Ο Lando Norris παραδέχτηκε πως τα γυρολόγια στις χθεσινές δοκιμές του GP του Abu Dhabi ήταν κολακευτικά για τη McLaren, η οποία έκανε το 1-2 στο FP2, με απόσταση από τον ανταγωνισμό.
Η McLaren είχε μια αρκετά παραγωγική και θετική ημέρα στη Yas Marina χθες, επιστέγασμα της οποίας ήταν το 1-2 που έκαναν οι Lando Norris και Oscar Piastri στο FP2, συνήθως την πιο αντιπροσωπευτική διαδικασία σε ένα GP για τον ρυθμό των μονοθεσίων.
Ωστόσο, παρά το γεγονός πως οι δύο MCL38 ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερες από το επόμενο μονοθέσιο (τον 3ο Nico Hulkenberg), ο Norris επέμεινε πως στην πράξη οι αντίπαλοι της ομάδας του είναι πιο κοντά απ’ όσο δείχνουν τα χρονόμετρα.
“Ήταν μια καλή μέρα”, σχολίασε ο Βρετανός. “Το μονοθέσιο έχει ωραία αίσθηση στην οδήγηση όλη μέρα, συνεχίζεται από το Qatar ο καλός ρυθμός μας. Νιώθουμε ανταγωνιστικοί και έχουμε μπροστά μας κάποια πράγματα να βελτιώσουμε σε χαμηλά και υψηλά φορτία καυσίμου, πιθανώς περισσότερα υπό υψηλά φορτία”.
“Σίγουρα, ο ρυθμός μας δείχνει καλύτερος απ’ όσο είναι πραγματικά. Δεν θεωρώ πως όλοι πίεσαν αρκετά τους κινητήρες τους ακόμα. Μπορεί λοιπόν τα πράγματα να δείχνουν λαμπρά τώρα, όμως θεωρώ πως έχουμε μπροστά μας μια σκληρή μάχη αύριο”.
IT’S QUALI DAYYYYYY! 😍#AbuDhabiGP 🇦🇪 pic.twitter.com/nsUAKyTWkh
— McLaren (@McLarenF1) December 7, 2024
Ο Norris εξέφρασε, κατόπιν, πως στόχος του είναι να βρει μικρά κέρδη στον ρυθμό του μονοθεσίου μέσα στο βράδυ της Παρασκευής, με στόχο να διασφαλίσει πως η ομάδα του θα παραμείνει ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό, όταν αυτός ενταθεί περισσότερο σήμερα.
Η ομάδα του Woking έχει αυτή τη στιγμή το πλεονέκτημα για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, για πρώτη φορά από το 1998. Αυτή τη στιγμή, διατηρεί πλεονέκτημα 21 βαθμών από τη δεύτερη, Ferrari.
Ερωτώμενος συγκεκριμένα για τις βελτιώσεις που ελπίζει να βρει στο μονοθέσιο, ο Norris απάντησε: “Τίποτα το ιδιαίτερο, μικρά κέρδη σε σημεία. Έχει να κάνει με το να βρεις την ισορροπία ανάμεσα στο να κινηθείς γρήγορα και το να διαφυλάξεις τα ελαστικά σου, ειδικά στα μεγάλα stint”.
“Πού μπορώ να πιέσω περισσότερο και πού χρειάζεται να προφυλάξω ελαστικά; Πώς μπορώ με την οδήγηση να διαφυλάξω περισσότερο τα ελαστικά μου, τι μπορώ να προσαρμόσω στο τιμόνι μου για την υποκείμενη ισορροπία του μονοθεσίου;”.
“Το βασικό πράγμα, λοιπόν, είναι να βρούμε το σωστό συμβιβασμό ανάμεσα σε όλα αυτά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!