Ο Toto Wolff πιστεύει ότι η Mercedes δε θα είχε καταφέρει να λύσει τα προβλήματά της με την W13 κατά τη διάρκεια της σεζόν, ακόμα και χωρίς τους περιορισμούς του ορίου στα έξοδά της.
Μετά από οκτώ συνεχείς τίτλους Κατασκευαστών, αλλά και επτά Οδηγών, η Mercedes τα βρήκε… σκούρα το 2022 και δυσκολεύτηκε να ανταγωνιστεί τη Red Bull και τη Ferrari με τους νέους κανονισμούς, ειδικά στο πρώτο μισό της σεζόν.
Το πιο προφανές πρόβλημα στην αρχή ήταν οι αναπηδήσεις από τις οποίες έπασχαν τα μονοθέσια των Lewis Hamilton και George Russell, αλλά στην προσπάθεια επίλυσης αυτού η ομάδα συνάντησε περισσότερες αδυναμίες στο σχέδιό της.
Τα πράγματα βελτιώθηκαν στην πορεία και προς το τέλος του 2022 η Mercedes διεκδίκησε ακόμα και νίκες σε πίστες που ταίριαζαν στη φιλοσοφία της, κάνοντας τελικά το 1-2 με μπροστάρη τον Russell στη Βραζιλία, αλλά έχει καταστεί σαφές ότι για την W14 του 2023 θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές.
Οι ομάδες, τουλάχιστον αυτές με το μεγαλύτερο προϋπολογισμό, είχαν επιπλέον να αντιμετωπίσουν την πρόκληση εξέλιξης του μονοθεσίου μέσα στη χρονιά με ανώτατο όριο στα έξοδά τους τα $140 εκατομμύρια, υποχρεώνοντας σε προσεκτικές κινήσεις και επιλεκτικές αναβαθμίσεις.
Αλλά ο Wolff δήλωσε ότι, ακόμα και χωρίς το όριο, τα πράγματα δε θα ήταν καλύτερα για τη Mercedes, καθώς τα προβλήματα μόνο σταδιακά θα μπορούσαν να επιλυθούν.
«Δεν έλειπε η ικανότητα και δε μας έλειπαν τα εργαλεία ή ο χρόνος. Ήταν περισσότερο ότι έπρεπε να κατεβούμε από επίπεδο σε επίπεδο για να βρούμε τη ρίζα του προβλήματος. Οπότε δε θα άλλαζε κάτι,» ήταν τα λόγια του Αυστριακού στο Beyond the Grid.
Η Mercedes φάνηκε να έχει λύσει το ζήτημα των αναπηδήσεων με το πρώτο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων που έφερε στην Ισπανία, μετά και από ενθαρρυντικές επιδείξεις των Hamilton και Russell.
Αλλά το πρόβλημα σύντομα επανεμφανίστηκε και μέχρι και το Abu Dhabi δεν είχε εξαλειφθεί εντελώς.
Ο Wolff εξήγησε ότι η Mercedes αδυνατούσε να λύσει όλα τα σχετικά θέματα της W13 αλλά και ότι στην ομάδα θεωρούν ότι τα πράγματα θα είναι ευκολότερα του χρόνου.
«Αλλάζουμε μέρος της αρχιτεκτονικής και του στησίματος του μονοθεσίου που θα μας βάλουν στη σωστή πορεία,» δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής.
«Αλλά όπως με αυτούς τους νέους κανονισμούς, μερικές φορές ανακαλύπτεις ένα πρόβλημα και μετά συνειδητοποιείς ότι υπάρχει και άλλο από κάτω.
Πρέπει να μείνουμε ταπεινοί και να μην πιστέψουμε ότι δικαιούμαστε απλά να μπούμε σε αυτό το πρωτάθλημα και να κερδίσουμε αμέσως.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!