Δεδομένης της υπεροχής της στις χειμερινές δοκιμές, στην Ferrari θα ήλπιζαν να έχουν ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου τουλάχιστον μια φορά στους τρεις πρώτους αγώνες. Ωστόσο, δεν έχουν καταφέρει κάτι καλύτερο από την τρίτη θέση, αφού οι βασικοί αντίπαλοι στην Mercedes έχουν κυριαρχήσει με τρία διαδοχικά ένα-δύο.
Επίσης, δεν έχουν ακόμα απάντηση στο γιατί δεν κατάφεραν να αποτελέσουν ουσιαστική απειλή στο κινέζικο grand prix. Η πίστα της Σαγκάης, με την μεγάλη ευθεία ευνοούσε, θεωρητικά, την ιταλική ομάδα και υπήρχε η προσδοκία της κλειστής μάχης με την Mercedes μέχρι τέλους.
Παρ’ όλα αυτά, οι Γερμανοί κατέλαβαν την πρώτη σειρά της εκκίνησης και μετά κατά την διάρκεια του αγώνα απομακρύνθηκαν από τον Sebastian Vettel και τον Charles Leclerc.
Η Ferrari στο Μπαχρέιν είχε μονοθέσιο ικανό να νικήσει, αλλά ο Binotto είπε ότι “είναι ακόμα πολύ νωρίς” για να ξέρουμε αν η ομάδα του Maranello έχασε κάτι ή αν η Mercedes βρήκε κάτι σε σχέση με τον αγώνα της ερήμου.
“Πρέπει να εξετάσουμε όλα τα δεδομένα και να επεξεργαστούμε την απόδοσή μας σε σχέση με αυτά”, ανέφερε. “Ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός, υπάρχουν αγώνες που μπορεί να είσαι μπροστά μερικά δέκατα κι άλλοι που θα είσαι πίσω.
“Η Αυστραλία ήταν σίγουρα η εξαίρεση, όπου η διαφορά ήταν πολύ-πολύ μεγάλη και πιθανώς να μην έχει εξηγηθεί ακόμα σήμερα. Αλλιώς, πιστεύω πως στην Βαρκελώνη, το Μπαχρέιν και εδώ στην Κίνα, η διαφορά είναι μερικά δέκατα, πολύ μικρή.
“Αυτό είναι που περιμένεις από δύο μονοθέσια που είναι πολύ δυνατά και πολύ όμοια από μερικές απόψεις. Έτσι, σίγουρα γνωρίζουμε ποια είναι τα όρια του μονοθέσιου μας και ότι αυτά τα όρια μπορεί να τονίζονται σε κάποιες πίστες σε σύγκριση με άλλες. Το κλειδί θα είναι να αναπτύξουμε το μονοθέσιο έτσι που να είναι ακόμη ισχυρότερο στο μέλλον.”
O Binotto επίσης τοποθετήθηκε ώστε να υποβαθμίσει το πλεονέκτημα του κινητήρα της Ferrari έναντι της Mercedes στις μονάδες ισχύος, λέγοντας ότι δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι θα είναι ισχυροί στον επόμενο αγώνα στο Μπακού, λόγω της πολύ μεγάλης ευθείας της πίστας.
“Δεν νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά στις ευθείες μεταξύ εμάς και των υπολοίπων. Το Μπακού είναι μια πίστα που έχεις διαφορετική αεροδυναμική διαμόρφωση σίγουρα, έτσι πιστεύω ότι δεν θα είναι μόνο μονάδες ισχύος, θα είναι και η αεροδυναμική διαμόρφωση που θα επιλέξουμε για εκεί. Δεν είναι μόνο η ευθεία στο Μπακού, υπάρχουν πολλές στροφές. Είναι μια πίστα πόλης, πολύ δύσκολη από αυτή την άποψη. Οπότε, θα δούμε.”
Ο Mattia Binotto αντικατέστησε τον χειμώνα τον Maurizio Arrivabene στην κεφαλή της ιταλικής ομάδας με σκοπό να την επαναφέρει στην κορυφή μετά από 11 χρόνια αποχής από τους τίτλους.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!