κάνουν με τις αναβαθμίσεις. Απλά μερικές φορές τα πράγματα πηγαίνουν όπως θέλεις και έχεις αυτή την αυτοπεποίθηση,” εξήγησε για τα πρόσφατα προβλήματα ρυθμού του ο Βρετανός.
“Μερικές φορές χάνεις λίγο την αυτοπεποίθησή σου και αυτό έχει ένα μικρό αντίκτυπο. Ειδικά όταν το αυτοκίνητο δεν είναι το βέλτιστο. Έτσι, ξέρω ότι θα επανέλθει. Δεν ανησυχώ,” σχολίασε ο George.
Εκτός από το ότι δεν μπόρεσε να έρθει σε μάχη με τον Hamilton στις κατατακτήριες, ο Russell έχει επίσης ηττηθεί στο πέσιμο της καρό σημαίας σε κάθε έναν από τους τέσσερις τελευταίους αγώνες. Κατά συνέπεια, ο 25χρονος βρίσκεται ήδη τρεις θέσεις και 34 βαθμούς πίσω από τον επτά φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή και team mate του στο Πρωτάθλημα Οδηγών.
Ο Russell, ωστόσο, υποστηρίζει ότι οι σημερινοί αντίστοιχοι βαθμοί των δύο οδηγών της Mercedes δεν αντικατοπτρίζουν το πόσο στενή είναι η μάχη εντός της ομάδας μέχρι στιγμής φέτος.
“Νομίζω ότι είναι καθαρή σύμπτωση,” υπογράμμισε ο Russell, όταν αναφέρθηκε στην αντίθεση των αποτελεσμάτων μεταξύ του ίδιου και του Hamilton.
“Νομίζω ότι είναι όπως λέει και ο ίδιος ο Hamilton, πολύ μικρές διαφορές. Νομίζω ότι από όλες τις ομάδες στο grid είμαστε στατιστικά οι πιο κοντινοί από όλους όσον αφορά τους team-mates. Ο Lewis είναι προφανώς ένας πολύ δυνατός οδηγός,” σχολίασε “πλέκοντας το εγκώμιο” του συμπατριώτη του.
“Ναι, είναι αστείο. Νομίζω ότι στην αρχή της περασμένης χρονιάς ο Lewis βρισκόταν σε υψηλότερο επίπεδο από εμένα, ωστόσο ήμουν πολύ μπροστά του στο πρωτάθλημα. Και τώρα φέτος, νομίζω ότι είμαστε σε πολύ κοντινό επίπεδο και στο πρωτάθλημα… είμαι 40 βαθμούς πίσω του! Τελικά, αυτό είναι το μόνο πράγμα που μετράει,” ανέφερε για το πόσο αλήθεια μπορεί να λέει η βαθμολογία για την απόδοση ενός οδηγού.
“Θα πάμε σε αυτό το Σαββατοκύριακο και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Αλλά σίγουρα στους τελευταίους δύο αγώνες δεν ήταν η καλύτερη εμφάνιση για μένα. Αλλά όπως είπα, αυτά ανήκουν στην ιστορία τώρα και ας δούμε τι θα φέρουν οι επόμενοι αγώνες,” πρόσθεσε ο νεαρός οδηγός της Mercedes.
Μετά από μια εκπληκτικά μέτρια εμφάνιση στο Red Bull Ring το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Mercedes ελπίζει να ανακάμψει με μια ισχυρότερη εμφάνιση στο Βρετανικό Grand Prix αυτό το Σαββατοκύριακο.
Austria was definitely our toughest weekend of the season, but there’s no time to feel sorry for yourself in F1. 🫡
A chance this weekend to bounce straight back at Silverstone. 💪
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) July 3, 2023
Η γερμανική ομάδα πρόκειται να παρουσιάσει άλλη μια σημαντική σειρά αναβαθμίσεων
στην προσπάθειά της να αποκρούσει την Aston Martin και τη Ferrari στη μάχη για τη δεύτερη θέση στους κατασκευαστές. Μάλιστα, με την πρόσφατη άνοδο της Ferrari και ακόμη την εξαιρετική αναθεωρημένη McLaren, η μάχη για την δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών αποκτά άλλο νόημα και δυσκολία, κάτι που αναμένει να αντιμετωπίσει με τις νέες τις αναβαθμίσεις η Mercedes.
Ο Russell, εν τω μεταξύ, ελπίζει ότι θα καταφέρει μια καλύτερη πορεία κατά τη διάρκεια της δεύτερης εγχώριας εμπειρίας του με τα χρώματα της Mercedes σε σχέση με πέρυσι. Τότε, ο Βρετανός συγκρούστηκε με τον Zhou Guanyu στη στροφή 1 στον πρώτο γύρο, αναποδογυρίζοντας το μονοθέσιο της Alfa Romeo και αφήνοντάς το να εκσφενδονιστεί προς τις μπαριέρες και την περίφραξη. Το ατύχημα αυτό σίγουρα είναι από τα πιο εντυπωσιακά των τελευταίων ετών.
Μόλις συνεχίστηκε ο αγώνας, ο Hamilton με τη μοναδική Mercedes που είχε απομείνει κατέλαβε τελικά την τρίτη θέση και κατέκτησε το 13ο βάθρο στο Silverstone, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!