Ο Toto Wolff παραδέχτηκε ότι η Mercedes εξακολουθεί να μην έχει καταλήξει κάπου αναφορικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το μονοθέσιο στις υψηλές θερμοκρασίες.
Μετά από τρεις ζεστούς αγώνες σε τρεις εβδομάδες, η συγκομιδή των George Russell και Kimi Antonelli ήταν μόλις 18 βαθμοί, ρίχνοντας τα Ασημένια Βέλη πίσω από τη Ferrari στους Κατασκευαστές.
«Είμαστε μια τεράστια οργάνωση με χιλιάδες κόσμου και εξακολουθούμε να μην μπορούμε να καταλάβουμε πως να κρατήσουμε ένα ελαστικό στο κατάλληλο παράθυρο λειτουργίας όυαν θερμαίνεται» δήλωσε χωρίς περιστροφές ο Wolff.
«Και όταν κάνει κρύο, όπως στο Las Vegas, όταν χρειάζεσαι μπουφάν, είμαστε πολύ γρήγοροι. Ίσως χρειαζόμαστε μερικούς αγώνες σε Γροιλανδία ή Αλάσκα…»
Η διαφορά απόδοσης των μονοθεσίων της Mercedes ανάμεσα σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες είναι κάτι που παρατηρείται εδώ και λίγα χρόνια και συνεχίζει και φέτος. Ο Russell φέτος ανέβηκε στο βάθρο τέσσερις φορές στους πρώτους έξι αγώνες, αλλά όταν άρχισε να προχωρά η άνοιξη τα πράγματα δυσκόλεψαν και συνηγόρησαν αρκετοί παράγοντες για την τέταρτη θέση του στην Ισπανία και τόσο αυτός, όσο και ο Antonelli πριν την εγκατάλειψή του, είχαν σημαντική διαφορά ρυθμού σε σχέση με McLaren, Ferrari και Verstappen.
«Νομίζω ότι κάθε μονοθέσιο έχει ένα εγγενές DNA, το οποίο καθορίζεται από τη σχεδίαση. Νομίζω ότι, παρ’όλο που είμαστε μια μεγάλη οργάνωση με πολλούς επιστήμονες και μηχανικούς, μερικές φορές δεν ξέρεις γιατί ένα μονοθέσιο κάνει κάτι,» ανέφερε ο Wolff στη συνέντευξη τύπου μετά τον αγώνα.
«Δεν είμαι σίγουρος ότι στη McLaren ξέρουν ακριβώς γιατί είναι τόσο γρήγοροι, επειδή εξαρτάται από πολύ μικρά περιθώρια και τις λεπτομέρειες και απλά καλή μηχανική. Νομίζω ότι το μονοθέσιο μας γενικά στο πέρασμα του χρόνου δυσκολευόταν περισσότερο με την υπερθέρμανση των πίσω ελαστικών απ’όσο άλλοι.»
Τα ελαστικά της Pirelli είναι γενικά αρκετά ευαίσθητα στις μεταβολές θερμοκρασίας, αλλά φέτος, μετά από αίτηση των ομάδων, αυτό φαίνεται να έχει βελτιωθεί κάπως. Η Mercedes ωστόσο εξακολουθεί να πάσχει και δε βοήθησε ιδιαίτερα την κατάσταση η καινούργια πίσω ανάρτηση που παρουσιάστηκε στην Imola και στη συνέχεια αποσύρθηκε, οδηγώντας και σε αλλαγές στο στήσιμο.
«Νομίζω ότι το πιο σημαντικό θέμα σε αυτούς τους τρεις αγώνες ήταν ότι κάναμε λάθη στους δύο πρώτους με το στήσιμο. Ζητήσαμε πολλά από τον πίσω άξονα, υποφέραμε ως συνέπεια αυτού και προσεγγίσαμε τη Βαρκελώνη διαφορετικά» δήλωσε από την πλευρά του σε ενημέρωση ο τεχνικός σύμβουλος James Allison.
Ακόμα και με τις αλλαγές στην κατασκευή των ελαστικών ωστόσο, τα Pirelli έχουν ένα σχετικά στενό εύρος ιδανικής θερμοκρασίας λειτουργίας και οι Mercedes δείχνουν να μην το πετυχαίνουν εύκολα, όπως για παράδειγμα κάνουν οι McLaren. Η λύση στα προβλήματα πιθανότατα κρύβεται κάπου στη γεωμετρία της πίσω ανάρτησης και το επίπεδο υποστροφής του μονοθεσίου, αλλά η ταυτοποίηση είναι δύσκολη και δεν υπάρχει πανάκεια. Ο Allison πιστεύει πάντως ότι με το νέο στήσιμο του μονοθεσίου, στη Mercedes βρίσκονται σε καλό δρόμο.
«Το αν είναι η λύση που περιμέναμε – ένας τρόπος να ξεκλειδώσουμε τις έμφυτες δυνατότητες του μονοθεσίου – ή απλά επίθεμα για έμφυτα ελαττώματα μένει να φανεί.»
Μέχρι τότε πάντως, ο Καναδάς τουλάχιστον αναμένεται ψυχρότερος.
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!