Ο Charles Leclerc αντικρούει τις πεποιθήσεις ότι οι εντολές της Ferrari είχαν τεράστιο αντίκτυπο στην έκβαση του Grand Prix της Ισπανίας, προσθέτοντας ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα με τις οδηγίες από τα pit κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο Leclerc κατετάγη πέμπτος στις κατατακτήριες του Σαββάτου, δύο θέσεις πίσω από τον team-mate του, Sebastian Vettel, και βρισκόταν σε αυτήν τη θέση στην έξοδο της δεύτερης στροφής, αν και με τον Vettel τώρα μπροστά του, ο οποίος έκανε λάθος στην πρώτη στροφή. Από εκεί, ο Leclerc έδειξε ότι είχε το ρυθμό να περάσει τον Vettel και, μετά από πολύ καιρό, η Ferrari έδωσε εντολή στον Vettel να κάνει στην άκρη. Ο Leclerc ήταν στη συνέχεια σε θέση να αφήσει το στίγμα του στον αγώνα, αλλά δεν κατάφερε να πλησιάσει τον τρίτο Verstappen. Περαιτέρω στον αγώνα οι ρόλοι αντιστράφηκαν, με τον Vettel να βρίσκεται πίσω από έναν αργό Leclerc, και ξανά, αφού έχαναν χρόνο με τα μπροστινά αυτοκίνητα, η ομάδα αποφάσισε να ανταλλάξει τους οδηγούς τους, οι οποίοι τελείωσαν έναν απογοητευτικό αγώνα στην τέταρτη και πέμπτη θέση.
Μιλώντας μετά τον αγώνα για την αναποφασιστικότητα της Ferrari όσον αφορά τα team orders, ο Leclerc είπε ότι δεν είχε πρόβλημα” με την απόδοσή τους. Είπε: “Σε αυτόν τον αγώνα δεν υπήρχε απολύτως κανένα πρόβλημα για μένα. Προφανώς στο πρώτο κομμάτι ήμουν πιο γρήγορος αλλά είναι πάντα δύσκολο όταν ένας οδηγός που είναι πίσω σου λέει ότι είναι πιο γρήγορος. Θέλουμε πάντα να είμαστε μπροστά, με άφησαν να περάσω και με άφησαν να κάνω τον αγώνα μου, και στη συνέχεια αλλάξαμε ξανά θέσεις όταν αντιμετώπιζα εγώ προβλήματα.”
Αν και η Ferrari έχει ήδη μια μεγάλη απόσταση από τη Mercedes στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, κι ας βρίσκεται στη δεύτερη θέση, το χάσμα ήταν ιδιαίτερα έντονο στην Ισπανία. Ο λόγος για αυτό, είπε ο Leclerc, ήταν η ζωή των ελαστικών. “Δεν νομίζω ότι ήταν κακή ιδέα να φτάσουμε ως το τέλος του αγώνα με τα σκληρά ελαστικά, αλλά δυστυχώς δεν τα κάναμε να λειτουργήσουν όπως αναμενόταν. Είχαμε πολλές δυσκολίες με τα πίσω ελαστικά από τη μεριά μου, αλλά το ίδιο συνέβαινε και με τη μέση γόμα για να είμαι ειλικρινής. Πρέπει να το εξετάσουμε.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!